Πέμπτη 29 Μαΐου 2014

Κουβέλης: Αν έχω κάνει λάθος να κάνουν δεκτή την παραίτησή μου...


 
«Εάν η Κεντρική Επιτροπή θεωρεί ότι έχω κάνει τόσα λάθη να κάνουν αποδεκτή την παραίτησή μου» είπε ο Φωτης Κουβέλης μιλώντας στον REAL FM και το Νίκο Χατζηνικολάου μετά την απόφασή του να θέσει την παραίτησή του στην κρίση των οργάνων.
«Και οι νίκες και οι ήττες έχουν...
πατέρες» συμπλήρωσε και άφησε αιχμές λέγοντας πως «τα φίλια πυρά είναι πιο έντονα από εκείνα που έρχονται έξω από το κόμμα. Αισθάνομαι "στρατιώτης" και από αυτή τη θέση αναζητώ  τη συλλογικότητα».
Απαντώντας στα σενάρια περί «αναβάπτισης» του ιδίου -καθώς η πλειοψηφία της Κεντρικής Επιτροπής συμπαρατάσσεται με τις απόψεις της ηγεσίας- τόνισε πως «θα μπορούσα να μην υποβάλλω την παραίτησή μου. Κανείς δεν το ήθελε. Ούτε η "μειοψηφία". Ο καθένας όμως έχει την πολιτική του αισθητική, τον πολιτικό του πολιτισμό» είπε ο   Κουβέλης και πρόσθεσε ότι επιδιώκει να εκφράσει την κομματική εντιμότητα.
Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, ο ίδιος ανέφερε πως δεν μπορεί να κάνει καμία πρόβλεψη για τη ΔΗΜΑΡ στις Εθνικές εκλογές, όταν αυτές προκηρυχθούν. Ωστόσο, παραδέχτηκε ότι υπήρξαν λάθη, σημειώνοντας χαρακτηριστικά ότι «δεν προσδιόρισε με σαφήνεια η ΔΗΜΑΡ το τι ήθελε να κάνει από το χώρο της ελάσσονος αντιπολίτευσης».
Τέλος, ξεκαθάρισε ότι με τον κόσμο του ΠΑΣΟΚ δεν έχει να χωρίσει τίποτα και επανέλαβε πως η υπόθεση της ΕΡΤ ήταν «η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι», για την έξοδό του από την κυβέρνηση...

Δεν υπάρχουν σχόλια: