Δευτέρα 2 Ιουνίου 2014

Λιποθύμησε ο Μπούκουρας στην απολογία του...




«Πήγα να κρεμαστώ δυο φορές μέσα στο κελί».
Ο Κούγιας καταγγέλλει μεθόδους Ιεράς Εξέτασης από τις ανακρίτριες...
Νέο επεισόδιο με τον πρώην Χρυσαυγίτη βουλευτή Στάθη Μπούκουρα, ο οποίος κατά τη διάρκεια της απολογίας του δεν άντεξε την πίεση και λιποθύμησε με αποτέλεσμα να...
διακοπεί η διαδικασία.

Αμέσως μετά το περιστατικό ο συνήγορος υπεράσπισης του, Αλέξης Κούγιας έκανε λόγο για μεθόδους Ιεράς Εξέτασης από τις ανακρίτριες, ενώ υπονόησε πως στόχος ήταν να υπάρξει κάποιου είδους συνεργασία. Συγκεκριμένα είπε ο κ.Κούγιας πως οι ανακρίτριες άσκησαν μεγάλη πίεση προκειμένου να μιλήσει για την εγκληματική οργάνωση, την ώρα που ο Στάθης Μπούκουρας τους έλεγε «δεν γνωρίζω, δεν γνωρίζω».

Ο κ.Κούγιας πρόσθεσε πως ο πελάτης του είναι αθώος και τόνισε ότι σίγουρα έχουν τελέσθεί εγκληματικές πράξεις από κάποιους, αλλά όχι από τον εντολέα του.


Ο  Μπούκουρας αρνήθηκε τις κατηγορίες που του αποδίδονται, ενώ δήλωσε ότι ποτέ δεν ήταν μέλος της Χρυσής Αυγής.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο βουλευτής υποστήριξε πως επιχείρησε να κρεμαστεί στο κελί του καθώς βρίσκεται σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση. «Πήγα να κρεμαστώ δυο φορές μέσα στο κελί», ανεφερε χαρακτηριστικά.

Στη γραπτή δήλωση που υπέβαλλε ενώπιον των ανακριτριών ο βουλευτής αναφέρει: 

 «Οι ερωτήσεις που μου κάνετε είναι άσχετες με το κατηγορητήριο. Διατυπώνονται με μεροληπτικό τρόπο σε βάρος μου, γεγονός που αποδεικνύει την προκατάληψή σας σε βάρος μου αφού οι ερωτήσεις ας γίνονται με διατύπωση και τρόπο που δε στοχεύει στην διάγνωση της αλήθειας, αλλά στην με το ζόρι στοιχειοθέτηση ανύπαρκτων κατηγοριών σε βάρος μου καθιστώντας την διαδικασία σε βάρος μου μεροληπτική και απάνθρωπη. Για το λόγο αυτό δηλώνω ότι δεν επιθυμώ τη συνέχιση της αποδεικτικής διαδικασίας».

Συγκεκριμένα στην απολογία του ερωτάται από τις ανακρίτριες Κλάπα και Δημητροπούλου:

Ερ: Οι ανακρίτριες και ο εισαγγελέας θέλουν να σας υποβάλλουν ερωτήσεις. Θα τις ακούσετε ή αρνείστε;

Απ: Αρνούμαι, δεν είμαι σε ψυχική κατάσταση να σας απαντήσω, θέλω να πάω στα παιδιά μου. Είμαι νεκρός άνθρωπος, φανταστείτε την κατάστασή μου. Δεν είμαι ούτε φασίστας, ούτε ναζιστής, δεν έχω κάνει τίποτα και το απέδειξα. Είναι νεκρός, είμαι ένας άδειος άνθρωπος χωρίς τα παιδιά μου. Έχω χάσει 16 κιλά σε τέσσερις μήνες. Έφυγα, ανεξαρτητοποιήθηκα με διώξανε. Τους έκανα χατίρια. Έλεγα αυτά που μου έλεγαν. Δυο φορές έχω επιχειρήσει να κρεμαστώ στο κελί μου. Γιατί είμαι στη φυλακή;

Μετά την επεισοδιακή απολογία του ο Στάθης Μπούκουρας πήρε το δρόμο της επιστροφής για τις φυλακές Ναυπλίου.


πηγες  iefimerida.gr, ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: