Πέμπτη 10 Ιουλίου 2014

Το απολογητικό υπόμνημα του Κασιδιάρη...


"Φαιδρή "χαρακτηρίζει στο απολογητικό του υπόμνημα την συμπληρωματική κατηγορία της διακεκριμένης οπλοκατοχής με σκοπό τον...
εφοδιασμό εγκληματικής οργάνωσης, ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής Ηλίας Κασιδιάρης, ο οποίος προφυλακίστηκε.

Ο προφυλακισμένος βουλευτής της Χρυσής Αυγής αναφέρει μεταξύ άλλων :

"Κατηγορούμαι ότι με τα δύο όπλα του κατηγορητηρίου, τα οποία είχα «μετασκευάσει» και «τροποποιήσει», είχα σκοπό να εφοδιάσω «εγκληματική οργάνωση», προκειμένου να εξοντωθούν (με  τα όπλα αυτά) οι «πολιτικοί και φυλετικοί της εχθροί».



"Είναι πραγματικά παράδοξο να πρέπει να δώσω εξηγήσεις για το με αριθμό σειράς «L1576245» λειόκανο επαναληπτικό όπλο (καραμπίνα-Pump action), δεδομένου ότι αυτό ανήκει στον πατέρα

μου, Παναγιώτη Κασιδιάρη, στο όνομα του οποίου είχε εκδοθεί και η σχετική άδεια, και το οποίο βρέθηκε και κατασχέθηκε στην οικία επί της οδού Θρακών αρ. 13 στο Πικέρμι Αττικής, στην οποία διαμένω και εγώ, ουσιαστικά φιλοξενούμενος από τους γονείς μου. Το γεγονός της απόκτησης του εν λόγω όπλου από τον πατέρα μου, της έκδοσης της σχετικής αδείας κυνηγετικού όπλου στο όνομά του και της κατοχής του από αυτόν, ΟΥΔΕΠΟΤΕ αμφισβητήθηκε, από την ημέρα της έρευνας στην ανωτέρω οικία (28.9.2013) έως το αίτημα για άρση της ασυλίας μου και τη σημερινή απολογία μου ενώπιόν σας. Παρά ταύτα, κατηγορούμαι και για αυτό το όπλο" σημειώνει.

Σε κάθε, όμως, περίπτωση, συνεχίζει ο Ηλίας Κασιδιάρης, "επειδή «καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται», θα σας απαντήσω και για αυτό, αφού η Γνωμοδοτική Έκθεση που συνετάγη  από τον κ. Γεώργιο Β. Ραυτογιάννη [Δικαστικό Πραγματογνώμονα / Βαλλιστικό, Ειδικό σε θέματα Εξέτασης Πυροβόλων Όπλων  ΕΛ.ΑΣ. ε.α.) αφορά και στο όπλο του πατέρα μου. Κατηγορούμαι, λοιπόν, ότι με τα ... δύο (2) αυτά όπλα  «προμήθευα» την εγκληματική οργάνωση με σκοπό την ... «εξόντωση των πολιτικών και φυλετικών εχθρών» της:  Η φαιδρότητα της κατηγορίας είναι, πιστεύω, αυταπόδεικτη. Εάν στο ποσοτικό στοιχείο προσθέσει κανείς και την ασύλληπτου παραλογισμού παραδοχή ότι εγώ διευθύνω μία εγκληματική οργάνωση και την προμηθεύω με όπλα, πλην όμως τα όπλα αυτά είναι ... καταχωρημένα με νόμιμες άδειες, που σημαίνει ότι κάθε  πυροβολισμός έχει ... ταυτότητα «Κασιδιάρης», αντιλαμβάνεται  κανείς το μέγεθος της φαιδρότητας της κατηγορίας. Κάθε φυσίγγι έχει  την ταυτότητα τη δική μου (ή του πατέρα μου): Είναι σαν να μοίραζα κάρτες με τα στοιχεία μου και τα τηλέφωνά μου και να έγραφα πάνω «διευθυντής εγκληματικής οργάνωσης»...

Το δικό μου κυνηγετικό όπλο, για το οποίο είχα λάβει νόμιμη  άδεια, το χρησιμοποιούσα αποκλειστικά για σκοποβολή: Είμαι αθλητής της σκοποβολής από 1.1.2000 μέχρι σήμερα (14

συναπτά έτη). Έχω μετάσχει σε εκατοντάδες αγώνες και ασκούμαι συστηματικά τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα στο άθλημα της σκοποβολής μέχρι και σήμερα'" .



"Η καραμπίνα Mossberg που κατείχα με τη σχετική άδεια χρησιμοποιείται από εμένα αποκλειστικά για σκοποβολή, και για το λόγο αυτό και φέρει το ειδικό αντικραδασμικό κοντάκιο που χρησιμοποιούν όλοι οι αθλητές σκοποβολής (και το οποίο εισάγεται νόμιμα στη χώρα και πωλείται στην ελεύθερη αγορά χωρίς να ζητείται  καμία σχετική άδεια από τον αγοραστή:  Το όπλο βρέθηκε αποθηκευμένο και κλεισμένο σε θήκη εντός της  οικίας μου. Ο μειωτήρας βρισκόταν εντός της θήκης των καθαριστικών  του όπλου, καθώς είχε προηγηθεί λύση, αρμολόγηση και καθαρισμός του, αλλά δεν κατασχέθηκε. Άλλωστε: ΣΤΗΝ ΟΙΚΙΑ ΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΥΤΕ ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ, γεγονός που αποδεικνύει άνευ άλλου ότι το όπλο χρησιμοποιείται μόνο για σκοποβολή, καθώς προμηθεύομαι από το  σκοπευτήριο όσα πυρομαχικά καταναλώνω στις προπονήσεις μου" τονίζει.



"Περαιτέρω, παραπέμπω στο από 30.9.2013 ενημερωτικό  σημείωμα της Δ.Ε.Ε., στο οποίο βεβαιώνεται ότι τα επίδικα όπλα ΔΕΝ  ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑΞΙΝΟΜΗΜΕΝΕΣ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΧΕΙΟΥ  ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ. Είναι, δε, απολύτως βέβαιον  ότι στα πλαίσια της εξαντλητικής έρευνας που έχει διενεργηθεί από την ημέρα της έρευνας στην οικία μας έως σήμερα, θα είχε υπάρξει

κάποιο στοιχείο, κάποια μαρτυρία, ότι έστω ένα από τα δύο επίδικα όπλα, είτε είχε χρησιμοποιηθεί κάποια στιιγμή, κάπου, κάποτε, είτε είχε βρεθεί στα χέρια τρίτου προσώπου, κάποια στιγμή, κάπου,

κάποτε, ώστε να «δικαιολογηθεί» η κατηγορία της «προμήθειας»  της «εγκληματικής οργάνωσης»" υπογραμμίζει στο υπόμνημα...
πηγή enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: