Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Παντελή Ασπραδάκη Υποψήφιος βουλευτής Αττικής Κίνημα Δημοκρατών Σοσιαλιστών



Ευχαριστώ ειλικρινά! 
Λίγες ώρες πριν να ανοίξουν οι κάλπες θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους είναι δίπλα μου και δίνουμε έναν ωραίο αγώνα μέσα από την ψυχή μας.
Ένα ακόμα μεγαλύτερο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ σε ΦΙΛΟΥΣκαι ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ της Αττικής που δηλώνουν τη στήριξη τους σε εμένα, ως τον ΠΑΝΤΕΛΗ, που γνωρίζουν τον τρόπο που συμμετείχα στα κοινά είτε σε συλλόγους γονέων είτε ως δημοτικός και νομαρχιακός σύμβουλος πάντα με εντιμότητα, εργατικότητα και με διάθεση να προσφέρω στο κοινό καλό. Και με αυτή την ειλικρινή σχέση και επικοινωνία πολλές φορές υπερβαίνουν ενδεχομένως την αρχική τους πρόθεση ψήφου εκδηλώνοντας την προσωπική στήριξη σε εμένα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλους τους ΦΙΛΟΥΣ που ενώσαμε τις προοδευτικές μας ιδέες, τις αξίες και τα οράματα που μας ένωσαν και μας ενώνουν. Με κάποιους είμαστε μαζί πολλά χρόνια, με κάποιους άλλους πιο πρόσφατα. Με όλους όμως μοιραζόμαστε τις ίδιες αρχές αλλά κυρίως την ίδια αγωνία για το αύριο, για την επόμενη μέρα.
Ευχαριστώ όλους όσους εμπιστεύονται το ΚΙΝΗΜΑ Δημοκρατών Σοσιαλιστών και τον Γιώργο Παπανδρέου για να έχει μια κοινοβουλευτική εκπροσώπηση και να είναι μια δημιουργική δύναμη που θα συμβάλλει στην επανάκαμψη της χώρας με ιδέες και προτάσεις για ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις.
Ευχαριστώ τον ΚΑΘΕΝΑ που με εμπιστεύεται και με τιμά με την πολύτιμη ψήφο του και να είστε σίγουροι ότι η φωνή μου θα είναι η φωνή σας. Από τη μεριά μου παραμένω συμπαραστάτης σε κάθε πρόταση και πρωτοβουλία που συμβάλλει στην βελτίωση της τοπικής κοινωνίας και στην αποκατάσταση αδικιών. Έχοντας για όπλα μου την ειλικρίνεια, την εντιμότητα, την διαφάνεια και την σκληρή δουλειά ζητάω την στήριξη σας για να εκπροσωπήσω την Περιφέρεια μας.
Ευχαριστώ ειλικρινά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: