Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Νάντια Ν. Σαλτερή, δικηγόρος, η νεώτερη υποψήφια του Κινήματος του Γιώργου Παπανδρέου στην Β Αθήνας,



  • Nadia Salteri

    Nadia Salteri
    Γεννήθηκα (1986) και μεγάλωσα στο Μαρούσι, όπου και αποφοίτησα με άριστα από το 5ο Ενιαίο Λύκειο Αμαρουσίου.Tόπος καταγωγής μου είναι η Νάξος του νομού Κυκλάδων Είναι Πτυχιούχος της Νομικής σχολής Αθηνών και παρακολουθώ μεταπτυχιακά μαθήματα στο ALBA BUSINNESS COLLEGE. Παράλληλα εργάζομαι ως δικηγόρος στην Δικηγορική Εταιρεία «ΠΙΣΤΙΟΛΗΣ-ΤΡΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ». Από τα μαθητικά μου χρόνια, το 2004 εντάχθηκα στην Ν. ΠΑΣΟΚ ανταποκρινόμενη στο κάλεσμα του Γεωργίου Ανδρέα Παπανδρέου, αναπτύσσοντας συνδικαλιστική δράση στην περιοχή μου το Μαρούσι. Κατά τα φοιτητικά μου χρόνια ήμουν εκπρόσωπος του Συλλόγου Φοιτητών Νομικής και έδωσα σκληρή μάχη κατά του Νόμου Γιαννάκου και μετέπειτα κατά του νόμου Διαμαντοπούλου, που αφορούσαν τα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας. Είμαι ιδρυτικό μέλος της εθελοντικής ομάδας νέων «ΜΑΡΟΥΣΙ ΣΕ ΔΡΑΣΗ») και στις πρόσφατες δημοτικές εκλογές συμπαρατάχθηκα στο πλευρό του Κώστα Βλάχου. Είμαι η νεότερη υποψήφια του ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ στην Β ΑΘΗΝΑΣ. Επικοινωνία: 6930392133, E-mail: salteri@gmail.com Facebook:Nadia Salteri
    Συντομη φραση
    «Ακόμα και να κόψουν όλα τα λουλούδια η άνοιξη θα έρθει» Pablo Neruda

Δεν υπάρχουν σχόλια: