Τετάρτη 21 Ιανουαρίου 2015

Φέρτε εδώ τον Καραμανλή…


«Έχετε μιλήσει τα τελευταία χρόνια με τον κ. Καραμανλή», ρώτησε η Σία Κοσιώνη.

«Όχι», απάντησε ο Παπανδρέου.

«Ο Καραμανλής, άλλα έλεγε κι άλλα ίσχυαν. Μακάρι να…
μιλούσε. Να τον φέρνατε εδώ απέναντί μου».

Άλλη μία συνέντευξη του Παπανδρέου που εξέπληξε όλους όσους πίστευαν, πως έτσι στριμωγμένος που είναι, δεν μπορεί να δώσει πειστικές απαντήσεις.

«Νιώθετε αδικημένος κ. Παπανδρέου;» ρώτησε η Σία Κοσιώνη. «Το πρόβλημα δεν είναι, αν είμαι εγώ αδικημένος κυρία Κοσιώνη. Η Ελλάδα αδικήθηκε και η δικαίωση πρέπει να έρθει για την Ελλάδα».

Η δημοσιογράφος επέμενε. «Δίνεται μάχη για να αποκαταστήσετε το όνομά σας;»

Ο Παπανδρέου απέφυγε κι αυτήν την κακοτοπιά λέγοντας «δεν έχω πρόβλημα για το πώς βλέπουν εμένα. Το πρόβλημα είναι να κάνουμε τις αλλαγές, που δεν κάναμε ποτέ και να συγκρουστούμε με τα συμφέροντα, που ανέτρεψαν εμένα»…

Δεν υπάρχουν σχόλια: