Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΔΗΛΩΣΕ Η ΓΚΕΡΕΚΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ''ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ'' ΤΗΣ ΣΤΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΤΗΣ ΝΔ...


Υποψήφια στην Κέρκυρα, με το ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας, θα είναι στις βουλευτικές εκλογές της 25ης Ιανουαρίου, η Άντζελα Γκερέκου...
«Αποφάσισα να ανταποκριθώ στην πρόσκληση του Αντώνη Σαμαρά για συστράτευση σε έναν κοινό αγώνα, συμμετέχοντας στο ψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στην Κέρκυρα. Καλώ τους συμπολίτες μου να με στηρίξουν. Γνωρίζουν ότι θα δώσω όλες μου τις δυνάμεις, όπως έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια, για να διασφαλίσω το συμφέρον του τόπου μου, την ευημερία και τον ευρωπαϊκό προσανατολισμό της Ελλάδας» αναφέρει σε δήλωσή της.



Γρηγοράκος: Μας πειράζει η ηθική στάση της Γκερέκου
«Μας πειράζει η ηθική στάση της Γκερέκου και της Νέας Δημοκρατίας. Τίποτα άλλο». Αυτό τόνισε σε τηλεοπτικές του δηλώσεις ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και αναπληρωτής υπουργός Υγείας, Λεωνίδας Γρηγοράκος, εκφράζοντας τη  δυσαρέσκεια του κόμματός του από τη στάση της ΝΔ για τη μετεγγραφή της Άντζελας Γκερέκου.

Οπως σημείωσε ο κ. Γρηγοράκος, ο Αντώνης Σαμαράς όφειλε να ενημερώσει τον Ευάγγελο Βενιζέλο για την πρόθεση της κυρίας Γκερέκου να μετακινηθεί στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας.

«Εγώ αν ήμουν πρωθυπουργός θα έπαιρνα τηλέφωνο τον κ. Βενιζέλο και θα του έλεγα: “ξέρεις αντιπρόεδρε, υπουργέ, η κυρία Γκερέκου θέλει να έρθει στο κόμμα μου”. Θα τον ενημέρωνα», είπε χαρακτηριστικά, μιλώντας στο Mega.
http://fimotro.blogspot.gr/2015/01/blog-post_496.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: