Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Σαμαράς: Εγώ δεν είμαι "παντρεμένος" με την θέση μου. Aλλά...



-"Οχι" σε έκτακτο συνέδριο.
-"Ναι" σε εθνική συνδιάσκεψη...
Ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, μιλώντας στην Κ.Ο. του κόμματος, υπεραμύνθηκε των όσων έγιναν επί κυβέρνησης ΝΔ και υποστήριξε ότι δεν χρειάζεται το κόμμα να οδηγηθεί σε έκτακτο συνέδριο, αλλά σε μια εθνική συνδιάσκεψη.

«Εγώ δεν είμαι "παντρεμένος" με την θέση μου. Αλλά...
δεν πρόκειται να εγκαταλείψω τη μάχη σε μια τέτοια δύσκολη στιγμή. Σκέφτηκα και το έκτακτο συνέδριο, αλλά θα το εμφάνιζαν και θα το μετέτρεπαν σε σύμπτωμα της μέγιστης εσωστρέφειας για την παράταξη μας. Και θα εκμεταλλεύονταν την παραμικρή δήλωση οποιουδήποτε στελέχους μας για αν δείξουν την παράταξη ως σπαρασσόμενη σε κρίσιμες ώρες. Αντίθετα θα ανακοινώσω εθνική συνδιάσκεψη προκειμένου να υπάρξει εάν ευρύτατος διάλογος στη βάση για την επικαιροποίηση της ιδεολογική μας ταυτότητας.

Παράλληλα, ο Αντ. Σαμαράς κάλεσε όσους επιθυμούν να θέσουν θέμα ηγεσίας τώρα. 

«Θέλω να έχουμε τα χέρια μας λυμένα, να είμαστε απόλυτα ενωμένοι και απερίσπαστοι, θέλω να τελειώνουμε με την όποια εσωστρέφεια από σήμερα. Όχι να την αφήσουμε να υφέρπει, γιατί να υφέρπει θα κάνουμε το μεγαλύτερο δώρο στον ΣΥΡΙΖΑ» και συνέχισε:

«Αν κάποιος νομίζει ότι είναι καλό για την παράταξη ή για την χώρα να θέσει θέμα προέδρου τώρα και να πάρει την ευθύνη να κινήσει τις καταστατικές διαδικασίες που όλοι γνωρίζετε.

Ο πρόεδρος της ΝΔ επιτέθηκε και στον ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζοντας ότι οδηγεί τη χώρα σε νέο Μνημόνιο.
πηγη real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: