Στον απόηχο των αρνητικών για τον Απόστολο Τζιτζικώστα δημοσκοπήσεων, που τον εμφανίζουν να δίνει μάχη με τον Κυριάκο Μητσοτάκη για τη 2η θέση, το επιτελείο του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας είχε επενδύσει πολλά στην...
παρουσία του στο Γκάζι.
Και δικαίως, μιας και η περιορισμένη απήχηση του πολιτικού μηνύματός του στην κοινωνική βάση της Κεντροδεξιάς, είχε άμεση ανάγκη από μια τονωτική ένεση, για να μείνει ο Απόστολος Τζιτζικώστας στην κούρσα για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, και να διαψεύσει εκείνους που προβλέπουν ήδη ότι στις τελευταίες στροφές θα επιλέξει να αποχωρήσει, από τη στιγμή που θα διαπιστώσει ότι το σημερινό, αρνητικό για τον ίδιο κλίμα, δεν αλλάζει.
Οι μεγάλες προσδοκίες του επιτελείου Τζιτζικώστα, φαίνεται να μην απέδωσαν. Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας δεν κόμισε τις ριζοσπαστικές ιδέες για τις οποίες μιλούσε το επιτελείο του, και η απουσία αυτής της φρεσκάδας εξηγεί ως ένα σημείο γιατί ο Απόστολος Τζιτζικώστας δεν έχει καταφέρει να διαμορφώσει ρεύμα νίκης, ή να πείσει ως “κήρυκας του νέου”.
Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα ωστόσο ήταν η παράμετρος της “τρακαρισμένης” σκηνικής παρουσίας του Απόστολου Τζιτζικώστα. Οι κινήσεις των χεριών του ήταν νευρικές, δείγμα του αναμενόμενου άγχους του, καθώς μιλούσε ενώπιον του αθηναϊκού κοινού, ο τόνος της φωνής του είχε συχνά κομπιάσματα, ενώ δυσκολεύτηκε να “εικονοποιήσει”, όπως λέγεται στην ορολογία της πολιτικής επικοινωνίας, το μήνυμά του, καθώς κοιτούσε τα χαρτιά της ομιλίας που είχε μπροστά του, τις στιγμές που θα έπρεπε να κοιτάζει το ακροατήριο στα μάτια, ώστε να το παρακινήσει να τον ακολουθήσει.
Η παρουσία Τζιτζικώστα ωστόσο είχε και μια παραπολιτική παράμετρο, καθώς αποστροφές της ομιλίας του θεωρήθηκαν ως ευθείες αιχμές κατά του Κώστα Καραμανλή (“κατάργηση επετηρίδας”, “ακινησία”), με αποτέλεσμα να προκαλέσουν την οργή στελεχών του καραμανλικού στρατοπέδου.
Από την πρώτη κιόλα στιγμή της ανακοίνωσης της υποψηφιότητας Τζιτζικώστα άλλωστε, το περιβάλλον του παρουσίαζε τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας ως εκείνον που “επαναστάτησε” κατά του Κώστα Καραμανλή, και επιχειρεί να αποστρατεύσει τον καραμανλισμό από την Κεντροδεξιά...
ysterografa.gr
παρουσία του στο Γκάζι.
Και δικαίως, μιας και η περιορισμένη απήχηση του πολιτικού μηνύματός του στην κοινωνική βάση της Κεντροδεξιάς, είχε άμεση ανάγκη από μια τονωτική ένεση, για να μείνει ο Απόστολος Τζιτζικώστας στην κούρσα για την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας, και να διαψεύσει εκείνους που προβλέπουν ήδη ότι στις τελευταίες στροφές θα επιλέξει να αποχωρήσει, από τη στιγμή που θα διαπιστώσει ότι το σημερινό, αρνητικό για τον ίδιο κλίμα, δεν αλλάζει.
Οι μεγάλες προσδοκίες του επιτελείου Τζιτζικώστα, φαίνεται να μην απέδωσαν. Ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας δεν κόμισε τις ριζοσπαστικές ιδέες για τις οποίες μιλούσε το επιτελείο του, και η απουσία αυτής της φρεσκάδας εξηγεί ως ένα σημείο γιατί ο Απόστολος Τζιτζικώστας δεν έχει καταφέρει να διαμορφώσει ρεύμα νίκης, ή να πείσει ως “κήρυκας του νέου”.
Ακόμη πιο ενδιαφέρουσα ωστόσο ήταν η παράμετρος της “τρακαρισμένης” σκηνικής παρουσίας του Απόστολου Τζιτζικώστα. Οι κινήσεις των χεριών του ήταν νευρικές, δείγμα του αναμενόμενου άγχους του, καθώς μιλούσε ενώπιον του αθηναϊκού κοινού, ο τόνος της φωνής του είχε συχνά κομπιάσματα, ενώ δυσκολεύτηκε να “εικονοποιήσει”, όπως λέγεται στην ορολογία της πολιτικής επικοινωνίας, το μήνυμά του, καθώς κοιτούσε τα χαρτιά της ομιλίας που είχε μπροστά του, τις στιγμές που θα έπρεπε να κοιτάζει το ακροατήριο στα μάτια, ώστε να το παρακινήσει να τον ακολουθήσει.
Η παρουσία Τζιτζικώστα ωστόσο είχε και μια παραπολιτική παράμετρο, καθώς αποστροφές της ομιλίας του θεωρήθηκαν ως ευθείες αιχμές κατά του Κώστα Καραμανλή (“κατάργηση επετηρίδας”, “ακινησία”), με αποτέλεσμα να προκαλέσουν την οργή στελεχών του καραμανλικού στρατοπέδου.
Από την πρώτη κιόλα στιγμή της ανακοίνωσης της υποψηφιότητας Τζιτζικώστα άλλωστε, το περιβάλλον του παρουσίαζε τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας ως εκείνον που “επαναστάτησε” κατά του Κώστα Καραμανλή, και επιχειρεί να αποστρατεύσει τον καραμανλισμό από την Κεντροδεξιά...
ysterografa.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου