Τρίτη 2 Ιουνίου 2009

"Δώρο" στο ΠΑΣΟΚ το παιδομάζωμα...


Η επαναφορά της θεωρίας της "οικογενειακής ευθύνης" δεν αφήνει πολλά περιθώρια σε κάθε σκεπτόμενο πολίτη για τις εκλογές!
.
Από τον Μενέλαο Πετράκο

Μέχρι τώρα ήμουν αναποφάσιστος. Για την ακρίβεια, θα ψήφιζα ένα από τα μικρά κόμματα. Τώρα που βλέπω ότι τίθεται σε εφαρμογή η θεωρία της "συλλογικής και οικογενειακής ευθύνης" με τις συλλήψεις συγγενών και παιδιών, αναγκάζομαι να αντιδράσω.
Ναι, καταλαβαίνω ότι το κάνουν για εκλογικούς λόγους. Γι' αυτό και εγώ ανταποκρίνομαι. Θα ψηφίσω, όσο κι αν δεν μου αρέσει, ΠΑΣΟΚ. Δεν μου αφήνουν άλλη επιλογή. Η ίδια η κυβέρνηση κατάφερε να μου περάσει το δίλημμα. Η ήττα τους πρέπει να είναι μεγάλη γιατί πλέον γίνονται πραγματικά επικίνδυνοι. Θα ψηφίσω το ΠΑΣΟΚ γιατί μέσα σε αυτές τις συνθήκες είναι η πιο αποτελεσματική τιμωρία τους.
Χωρίς να το καταλαβαίνει ίσως η κυβέρνηση με τις ενέργειες των οργάνων της κάνει ένα πολύ μεγάλο "δώρο" στον Γ. Παπανδρέου...
Μαζί με μένα είμαι σίγουρος ότι έτσι σκέπτονται και πολύ άλλοι. Ανθρωποι που ανεξαρτήτως κομματικής ένταξης αντιλαμβάνονται και προβληματίζονται, θέλουν να ζουν χωρίς τον φόβο και αντιδρούν όταν βλέπουν ότι οι θεσμοί λειτουργούν με όρους Μεσαίωνα και Γκεστάπο.
Και μια απορία: Δηλαδή, αν δεν παραδοθεί και τώρα ο (κατά πάσα πιθανότητα ένοχος για τα αδικήματα που του προσάπτουν) Χρ. Καραβέλας, ποιο θα είναι το επόμενο βήμα της εξουσίας; Θα αρχίσουν να εκτελούν ένα ένα τα μέλη της οικογένειάς του μέχρι να παραδοθεί;
Είναι δυνατόν να συμβαίνουν τον 21ο αιώνα τέτοια πράγματα;


http://press-gr.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: