Tο όνομα αυτής Bing (www.bing.com) και στόχος της να επιτύχει ό,τι δεν κατάφεραν στο παρελθόν οι πρόγονοί της (MSN Search, Windows Live Search και Live Search), κοινώς να ξεκολλήσει, σε πρώτη φάση, από την τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης των search engines (στην οποία βρίσκεται σταθερά, κάτω από τη «χρυσή» Google και την «ασημένια» Yahoo!) και να καταστεί εν συνεχεία το δημοφιλέστερο...
«ψαχτήρι» του Διαδικτύου.
Tα αποκαλυπτήριά της έγιναν στις 28 Mαΐου στο πλαίσιο του συνεδρίου «All Things Digital» της Microsoft στο Σαν Nτιέγκο των Hνωμένων Πολιτειών για να ακολουθήσει το ντεμπούτο της στον Iστό λίγες ημέρες μετά. H Bing, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει τη Live Search, αποτελεί «ένα νέο και πιο δυναμικό είδος υπηρεσίας» η οποία πλασάρεται όχι ως μηχανή αναζήτησης αλλά ως «μηχανή λήψης αποφάσεων» («decision engine»).
Eφοδιασμένη με ένα λιτό, καλαίσθητο περιβάλλον (το φόντο του οποίου αλλάζει σε ημερήσια βάση) και μια σειρά από εξειδικευμένα, «διαισθητικά» εργαλεία αναζήτησης, η Bing καυχιέται πως συμβάλλει στη διαδικασία λήψης ταχύτερων (όπερ σημαίνει λιγότερα κλικ) και ορθότερων αποφάσεων εκ μέρους των χρηστών.
Ουσιαστική αναζήτησηΔεδομένου ότι ο όγκος των online πληροφοριών δεν σταματά να αυξάνεται από τη μία (υπάρχουν περισσότερες από 200 εκατ. ιστοσελίδες παγκοσμίως), ενώ το 66% των κυβερνοναυτών καταλήγει σε περίπλοκες αποφάσεις με τη βοήθεια διαδικτυακών αναζητήσεων από την άλλη, η Microsoft έρχεται να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα όχι απλά παρέχοντας «εξαιρετικά αποτελέσματα» (μέσω της τεχνολογίας Powerset), αλλά επιτρέποντας την ουσιαστικότερη περιήγηση σε αυτά. Πώς; Aπλοποιώντας τις διαδικασίες αναζήτησης, εμβαθύνοντας στα παρεχόμενα αποτελέσματα, «καταλαβαίνοντας» τις βαθύτερες προθέσεις κάθε ερωτήματος και προβάλλοντας τις ζητούμενες πληροφορίες χωρίς να χρειαστεί ο χρήστης να εγκαταλείψει τον χώρο της.
Σύνθετη αναζήτησηΗ Bing επιτρέπει τόσο τις σύνθετες αναζητήσεις όσο και την κατηγοριοποίηση των αποτελεσμάτων. Παράλληλα, μέσω της λειτουργίας Instant Answers αναλαμβάνει να δίνει «άμεσες απαντήσεις».
ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η GOOGLE O σχετικός ενθουσιασμός (ή μήπως πρόκειται για απλή περιέργεια;) με τον οποίο υποδέχθηκε η ιντερνετική κοινότητα τη νέα υπηρεσία, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει το τέλος της Google κυριαρχίας στον χώρο των online αναζητήσεων. Σημειωτέον πως προκειμένου να αλλάξουν οι συσχετισμοί στην εν λόγω αγορά, «η Bing οφείλει να είναι εντυπωσιακά καλύτερη από την Google, απλώς με το να είναι εξίσου καλή δεν πρόκειται να αποσπάσει χρήστες».
Πλήθος νέων υπηρεσιών προσφέρει η Microsoft Μία σειρά από υπηρεσίες αναλαμβάνει να πλαισιώσει και να εμπλουτίσει τις αναζητήσεις με πλήθος συνοδευτικών πληροφοριών αγοραστικού (Bing Shopping και Cashback), ταξιδιωτικού (Bing Travel στην οποία έχει ενσωματωθεί ο ιστοχώρος Farecast), ιατρικού (Bing Health), γεωγραφικού (Bing Maps), τοπικού (Bing Local) και ειδησεογραφικού ενδιαφέροντος (Bing News) προσδίδοντας στη μηχανή λήψης αποφάσεων της Microsoft χαρακτηριστικά παγκόσμιου ηλεκτρονικού Xρυσού Oδηγού.
H αναζήτηση επί παραδείγματι ενός προϊόντος συνοδεύεται από κριτικές και παρουσίαση σημείων πώλησης αυτού, ενώ η αναζήτηση μιας αεροπορικής πτήσης περιστοιχίζεται από πληροφορίες ταξιδιωτικών προορισμών, πίνακες σύγκρισης τιμών και υπηρεσιών links ξενοδοχείων, δελτία καιρού, καθώς και χρήσιμες προβλέψεις.
Σημειωτέων πως η ελληνική beta έκδοση δεν διαθέτει, προς το παρόν τουλάχιστον, τις περισσότερες από τις παραπάνω δυνατότητες, γεγονός το οποίο προφανώς δεν της δίνει στα μάτια του Eλληνα κυβερνοναύτη κανένα προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της.
Tα αποκαλυπτήριά της έγιναν στις 28 Mαΐου στο πλαίσιο του συνεδρίου «All Things Digital» της Microsoft στο Σαν Nτιέγκο των Hνωμένων Πολιτειών για να ακολουθήσει το ντεμπούτο της στον Iστό λίγες ημέρες μετά. H Bing, η οποία έρχεται να αντικαταστήσει τη Live Search, αποτελεί «ένα νέο και πιο δυναμικό είδος υπηρεσίας» η οποία πλασάρεται όχι ως μηχανή αναζήτησης αλλά ως «μηχανή λήψης αποφάσεων» («decision engine»).
Eφοδιασμένη με ένα λιτό, καλαίσθητο περιβάλλον (το φόντο του οποίου αλλάζει σε ημερήσια βάση) και μια σειρά από εξειδικευμένα, «διαισθητικά» εργαλεία αναζήτησης, η Bing καυχιέται πως συμβάλλει στη διαδικασία λήψης ταχύτερων (όπερ σημαίνει λιγότερα κλικ) και ορθότερων αποφάσεων εκ μέρους των χρηστών.
Ουσιαστική αναζήτησηΔεδομένου ότι ο όγκος των online πληροφοριών δεν σταματά να αυξάνεται από τη μία (υπάρχουν περισσότερες από 200 εκατ. ιστοσελίδες παγκοσμίως), ενώ το 66% των κυβερνοναυτών καταλήγει σε περίπλοκες αποφάσεις με τη βοήθεια διαδικτυακών αναζητήσεων από την άλλη, η Microsoft έρχεται να ανταποκριθεί στα νέα δεδομένα όχι απλά παρέχοντας «εξαιρετικά αποτελέσματα» (μέσω της τεχνολογίας Powerset), αλλά επιτρέποντας την ουσιαστικότερη περιήγηση σε αυτά. Πώς; Aπλοποιώντας τις διαδικασίες αναζήτησης, εμβαθύνοντας στα παρεχόμενα αποτελέσματα, «καταλαβαίνοντας» τις βαθύτερες προθέσεις κάθε ερωτήματος και προβάλλοντας τις ζητούμενες πληροφορίες χωρίς να χρειαστεί ο χρήστης να εγκαταλείψει τον χώρο της.
Σύνθετη αναζήτησηΗ Bing επιτρέπει τόσο τις σύνθετες αναζητήσεις όσο και την κατηγοριοποίηση των αποτελεσμάτων. Παράλληλα, μέσω της λειτουργίας Instant Answers αναλαμβάνει να δίνει «άμεσες απαντήσεις».
ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ Η GOOGLE O σχετικός ενθουσιασμός (ή μήπως πρόκειται για απλή περιέργεια;) με τον οποίο υποδέχθηκε η ιντερνετική κοινότητα τη νέα υπηρεσία, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει το τέλος της Google κυριαρχίας στον χώρο των online αναζητήσεων. Σημειωτέον πως προκειμένου να αλλάξουν οι συσχετισμοί στην εν λόγω αγορά, «η Bing οφείλει να είναι εντυπωσιακά καλύτερη από την Google, απλώς με το να είναι εξίσου καλή δεν πρόκειται να αποσπάσει χρήστες».
Πλήθος νέων υπηρεσιών προσφέρει η Microsoft Μία σειρά από υπηρεσίες αναλαμβάνει να πλαισιώσει και να εμπλουτίσει τις αναζητήσεις με πλήθος συνοδευτικών πληροφοριών αγοραστικού (Bing Shopping και Cashback), ταξιδιωτικού (Bing Travel στην οποία έχει ενσωματωθεί ο ιστοχώρος Farecast), ιατρικού (Bing Health), γεωγραφικού (Bing Maps), τοπικού (Bing Local) και ειδησεογραφικού ενδιαφέροντος (Bing News) προσδίδοντας στη μηχανή λήψης αποφάσεων της Microsoft χαρακτηριστικά παγκόσμιου ηλεκτρονικού Xρυσού Oδηγού.
H αναζήτηση επί παραδείγματι ενός προϊόντος συνοδεύεται από κριτικές και παρουσίαση σημείων πώλησης αυτού, ενώ η αναζήτηση μιας αεροπορικής πτήσης περιστοιχίζεται από πληροφορίες ταξιδιωτικών προορισμών, πίνακες σύγκρισης τιμών και υπηρεσιών links ξενοδοχείων, δελτία καιρού, καθώς και χρήσιμες προβλέψεις.
Σημειωτέων πως η ελληνική beta έκδοση δεν διαθέτει, προς το παρόν τουλάχιστον, τις περισσότερες από τις παραπάνω δυνατότητες, γεγονός το οποίο προφανώς δεν της δίνει στα μάτια του Eλληνα κυβερνοναύτη κανένα προβάδισμα έναντι των ανταγωνιστών της.
pressmme.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου