Αγορά αυτοκινήτου
Στην κατάργηση του «ειδικού τέλους κυκλοφορίας», που είχε επιβληθεί στα άνω των 2.0lt αυτοκίνητα, οδεύει το Υπουργείο Οικονομικών. Παράλληλα, πληροφορίες μας κάνουν λόγο πως οι ιθύνοντες του Υπουργείου, βλέποντας ότι τα έσοδα των κρατικών ταμείων υστερούν δραματικά των προβλεπομένων από τον προϋπολογισμό, καλοβλέπουν την επαναφορά από το Φθινόπωρο του μέτρου της απόσυρσης, με «πράσινα» κριτήρια, σε συνδυασμό με έκπτωση στο φόρο ταξινόμησης που επιβάλλεται στην αγορά νέου αυτοκινήτου.Πιο συγκεκριμένα, το σχέδιο που έχει στο συρτάρι του γραφείου του ο Υπουργός Οικονομικών κάνει λόγο για έκπτωση από το φόρο ταξινόμησης έως και 70% για την αγορά αυτοκινήτου με εκπομπές ρύπων από 140 g/km (περίπου 1.000 ευρώ) και κάτω. Εως και 50% από 160 g/km και κάτω και έως 30% από 180 g/km και κάτω. Βέβαια όλα τα παραπάνω ποσοστά μένουν να οριστικοποιηθούν, αφού δώσει το τελικό ΟΚ ο πρωθυπουργός και αφού υπάρξει διαβούλευση και με την αγορά αυτοκινήτου και κυρίως με τον ΣΕΑΑ.
Με την απόσυρση εκτιμάται ότι στα κρατικά ταμεία θα μπουν επιπλέον 300 εκατομμύρια ευρώ μέχρι το τέλος του χρόνου, εφόσον η αγορά αντιδράσει θετικά, με αύξηση των πωλήσεων κατά μόλις 20%. Βεβαίως αν η αύξηση αυτή είναι μεγαλύτερα τα έσοδα θα είναι πολλαπλάσια.
Ότι κι αν γίνει με την απόσυρση, θεωρείται σχεδόν βέβαιη η κατάργηση του ειδικού τέλους ταξινόμησης που είχε επιβληθεί στα άνω των 2.0lt αυτοκίνητα, αφού εκτιμάται πως η επιβολή του συγκεκριμένου φόρου, αντί να αυξήσει μείωσε τα έσοδα του κράτους, αφού η κατά κύματα παράδοση των πινακίδων στις αρχές του χρόνου, στέρησε στο κράτος τα έσοδα, τόσο από τα τέλη κυκλοφορίας, όσο και από τη χρήση αυτών των αυτοκινήτων…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου