Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

Aνοιχτή επιστολή του Σταύρου Βαβία στους Εβρίτες ...


Αγαπητοί συμπολίτες,

Η δημιουργία μιας ισχυρής περιφερειακής αυτοδιοίκησης με αυξημένες δυνατότητες παρέμβασης και επίλυσης των προβλημάτων που ταλανίζουν εδώ και δεκαετίες την ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης, αποτελούσε ανέκαθεν μία από τις βασικές αρχές της πολιτικής μας σκέψης και δράσης.
Με τα νέα αυτοδιοικητικά δεδομένα, ο τόπος μας, η περιφέρειά μας αποκτά νέες αρμοδιότητες, που μας παρέχουν την δυνατότητα δράσης σε τομείς όπως η οικονομία, το περιβάλλον, η πράσινη ανάπτυξη και αειφορία, ο τουρισμός, η γεωργία. Η νέα αυτή δυναμική σε συνδυασμό με τις προσδοκίες των κατοίκων του τόπου μας για ανάπτυξη και ευημερία με ώθησαν στο να υποβάλλω στην κρίση των συμπολιτών μας τις ιδέες μου και να τους ζητήσω να εμπιστευτούν εμένα και την «Κοινωνική Συμμαχία για την Αν. Μακεδονία-Θράκη» του Άρη Γιαννακίδη στην προσπάθειά μας για την ανάδειξη και ανάπτυξη της νεοσύστατης περιφέρειάς μας. Ως υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος, θα ήθελα να απευθυνθώ πρώτα απ’ όλα, στους νέους του τόπου μας, διότι είμαι και εγώ .............

ένας από αυτούς. Αγαπητοί φίλοι, ο ρόλος μας σ’ αυτές τις εκλογές είναι να είμαστε «ανήσυχοι». Ένα νέο πεδίο δράσης περιμένει από εμάς ιδέες και προτάσεις για όλα εκείνα που μας απασχολούν, για όλα εκείνα για τα οποία θα θέλαμε να βλέπουμε τον τόπο μας να διακρίνεται.

Θέλουμε να κρατήσουμε τους νέους αγρότες, το μέλλον του παραγωγικού μας ιστού, στον τόπο μας. Η σαφής καταγραφή και μελέτη των καλλιεργειών της περιοχής και η ανάπτυξη νέων προσοδοφόρων καλλιεργειών, με σεβασμό στο περιβάλλον και την παράδοσή μας, θα αποτελέσουν τις προτεραιότητές μας προς αυτή την κατεύθυνση.

Θέλουμε να προσελκύσουμε νέους από όλη την Ευρώπη και ιδιαίτερα από τα Βαλκάνια να έρθουν στον τόπο μας, μέσω της ενίσχυσης της πανεπιστημιακής δραστηριότητας στην περιοχή μας. Η περιφέρεια έχει σημαντικότατο ρόλο να διαδραματίσει στην προσπάθεια ανάπτυξης της διαπολιτισμικότητας μέσω της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης, κάτι που τόσο έχει ανάγκη η περιοχή μας.

Θέλουμε να στηρίξουμε την αειφορία μέσω της πράσινης ανάπτυξης και του τουρισμού. Η δημιουργία πρότυπων δομών πράσινης οικονομίας σε περιοχές με ιδιαίτερα φυσικά χαρακτηριστικά, όπως η Σαμοθράκη και η Δαδιά, αποτελεί μία από τις μεγάλες φιλοδοξίες μας.

Θέλουμε να ενισχύσουμε την διασυνοριακότητα. Στόχος μας είναι να εργαστούμε συλλογικά με τους γείτονες μας σε θέματα προστασίας του περιβάλλοντος και δημιουργίας κοινών υποδομών ενάντια σε φυσικές καταστροφές, όπως οι τελευταίες καταστροφικές για την οικονομία μας πλημμύρες.

Θέλουμε μέσω της διασυνοριακότητας να ενισχύσουμε το αίσθημα φιλίας και διαπολιτισμικής ανταλλαγής με τους γείτονές μας. Η δημιουργία δωρεάν βίζας για λίγες ώρες στους Τούρκους πολίτες θα μπορούσε να είναι ένα μέτρο προς αυτή την κατεύθυνση.

Μακριά από κάθε διάθεση αυτοπροβολής θα ήθελα στο πλαίσιο αυτό να εκθέσω και μερικά στοιχεία της προσωπικής μου υποψηφιότητας. Με ερευνητική δραστηριότητα στους τομείς της οικολογίας και του περιβάλλοντος και με επαγγελματική ενασχόληση στον τομέα της γεωργίας, τα τελευταία χρόνια, είχα την δυνατότητα να έρθω σε επαφή με τα βασικότερα προβλήματα που ταλανίζουν την ιδιαίτερη πατρίδα μου τον Έβρο. Οι πολιτικές μου ανησυχίες και τα όνειρά μου για πρόοδο και ευημερία με ώθησαν στο να ασχοληθώ με τα κοινά της περιοχής μου, εντασσόμενος και εγώ στην μεγάλη οικογένεια της προοδευτικής παράταξης. Η τριβή μου με την καθημερινότητα της περιοχής μας και των χρόνιων προβλημάτων του, αποτέλεσαν στο πλαίσιο αυτό την αφετηρία ενασχόλησής μου με τα κοινά του τόπου μας.

Η «Κοινωνική Συμμαχία για την Αν. Μακεδονία-Θράκη» του Άρη Γιαννακίδη, συμμεριζόμενη όλα αυτά τα οράματα και τις ανησυχίες, μου έκανε την τιμή να μου εμπιστευτεί μία θέση στο ψηφοδέλτιο της. Θα προσπαθήσω με όλες μου τις δυνάμεις να δικαιώσω αυτή την επιλογή.

Για τους λόγους αυτούς, σας ζητώ, αγαπητοί φίλοι, να συμπαραταχθείτε στην προσπάθειά μας. Μία νέα σελίδα ανοίγεται για την αυτοδιοίκηση. Ας αγωνιστούμε όλοι μαζί για την ευημερία της περιφέρειάς μας.

Με τιμή,
ΣΤΑΥΡΟΣ Ι. ΒΑΒΙΑΣ
ΓΕΩΠΟΝΟΣ - ΔΙΔΑΚΤΩΡ ΔΠΘ

Τηλ. 6947073217 e-mail: vavias@gmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: