Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Χέρι-χέρι με τον Καρατζαφέρη ήταν η Άννα Ζωηρού-του Ταμείου των Αποκρατικοποιήσεων...


kourdistoportocali
Η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου του Ταμείου των Αποκρατικοποιήσεων έχει ως εξής:

1. Πρόεδρος: Ιωάννης Κουκιάδης, Ομότιμος Καθηγητής Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, πρώην Υπουργός, πρώην Ευρωβουλευτής, πρώην Πρόεδρος Οικονομικής και... Κοινωνικής Επιτροπής, πρώην Πρόεδρος Οργανισμού Μεσολάβησης και Διαιτησίας.

2. Διευθύνων Σύμβουλος: Kωνσταντίνος Μητρόπουλος: διδάκτωρ του London Business School, στέλεχος επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα, με ιδιαίτερη εμπειρία στη Διοίκηση έργων (project management) και στη διαχείριση χαρτοφυλακίων, Αντιπρόεδρος του Ελληνο-Αγγλικού Chamber of Commerce.

3. Εντεταλμένος Σύμβουλος (εκτελεστικό μέλος): Ανδρέας Ταπραντζής, διδάκτωρ του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου, στέλεχος επιχειρήσεων του ιδιωτικού τομέα, πρώην Γενικός Διευθυντής και Διευθύνων Σύμβουλος ΕΛΤΑ, Πρόεδρος του Παγκόσμιου Ταχυδρομικού Συμβουλίου

4. Αντώνιος Βαρθολομαίος, διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Fordham της Νέας Υόρκης, στέλεχος επιχειρήσεων, πρώην Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος ΕΥΔΑΠ, με εμπειρία σε θέματα πιστοδοτήσεων, κεφαλαιαγοράς, κτηματαγοράς και ανάπτυξης ακινήτων καθώς και τιτλοποίησης στεγαστικών δανείων.

5. Άννα Ζωηρού, οικονομολόγος, σύμβουλος επιχειρήσεων, επιστημονική σύμβουλος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου.

Παρακαλώ θερμά, κύριε Πρόεδρε, να κινηθούν ταχύτατα οι σχετικές διαδικασίες, προκειμένου να καταστεί δυνατή στις αμέσως επόμενες ημέρες η συγκρότηση του Διοικητικού Συμβουλίου και η άμεση έναρξη λειτουργίας του Ταμείου».

ΧΕΡΙ-ΧΕΡΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ

(Στη φωτό ο Αρχηγός του ΛΑΟΣ δίπλα στην Αννούλα σχηματίζει με τις παλάμες του το σήμα της νίκης. Γειά σου γίγαντα Πρόεδρε...)

Ηταν τέλη Ιουνίου όταν στα δημοσιογραφικά γραφεία έφθασε μια φωτογραφία από τη συνάντηση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμου με τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ Γιώργο Καρατζαφέρη. Στη μέση, μεταξύ των δύο ανδρών, στεκόταν καμαρωτή μια νεαρή ξανθιά γυναίκα με όμορφα χαρακτηριστικά. Φορούσε ένα λευκό παντελόνι που διέγραφε τις αναλογίες του κορμιού της, ένα άσπρο μπλουζάκι και ένα σιέλ σακάκι με άριστα συνδυασμένη ζώνη στη μέση.

Η νεαρή που βρισκόταν δίπλα στον πρόεδρο λέγεται Αννα Ζωηρού και θήτευσε αρκετά χρόνια στο πλάι του ως επιστημονική σύμβουλος, όταν εκείνος ήταν ακόμη ευρωβουλευτής. Επαγγέλλεται οικονομολόγος και σήμερα είναι μέλος της Επιτροπής Προμηθειών του υπουργείου Υγείας και υποψήφια διδάκτορας Εφαρμοσμένων Οικονομικών της σχολής Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου των Βρυξελλών.

Μιλήσαμε μαζί της επί ώρα. Μάθαμε ότι ασχολούνταν χρόνια με την κολύμβηση ως μέλος της ομάδας του Ηλυσιακού, αλλά και με τον στίβο στο τρέξιμο 100 μέτρων, ότι δεν αποκλείει την προοπτική να ασχοληθεί πιο ενεργά με την πολιτική και πως καθετί που βάζει στόχο το πετυχαίνει! Ενα μεγάλο μέρος της κουβέντας, φυσικά, περιστράφηκε και γύρω από τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ.

- Η καταγωγή σας από πού είναι;
Και των δύο γονέων είναι από τη Μικρά Ασία. Από Πόλη και από Σμύρνη.

- Κυρία Ζωηρού, είστε… ζωηρή;
Οταν και όπου πρέπει!

-Μικρή ήσασταν κορίτσι που έκανε εύκολα παρέες;
Ανέκαθεν ήμουν ανοιχτός άνθρωπος και πολύ δυναμική, κάνοντας εύκολα παρέες.

- Να υποθέσω ότι ήσασταν και καλή μαθήτρια;
Πάντα! Με διακρίσεις, βραβεία, υποτροφίες… Ημουν Αρσακειάδα!

- Μοναχοπαίδι;
Εχω μία αδελφή μεγαλύτερη που ασχολείται με την Ψυχολογία.

- Οι γονείς σας έχουν σχέση με τα οικονομικά;
Δεν θα το έλεγα. Ο πατέρας μου είναι πολιτικός μηχανικός και η μητέρα μου διακοσμήτρια, που όμως ποτέ δεν ασχολήθηκε επαγγελματικά, καθώς έδωσε βάρος στην ανατροφή των δύο παιδιών της.

- Αυτήν τη στιγμή με τι ασχολείστε;
Μετέχω στην εννιαμελή επιτροπή Προμηθειών του υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης. Εάν λειτουργήσει σωστά αυτή η επιτροπή, θα εξασφαλιστούν αρκετά κεφάλαια για το καλό του ελληνικού λαού. Το έργο μας λήγει τον Ιανουάριο του 2010.

- Η πρόσληψή σας έγινε κατόπιν διαγωνισμού;
Εγινε όπως και των υπόλοιπων οκτώ.

- Δηλαδή;
Βάσει εμπειρίας, προσόντων και βιογραφικού.

- Δεν μεσολάβησε δηλαδή ο πρόεδρος κάνοντας ένα τηλεφώνημα…
Οχι, γιατί να το κάνει;

- Εχω ακούσει ότι είστε πολύ φιλόδοξη. Μέχρι πού φθάνουν οι φιλοδοξίες σας;
Μέχρι τώρα έχω πετύχει όλους τους στόχους που είχα βάλει από παιδί και σε λίγες εβδομάδες θα πάρω και το διδακτορικό μου.

- Είστε μέλος του ΛΑΟΣ;
Επειδή κατέχω μία θέση στο Δημόσιο αυτήν τη στιγμή, είμαι της άποψης πως όποιος ασχολείται με το Δημόσιο, θα πρέπει να καταθέτει την κομματική του ταυτότητα. Και εγώ αυτό έχω κάνει.

- Ναι, αλλά από την άλλη πλευρά σας είδαμε να φωτογραφίζεστε δίπλα στον κ. Καρατζαφέρη!
Μα συνεργαστήκαμε τόσα χρόνια στο Ευρωκοινοβούλιο.

- Τώρα έχει σταματήσει αυτή η συνεργασία;
Οταν έφυγε ο κ. Καρατζαφέρης από τις Βρυξέλλες, συνεργάστηκα για ένα διάστημα με τον ευρωβουλευτή που τον αντικατέστησε, τον πρέσβη κ. Γιώργο Γεωργίου. Από τη στιγμή όμως που ήρθα στην Ελλάδα και ανέλαβα μέλος της επιτροπής του υπουργείου που σας προείπα, ασχολούμαι μόνο με αυτό.

- Πολιτικές βλέψεις έχετε;
Κάθε ενεργός πολίτης πρέπει να ασχολείται με την πολιτική με την ευρεία έννοια του όρου.

- Με τη... στενή έννοια;
Προς το παρόν προέχει το έργο της επιτροπής του υπουργείου Υγείας και η ολοκλήρωση του διδακτορικού μου. Δεν υπάρχει άλλη προτεραιότητα αυτήν τη στιγμή.

- Δεν κάνετε κάποια σχέδια για το μέλλον; Το έργο της επιτροπής τελειώνει τον Ιανουάριο του 2010. Μετά υπάρχει το ενδεχόμενο να ασχοληθείτε πιο ενεργά με την πολιτική;
Δεν είναι κάτι που μπορώ να το αποκλείσω!

- Δική σας οικογένεια έχετε;
Οχι, είμαι ελεύθερη!

- Είστε μια εμφανίσιμη γυναίκα. Σας πειράζουν στον δρόμο;
Κάποιες φορές ναι!

- Ποιος ήταν ο πιο ωραίος τρόπος που σας προσέγγισε ένας άνδρας;
Υπήρξε κάποιος που επιχείρησε να με προσεγγίσει με ωραίο τρόπο, κάνοντας κάποιο κολακευτικό σχόλιο και λέγοντας «είστε πάρα πολύ όμορφη». Αυτό μου άρεσε.

- Η εξωτερική σας εμφάνιση είναι ατού;
Μια καλή εξωτερική εμφάνιση είναι πάντα ατού και φυσικά βοηθάει. Από μόνο του όμως δεν σε οδηγεί πουθενά.

- Με ποια ιδιότητα ήσασταν παρούσα στη συνάντηση του Αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος με τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ;
Δεν υπήρχε κάποια συγκεκριμένη ιδιότητα. Απλώς με τον κ. Καρατζαφέρη συνεργαστήκαμε πάρα πολλά χρόνια και εκείνη την ημέρα έτυχε να είμαι στον ίδιο χώρο. Ε, κάποια στιγμή ζήτησα από τον Αρχιεπίσκοπο να βγάλουμε μαζί μία φωτογραφία και αυτό ήταν το αποτέλεσμα. Εγώ, ο μακαριότατος και ο πρόεδρος!

- Την επόμενη ημέρα κρατήσατε όλα τα αποκόμματα που είχαν τη φωτογραφία;
Ναι, τα κράτησα όλα! Με είχαν πάρει και διάφοροι γνωστοί μου τηλέφωνο. Μου άρεσε, δεν μπορώ να πω...


Το δρομολόγιο Βρυξέλες-Λονδίνο και η πρόταση για συνεργασία

- Πώς γνωριστήκατε με τον κ. Καρατζαφέρη;
Τον πρόεδρο τον γνωρίζω πάρα πολλά χρόνια, από τότε που ανήκε ακόμα στη Νέα Δημοκρατία. Η μητέρα μου ήταν για πάρα πολλά χρόνια συνεργάτιδά του και εκ των πραγμάτων τον γνώρισα κάποια στιγμή και εγώ. Βρισκόμουν για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα στο εξωτερικό λόγω σπουδών και καριέρας, και όταν ο κ. Καρατζαφέρης εξελέγη ευρωβουλευτής, συνεργάστηκα μαζί του από τη θέση της συμβούλου επί θεμάτων Οικονομίας και Διεθνών Σχέσεων.

- Δηλαδή σας είπε κάποια στιγμή «Αννα, έλα να βοηθήσεις το γραφείο μου»;
Εγώ ήμουν ήδη στις Βρυξέλλες. Εδώ και δέκα χρόνια είμαι εκτός Ελλάδος, εναλλάξ, μία στο Λονδίνο και μία στις Βρυξέλλες. Ξεκίνησα από το Λονδίνο όπου έκανα την πρακτική μου με υποτροφία που είχα πάρει στον τομέα των Οικονομικών, την ολοκλήρωσα, και εν συνεχεία ασχολήθηκα με τα Ναυτιλιακά, όπου τότε μου έκανε μια καλή πρόταση εταιρεία τηλεπικοινωνιών από τις Βρυξέλλες. Δέχθηκα την πρόταση και επιτελούσα χρέη διευθύντριας Οικονομικών. Ταυτόχρονα έκανα και τις μεταπτυχιακές σπουδές μου. Κατόπιν όλων αυτών, πήγα πάλι στο Λονδίνο, όπου για ένα διάστημα ήμουν λέκτορας Οικονομικών στο City College του Λονδίνου και παράλληλα διευθύντρια Μάρκετινγκ του εκεί γραφείου του ΕΟΤ, το 2004.

- Πριν από τον Μάρτιο του 2004, επί ΠΑΣΟΚ, ή μετά τις εκλογές που εξελέγη η Νέα Δημοκρατία;
Ημουν επί ΠΑΣΟΚ στο γραφείο του ΕΟΤ. Από κει και πέρα επέστρεψα στις Βρυξέλλες για να κάνω το διδακτορικό μου πλέον και εφόσον ήμουν εκεί, ασχολήθηκα και με το Ευρωκοινοβούλιο.

- Την πρόταση σας την έκανε ο ίδιος ο κ. Καρατζαφέρης;
Ηταν κάτι που συζητήθηκε και αποφασίστηκε από κοινού. Ημουν ήδη στις Βρυξέλλες και τον ήξερα πάρα πολλά χρόνια.

- Τι άνθρωπος είναι ο κ. Καρατζαφέρης από κοντά;
Είναι ένας καλός άνθρωπος, με πολύ μεγάλη καρδιά. Ανθρωπος με μεγάλη κατανόηση, με υπομονή και επιμονή, που προσπαθεί πάντα να πετυχαίνει τους στόχους και τους σκοπούς του. Θα έλεγα ότι είναι ένας πάρα πολύ έξυπνος άνθρωπος!

- Μειονεκτήματα δεν έχει;
Θα έλεγα ότι επειδή θέλει πραγματικά ό,τι αναλαμβάνει να το φέρει εις πέρας, απαιτεί από όλους να είναι σωστοί σε αυτό που πρέπει να κάνουν. Το μειονέκτημα είναι ότι δυστυχώς δεν συμβαίνει πάντα αυτό. Πάρα πολλές φορές στην καθημερινότητα παρουσιάζονται προβλήματα.

- Ε, καλά, αυτό δεν είναι και μειονέκτημα... Ως άνδρας πώς σας φαίνεται;
Με τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ μας συνδέει μια βαθιά εκτίμηση και συμπάθεια. Τον ξέρω πάρα πολλά χρόνια και αρκετά καλά. Τον θεωρώ έναν άνθρωπο πολύ δικό μου, υπάρχει αμοιβαία εμπιστοσύνη μεταξύ μας. Είναι πολύ επιτυχημένος σε αυτό το οποίο έχει κάνει και τον θαυμάζω, όπως θαυμάζω όλους εκείνους που έχουν τη δική τους πορεία και είναι αυτοδημιούργητοι.

- Για πείτε μου μερικούς άλλους από τον χώρο της πολιτικής που θαυμάζετε…
Τον πρόεδρο της Βουλής Δημήτρη Σιούφα και τον υπουργό Υγείας Δημήτρη Αβραμόπουλο. Τους θαυμάζω και τους εκτιμώ.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΡΡΗΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: