Τρίτη 12 Ιουλίου 2011

Απάντησε ο Αντρίκος...



...αλλά δεν του κανε - όπως περιμέναμε - το αντράκι, η Αριστέα...
Ναι, μετέχω σε αυτή την εταιρεία από το Γενάρη του 2009 (επί κυβέρνησης Καραμανλή), αλλά δεν έχω καμία σχέση με τα CDS. Με το περιβάλλον ως ακαδημαϊκός ασχολούμαι.
Αυτά εν ολίγοις λέει ο Αντρίκος προσθέτοντας το γνωστό "επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου" . Και η "Ελευθεροτυπία" το κάνει γαργάρα. Αν ... νομίζετε πως κάτι δεν καταλάβαμε καλά, διαβάστε κι εσείς το κείμενο:

Αντρίκος: Συμμετέχω στην εταιρεία, αλλά για τα περιβαλλοντικά

Με γραπτή του δήλωση αργά χθες το βράδυ ο αδελφός του πρωθυπουργού Αντρίκος Παπανδρέου απάντησε σε χθεσινό δημοσίευμα της «Ε», βάσει του οποίου μετέχει ως υψηλόβαθμο στέλεχος στρατηγικού σχεδιασμού στη διεθνή εταιρεία διαχείρισης Unigestion, η οποία προτείνει CDS, δηλαδή συμβόλαια ασφάλισης από τον κίνδυνο χρεοκοπίας χωρών, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα.
Ο κ. Παπανδρέου στη δήλωσή του ανέφερε ότι δεν έχει σχέση με CDS, αλλά μετέχει σε επιτροπή της εταιρείας ως ακαδημαϊκός για θέματα περιβαλλοντικής οικονομικής.

Ολόκληρη η δήλωσή του έχει ως εξής:

«Η σημερινή "αποκάλυψη" της "Ελευθεροτυπίας" αναφέρεται στη συμμετοχή μου σε μια Επιτροπή Στρατηγικής ενός Κεφαλαίου Αειφορίας της Unigestion, το οποίο ονομάζεται Unigestion-Ethos Environmental Sustainability L.Ρ. Οπως είναι δημόσια γνωστό και από τη συμμετοχή μου σε παρουσιάσεις καθώς και από το βιογραφικό μου, είμαι μέλος αυτής της επιτροπής από το Γενάρη του 2009. Συνεπώς δεν αποτελεί κάποια είδηση την οποία εσκεμμένα είχα αποκρύψει. Τα υπόλοιπα μέλη της επιτροπής είναι διακεκριμένοι ειδικοί στο χώρο τους.

»Ο ρόλος της επιτροπής, που συνεδριάζει μόνο μια φορά το χρόνο, είναι να παρέχει στρατηγική ενημέρωση για τις περιβαλλοντικές κατευθύνσεις στο χώρο των εναλλακτικών μορφών ενέργειας και της αειφόρου ανάπτυξης. Η συμμετοχή μου συνδέεται άμεσα με την ιδιότητά μου ως ακαδημαϊκού στα ζητήματα της περιβαλλοντικής οικονομικής.

»Ο ρόλος αυτός είναι αυστηρά προσδιορισμένος και δεν έχει οποιαδήποτε σχέση, όπως παραπλανητικά υποδηλώνει ο τίτλος της εφημερίδας, με ελληνικά ή άλλα CDS. Γενικότερα, όπως και στο παρελθόν έχω δηλώσει, δεν έχω ουδεμία σχέση με CDS.

»Για όλα τα ανωτέρω επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμά μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: