Αθήνα
Ανέστειλαν τις προγραμματισμένες απεργίες διαρκείας, που θα ξεκινούσαν από τη Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου, οι 30.000 ιδιοκτήτες φορτηγών Δημόσιας Χρήσης, εκτιμώντας ότι μια ενδεχόμενη απεργία τους μέσα στην εορταστική περίοδο μπορεί να προκαλέσει σοβαρότατα προβλήματα στην ήδη δοκιμαζόμενη αγορά.
Κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης που είχαν την Κυριακή, οι ιδιοκτήτες φορτηγών αποφάσισαν την αναστολή των κινητοποιήσεων «προκειμένου να ολοκληρωθεί ο διάλογος με το υπουργείο, καθώς και να συναντηθούμε άμεσα με την τρόικα για να τους πείσουμε για το δίκαιο των αιτημάτων μας», όπως είπε ο πρόεδρος των ιδιοκτητών Πέτρος Σκουληκίδης.
Οι ιδιοκτήτες εκτιμούν, για παράδειγμα, ως θετική εξέλιξη η πρόθεση του υπουργείου Μεταφορών να συνηγορήσει στις ιδιωτικές εταιρείες, που εκμεταλλεύονται τα διόδια, έτσι ώστε να μειωθεί το αντίτιμο των διοδίων που καταβάλλουν.
Υπέρ της εξάντλησης του διαλόγου με το υπουργείο Μεταφορών και κατά των άμεσων κινητοποιήσεων, τάχθηκαν και οι διεθνείς μεταφορείς (ΟΦΑΕ), που αντιδρούν στις ρυθμίσεις του πολυνομοσχεδίου. Με τις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου επιτρέπεται η μίσθωση φορτηγών δημόσιας χρήσης χωρίς οδηγό από μη μεταφορικές επιχειρήσεις και η χρήση τους για μεταφορές των ιδίων η τρίτων.
Κατά τη διάρκεια της γενικής συνέλευσης που είχαν την Κυριακή, οι ιδιοκτήτες φορτηγών αποφάσισαν την αναστολή των κινητοποιήσεων «προκειμένου να ολοκληρωθεί ο διάλογος με το υπουργείο, καθώς και να συναντηθούμε άμεσα με την τρόικα για να τους πείσουμε για το δίκαιο των αιτημάτων μας», όπως είπε ο πρόεδρος των ιδιοκτητών Πέτρος Σκουληκίδης.
Οι ιδιοκτήτες φορτηγών Δημόσιας Χρήσης διαμαρτύρονται για τις ρυθμίσεις που εισήγαγε το υπουργείο Μεταφορών στο πολυνομοσχέδιο σχετικά με την άρση των περιορισμών στη μίσθωση μικρών φορτηγών. Οι ρυθμίσεις αφορούν:
- Μίσθωση φορτηγών, κάτω των 3,5 τόνων, από επιχειρήσεις και ιδιώτες. Αίρονται οι περιορισμοί που υπάρχουν ως προς τον ελάχιστο χρόνο μίσθωσης μικρών φορτηγών, ως 3,5 τόνους, από επιχειρήσεις και ιδιώτες.
- Μίσθωση φορτηγών οχημάτων στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές, χωρίς οδηγό.
Οι ιδιοκτήτες εκτιμούν, για παράδειγμα, ως θετική εξέλιξη η πρόθεση του υπουργείου Μεταφορών να συνηγορήσει στις ιδιωτικές εταιρείες, που εκμεταλλεύονται τα διόδια, έτσι ώστε να μειωθεί το αντίτιμο των διοδίων που καταβάλλουν.
Υπέρ της εξάντλησης του διαλόγου με το υπουργείο Μεταφορών και κατά των άμεσων κινητοποιήσεων, τάχθηκαν και οι διεθνείς μεταφορείς (ΟΦΑΕ), που αντιδρούν στις ρυθμίσεις του πολυνομοσχεδίου. Με τις διατάξεις του πολυνομοσχεδίου επιτρέπεται η μίσθωση φορτηγών δημόσιας χρήσης χωρίς οδηγό από μη μεταφορικές επιχειρήσεις και η χρήση τους για μεταφορές των ιδίων η τρίτων.
Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου