Τετάρτη 19 Φεβρουαρίου 2014

Το συνολικό τους κόστος (με επιστροφή) ανέρχεται στα 56 ευρώ Τα τσουχτερά διόδια από Αθήνα για Θεσσαλονίκη «σπρώχνουν» τους ταξιδιώτες στα τρένα


Τα τσουχτερά διόδια από Αθήνα για Θεσσαλονίκη «σπρώχνουν» τους ταξιδιώτες στα τρένα


Για αύξηση της κίνησης στη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη κατά 35% έκανε λόγο ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ - Την απέδωσε και στην αύξηση της τιμής της βενζίνης

Στροφή προς φθηνότερους τρόπους μετακίνησης κάνουν όσοι μέχρι σήμερα κινούνταν με το αυτοκίνητό τους στον άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη καθώς, μετά και την τελευταία αύξηση στις τιμές των διοδίων οι οδηγοί καλούνται να καταβάλουν μετ' επιστροφής το ποσό των 56 ευρώ μόνο για να περάσουν από τους σταθμούς των διοδίων.

Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει και από όσα ανακοίνωσε για την αύξηση κατά 35% στην κίνηση της γραμμής Αθήνα-Θεσσαλονίκη ο πρόεδρος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος.

Εκτός από τα διόδια, κατά τον κ. Ζηλιασκόπουλο, στο αποτέλεσμα αυτό οδήγησε και η αυξημένη εδώ και καιρό τιμή της βενζίνης.

«Με τον σωστό επενδυτή, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπορεί να αναδειχθεί σε ατμομηχανή για την ανάπτυξη της ελληνικής οικονομίας» τόνισε, επίσης, ο κ. Ζηλιασκόπουλος, ο οποίος μιλώντας σε συνέδριο του Economist στη Θεσσαλονίκη απαρίθμησε μια σειρά ενεργειών για την εξυγίανση της εταιρείας (κατάργηση ζημιογόνων δρομολογίων, νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας, outsourcing ζημιογόνων δραστηριοτήτων).

Όσον αφορά στις εμπορευματικές μεταφορές, ο κ.Ζηλιασκόπουλος σημείωσε ότι στη Θεσσαλονίκη υπάρχουν τεράστιες ευκαιρίες περαιτέρω ανάπτυξης και συνεργειών, που «μαζί με τη διοίκηση της ΟΛΘ σχεδιάζουμε την αξιοποίησή τους». Μεταξύ άλλων, ανέφερε ότι οι διασυνδέσεις με τα βόρεια σύνορα της χώρας μπορούν να αξιοποιηθούν με πολύ πιο αποτελεσματικό τρόπο. Σήμερα, όπως είπε, από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης καθημερινά αναχωρούν 8-10 τρένα με εμπορευματικό φορτίο.

Αναφερόμενος στη συμφωνία “HP- COSCO- ΤΡΑΙΝΟΣΕ” σημείωσε ότι «μας βάζει στον χάρτη της παγκόσμιας εφοδιαστικής αλυσίδας», υπογραμμίζοντας, ωστόσο, και τις δυσκολίες του εγχειρήματος, καθώς τα σιδηροδρομικά δίκτυα των χωρών που εμπλέκονται σε αυτό (Ελλάδας, ΠΓΔΜ, Σερβίας, Ουγγαρίας, Σλοβακίας, Τσεχίας) θα πρέπει να ευθυγραμμιστούν με τις απαιτήσεις της HP.

Και κατέληξε: «Αν πετύχει αυτό το project, θα χρειαστούν κι άλλες υποδομές και επενδύσεις στην τεχνογνωσία για να μπορέσουμε να κατακτήσουμε τις αγορές».
.protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: