Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Ρε, ποιοι μ@λ@κες μας κυβερνάνε!...


Επειδή φοβάμαι ότι ενδεχομένως και να πάσχω από το «front page syndrome», γι’ αυτό για ένα δίμηνο δεν θα δώσω σχεδόν καμία συνέντευξη, λέει ο Αδωνις Γεωργιάδης.

Ο Αδωνις ζητάει συγνώμη απ' τον πρωθυπουργό για τον άσχημο τρόπο που του μίλησε (οταν τον απομάκρυνε από το δοβλέτι της Υγείας).
Τον πρωθυπουργό που - όσοι τον είδαν, σταυροκοπιόντουσαν - βγήκε, ειδικά για τον Αδώνιδα, να κάνει δήλωση στα κάγκελα του Μαξίμου!...
 Εμείς τι να πούμε! Τα λέει όλα ο ίδιος ο...
Αδωνις Γεωργιάδης στην συνέντευξη που εδωσε στην "Καθημερινή". 

«Θέλω να ζητήσω συγγνώμη από τον πρωθυπουργό. Η πρώτη μου αντίδραση στην απομάκρυνσή μου από το υπουργείο Υγείας ήταν εκ μέρους μου ένας άθλιος χειρισμός. Επέδειξα απαράδεκτη συμπεριφορά, που αδικεί πάρα πολύ τον εαυτό μου. Εχω μετανιώσει όσο δεν φαντάζεστε και θέλω να του ζητήσω και δημοσίως συγγνώμη».

Για να διαβάσετε ολοκληρη την συνεντευξη του Γεωργιάδη, πατήστεΕΔΩ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: