.http://press-gr.blogspot.com
και ο Βουλγαράκης!
Aπό το http://aegaio.blogspot.com/
Ο πρώην υπουργός Ναυτιλίας Γ.Βουλγαράκης κατακύρωσε δύο άγονες γραμμές ενώ η κυριότητα του πλοίου βρισκόταν υπό αμφισβήτηση από τους συνεταίρους.
Πρόκειται για το πλοίο ΣΑΜΟΣ ΣΑΝ που εκτελούσε την άγονη γραμμή: Φούρνοι, Θύμαινα, Χρυσομιλιά,. Καρλόβασι, και τη γραμμή Φούρνοι Θύμαινα, Χρυσομιλιά, άγιος Κήρυκος. Για τις γραμμές αυτές το πλοίο εισέπραττε περίπου 26.000 ευρώ μηνιαίως.
Να σημειωθεί ότι για το θέμα αμφισβήτησης της κυριότητας του πλοίου ΣΑΜΟΣ εστάλη αναφορά το 2007 στην εισαγγελία από την Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων και ενώ έπρεπε μέσα σε τέσσερις μήνες το αργότερο να προωθηθεί, ωστόσο μέχρι σήμερα – δηλαδή δύο χρόνια μετά – εξακολουθεί να τελεί υπό εξέταση. Οι τρεις από τους πέντε μετόχους φέρονται να πούλησαν εν αγνοία των υπολοίπων δύο μετόχων το πλοίο σε έναν από τους τρεις (δηλαδή μεταξύ τους).
Αυτό έγινε –σύμφωνα με όσα έρχονται στο φως- τον Αύγουστο του 2007. Το πλοίο εκτελούσε άγονη γραμμή από τις 02/02/2007 με σύμβαση, την οποία φέρεται να έχει υπογράψει το υπουργείο Αιγαίου, με τον κύριο Βουλγαράκη και...
τους διαχειριστές της μικρής εταιρίας. Το Σεπτέμβρη του 2007, ένα μήνα δηλαδή μετά την παράνομη πώληση κι ενώ το υπουργείο Αιγαίου είχε ενημερωθεί εγγράφως για όλες τις παρανομίες και γνώριζε ότι εκκρεμούν μηνύσεις και αγωγές στη Σάμο, προχώρησε και έδωσε την άγονη γραμμή στον «καινούργιο» αγοραστή, με υπογραφή του πρώην υπουργού κ.Γ.Βουλγαράκη.
Σήμερα και αφού πήραμε στα χέρια μας την σύμβαση με αρ.87/2007 ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση των ακτοπλοϊκών δρομολογιακών γραμμών διαπιστώνουμε ότι: …… η επίμαχη Σύμβαση έχει υπογραφεί από τον τότε υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ.Γιώργο Βουλγαράκη.
Ας σημειωθεί ότι ο κ.Παυλίδης παρέδωσε το πρώην υπουργείο Αιγαίο στον επόμενο Υπουργό τον κ,Βουλγαράκη ο οποίος ανέλαβε την ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου στις 19 Σεπτεμβρίου 2007 από τον κ.Κεφαλογιάννη δηλαδή ακριβώς μετά από 10 ημέρες της ορκωμοσίας του, υπέγραψε την επίμαχη σύμβαση για την οποία και κατατέθηκε η ερώτηση της κ.Τσουρή, η οποία έχει ως εξής:
Στις 27 Απριλίου 2004 η Βουλευτής Χίου του ΠΑΣΟΚ κατάθεσε την παρακάτω ερώτηση στη Βουλή των Ελλήνωνπρος 1.τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής 2. τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών 3.τον Υπουργό Δικαιοσύνης Θέμα: Μεταβίβαση Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Με την υπ.αρ. 13-14/01-03-2007 σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας μεταξύ του Υπουργείου Αιγαίου και της εταιρείας Σαμιακές Πλόες Ν.Ε., το πλοίο «ΣΑΜΟΣ ΣΑΝ» εκτελούσε, από την 1η Μαρτίου 2007 και μέχρι τις 31-10-2008, επιδοτούμενα δρομολόγια.
Τον Αύγουστο του 2007, οι τρεις από τους πέντε συνολικά μετόχους της εταιρείας, μεταξύ των οποίων και ο τότε Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σάμου, συν-πλοιοκτήτης και ναυτιλιακός πράκτορας στην περιοχή ευθύνης του, προχώρησαν στην πώληση του πλοίου «ΣΑΜΟΣ ΣΑΝ»,του μοναδικού περιουσιακού στοιχείου της εταιρείας, στην εταιρεία «Γραμμές Λουτράρη Ν.Ε.», του ενός εκ των τριών μετόχων.Οι άλλοι δύο από τους μετόχους, οι οποίοι ισχυρίζονται και καταγγέλουν ότι η πώληση έγινε παράνομα και εν αγνοία τους, έχουν καταθέσει και σχετική αναφορά από τις από 27-12-2007 στις αρμόδιες εισαγγελικές υπηρεσίες της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων, η οποία διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία της Σάμου για περαιτέρω ενέργειες.Την 1η Οκτωβρίου 2007, ο υπουργός Αιγαίου υπογράφει την υπ.αρ.82/2007 σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με τη νέα πλοιοκτησία, για τη συνέχιση των δρομολογίων και για τη μεταβίβαση, πλέον, στη νέα ιδιοκτησία, του συνόλου των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων, που απέρρεαν από τη προηγούμενη, για το ίδιο πλοίο.
Η συγκεκριμένη ανάθεση στηρίχθηκε στις υπεύθυνες δηλώσεις των τριών μετόχων, οι οποίοι δήλωσαν νόμιμοι εκπρόσωποι της εταιρείας ΣΑΜΙΑΚΕΣ ΠΛΟΕΣ ΝΕ, παρόλο που:
1. Τα ονόματα αυτού ή αυτών που υπογράφουν το πωλητήριο και τις υπεύθυνες δηλώσεις, δεν συμπίπτουν, στο επίμαχο χρονικό διάστημα, με τα ονόματα αυτών που νόμιμα εκπροσωπούν και δεσμεύουν την εταιρεία, σύμφωνα με το τηρούμενο στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας μητρώο ναυτικών εταιρειών.
2. Σύμφωνα με έγγραφα της ΔΟΥ Σάμου, αναγνωρίζεται, μέχρι και το Μάιο του 2008, ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας ο ένας από τους καταγγέλοντες, το πλοίο φαίνεται να εξακολουθεί να ανήκει στην Ν.Ε. Σαμιακές Πλόες, ενώ δεν έχει υποβληθεί δήλωση φόρου μεταβίβασης, για το εν λόγω πλοίο.
3. Tο Υπουργείο Αιγαίου είχε ενημερωθεί για τις καταγγελίες.
Βάσει των παραπάνω
Ερωτώνται οι κύριοι Υπουργοί
1. Κατά τη διαδικασία μεταβίβασης της υπάρχουσας σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας στη νέα πλοιοκτησία, πραγματοποιήθηκε ενδελεχής έλεγχος για τη νομιμότητα πώλησης του πλοίου; Είναι νόμιμη η ανάθεση στη νέα εταιρεία, εφόσον στηρίχθηκε μόνο σε υπεύθυνες δηλώσεις τριών μετόχων; Προσκομίστηκαν όλα τα απαιτούμενα, κατά Νόμο, έγγραφα, για τη μεταβίβαση; Παρακαλώ για την κατάθεση τους.
2. Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της νέας σύμβασης, και για τις επιμέρους πληρωμές των μισθωμάτων, κατατέθηκαν από τη νέα πλοιοκτησία, όλα τα προβλεπόμενα εκ του νόμου δικαιολογητικά, όπως για παράδειγμα η βεβαίωση της αρμόδιας ΔΟΥ; Παρακαλώ για την κατάθεση τους.
3. Ποιος, και με εντολή ποιου, εισέπραττε τα τιμήματα της συγκεκριμένης άγονης γραμμής από τον Αύγουστο του 2007 μέχρι και το Μάιο του 2008; Παρακαλώ για την κατάθεση των σχετικών εντολών πληρωμής.
4. Παρακαλώ για την κατάθεση του πορίσματος που εξεδόθη, μετά από τον έλεγχο των αρμοδίων υπηρεσιών της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, τον Ιανουάριο του 2009, στις εμπλεκόμενες ναυτιλιακές εταιρείες.
5. Η ολοκλήρωση της εξέτασης της από 27-12-2007 σχετικής αναφοράς, ακόμη εκκρεμεί στην Εισαγγελία της Σάμου. Ποιοι είναι οι λόγοι αυτής της πολύμηνης καθυστέρησης και ποια είναι η εξέλιξη της υπόθεσης;
Aπό το http://aegaio.blogspot.com/
Ο πρώην υπουργός Ναυτιλίας Γ.Βουλγαράκης κατακύρωσε δύο άγονες γραμμές ενώ η κυριότητα του πλοίου βρισκόταν υπό αμφισβήτηση από τους συνεταίρους.
Πρόκειται για το πλοίο ΣΑΜΟΣ ΣΑΝ που εκτελούσε την άγονη γραμμή: Φούρνοι, Θύμαινα, Χρυσομιλιά,. Καρλόβασι, και τη γραμμή Φούρνοι Θύμαινα, Χρυσομιλιά, άγιος Κήρυκος. Για τις γραμμές αυτές το πλοίο εισέπραττε περίπου 26.000 ευρώ μηνιαίως.
Να σημειωθεί ότι για το θέμα αμφισβήτησης της κυριότητας του πλοίου ΣΑΜΟΣ εστάλη αναφορά το 2007 στην εισαγγελία από την Υπηρεσία Ειδικών Ελέγχων και ενώ έπρεπε μέσα σε τέσσερις μήνες το αργότερο να προωθηθεί, ωστόσο μέχρι σήμερα – δηλαδή δύο χρόνια μετά – εξακολουθεί να τελεί υπό εξέταση. Οι τρεις από τους πέντε μετόχους φέρονται να πούλησαν εν αγνοία των υπολοίπων δύο μετόχων το πλοίο σε έναν από τους τρεις (δηλαδή μεταξύ τους).
Αυτό έγινε –σύμφωνα με όσα έρχονται στο φως- τον Αύγουστο του 2007. Το πλοίο εκτελούσε άγονη γραμμή από τις 02/02/2007 με σύμβαση, την οποία φέρεται να έχει υπογράψει το υπουργείο Αιγαίου, με τον κύριο Βουλγαράκη και...
τους διαχειριστές της μικρής εταιρίας. Το Σεπτέμβρη του 2007, ένα μήνα δηλαδή μετά την παράνομη πώληση κι ενώ το υπουργείο Αιγαίου είχε ενημερωθεί εγγράφως για όλες τις παρανομίες και γνώριζε ότι εκκρεμούν μηνύσεις και αγωγές στη Σάμο, προχώρησε και έδωσε την άγονη γραμμή στον «καινούργιο» αγοραστή, με υπογραφή του πρώην υπουργού κ.Γ.Βουλγαράκη.
Σήμερα και αφού πήραμε στα χέρια μας την σύμβαση με αρ.87/2007 ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την εξυπηρέτηση των ακτοπλοϊκών δρομολογιακών γραμμών διαπιστώνουμε ότι: …… η επίμαχη Σύμβαση έχει υπογραφεί από τον τότε υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας κ.Γιώργο Βουλγαράκη.
Ας σημειωθεί ότι ο κ.Παυλίδης παρέδωσε το πρώην υπουργείο Αιγαίο στον επόμενο Υπουργό τον κ,Βουλγαράκη ο οποίος ανέλαβε την ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου στις 19 Σεπτεμβρίου 2007 από τον κ.Κεφαλογιάννη δηλαδή ακριβώς μετά από 10 ημέρες της ορκωμοσίας του, υπέγραψε την επίμαχη σύμβαση για την οποία και κατατέθηκε η ερώτηση της κ.Τσουρή, η οποία έχει ως εξής:
Στις 27 Απριλίου 2004 η Βουλευτής Χίου του ΠΑΣΟΚ κατάθεσε την παρακάτω ερώτηση στη Βουλή των Ελλήνωνπρος 1.τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής 2. τον Υπουργό Οικονομίας και Οικονομικών 3.τον Υπουργό Δικαιοσύνης Θέμα: Μεταβίβαση Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Με την υπ.αρ. 13-14/01-03-2007 σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας μεταξύ του Υπουργείου Αιγαίου και της εταιρείας Σαμιακές Πλόες Ν.Ε., το πλοίο «ΣΑΜΟΣ ΣΑΝ» εκτελούσε, από την 1η Μαρτίου 2007 και μέχρι τις 31-10-2008, επιδοτούμενα δρομολόγια.
Τον Αύγουστο του 2007, οι τρεις από τους πέντε συνολικά μετόχους της εταιρείας, μεταξύ των οποίων και ο τότε Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σάμου, συν-πλοιοκτήτης και ναυτιλιακός πράκτορας στην περιοχή ευθύνης του, προχώρησαν στην πώληση του πλοίου «ΣΑΜΟΣ ΣΑΝ»,του μοναδικού περιουσιακού στοιχείου της εταιρείας, στην εταιρεία «Γραμμές Λουτράρη Ν.Ε.», του ενός εκ των τριών μετόχων.Οι άλλοι δύο από τους μετόχους, οι οποίοι ισχυρίζονται και καταγγέλουν ότι η πώληση έγινε παράνομα και εν αγνοία τους, έχουν καταθέσει και σχετική αναφορά από τις από 27-12-2007 στις αρμόδιες εισαγγελικές υπηρεσίες της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων, η οποία διαβιβάστηκε στην Εισαγγελία της Σάμου για περαιτέρω ενέργειες.Την 1η Οκτωβρίου 2007, ο υπουργός Αιγαίου υπογράφει την υπ.αρ.82/2007 σύμβαση ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας με τη νέα πλοιοκτησία, για τη συνέχιση των δρομολογίων και για τη μεταβίβαση, πλέον, στη νέα ιδιοκτησία, του συνόλου των δικαιωμάτων και των υποχρεώσεων, που απέρρεαν από τη προηγούμενη, για το ίδιο πλοίο.
Η συγκεκριμένη ανάθεση στηρίχθηκε στις υπεύθυνες δηλώσεις των τριών μετόχων, οι οποίοι δήλωσαν νόμιμοι εκπρόσωποι της εταιρείας ΣΑΜΙΑΚΕΣ ΠΛΟΕΣ ΝΕ, παρόλο που:
1. Τα ονόματα αυτού ή αυτών που υπογράφουν το πωλητήριο και τις υπεύθυνες δηλώσεις, δεν συμπίπτουν, στο επίμαχο χρονικό διάστημα, με τα ονόματα αυτών που νόμιμα εκπροσωπούν και δεσμεύουν την εταιρεία, σύμφωνα με το τηρούμενο στο Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας μητρώο ναυτικών εταιρειών.
2. Σύμφωνα με έγγραφα της ΔΟΥ Σάμου, αναγνωρίζεται, μέχρι και το Μάιο του 2008, ως νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας ο ένας από τους καταγγέλοντες, το πλοίο φαίνεται να εξακολουθεί να ανήκει στην Ν.Ε. Σαμιακές Πλόες, ενώ δεν έχει υποβληθεί δήλωση φόρου μεταβίβασης, για το εν λόγω πλοίο.
3. Tο Υπουργείο Αιγαίου είχε ενημερωθεί για τις καταγγελίες.
Βάσει των παραπάνω
Ερωτώνται οι κύριοι Υπουργοί
1. Κατά τη διαδικασία μεταβίβασης της υπάρχουσας σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας στη νέα πλοιοκτησία, πραγματοποιήθηκε ενδελεχής έλεγχος για τη νομιμότητα πώλησης του πλοίου; Είναι νόμιμη η ανάθεση στη νέα εταιρεία, εφόσον στηρίχθηκε μόνο σε υπεύθυνες δηλώσεις τριών μετόχων; Προσκομίστηκαν όλα τα απαιτούμενα, κατά Νόμο, έγγραφα, για τη μεταβίβαση; Παρακαλώ για την κατάθεση τους.
2. Κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της νέας σύμβασης, και για τις επιμέρους πληρωμές των μισθωμάτων, κατατέθηκαν από τη νέα πλοιοκτησία, όλα τα προβλεπόμενα εκ του νόμου δικαιολογητικά, όπως για παράδειγμα η βεβαίωση της αρμόδιας ΔΟΥ; Παρακαλώ για την κατάθεση τους.
3. Ποιος, και με εντολή ποιου, εισέπραττε τα τιμήματα της συγκεκριμένης άγονης γραμμής από τον Αύγουστο του 2007 μέχρι και το Μάιο του 2008; Παρακαλώ για την κατάθεση των σχετικών εντολών πληρωμής.
4. Παρακαλώ για την κατάθεση του πορίσματος που εξεδόθη, μετά από τον έλεγχο των αρμοδίων υπηρεσιών της Υπηρεσίας Ειδικών Ελέγχων του Υπουργείου Οικονομίας και Οικονομικών, τον Ιανουάριο του 2009, στις εμπλεκόμενες ναυτιλιακές εταιρείες.
5. Η ολοκλήρωση της εξέτασης της από 27-12-2007 σχετικής αναφοράς, ακόμη εκκρεμεί στην Εισαγγελία της Σάμου. Ποιοι είναι οι λόγοι αυτής της πολύμηνης καθυστέρησης και ποια είναι η εξέλιξη της υπόθεσης;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου