Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

Φωτιά τα κρυφά γκάλοπ ...


Στα χέρια του πρωθυπουργού, βρίσκονται από χθες οι πρώτες -μετά την εμφάνισή του στη Θεσσαλονίκη- δημοσκοπήσεις, που διενεργήθηκαν για λογαριασμό της ΝΔ την εβδομάδα που «κλείνει» αύριο.
Από τις μετρήσεις προκύπτει ότι ο Κ. Καραμανλής δεν έχει πείσει τους αναποφάσιστους ψηφοφόρους της ΝΔ για τη μη υλοποίηση των εξαγγελιών
Τα στοιχεία, σύμφωνα με πληροφορίες, δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς πιστοποιούν ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα που εξακολουθεί να υπάρχει για...

τον πρωθυπουργό είναι η αποστασιοποίηση ενός σημαντικού τμήματος των ψηφοφόρων της ΝΔ το 2007. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, από τις μετρήσεις αυτές προκύπτουν τα εξής:
Φωτιά τα κρυφά γκάλοπ

* Ο ένας στους τρεις ψηφοφόρους της ΝΔ το 2007 και οι οποίοι σήμερα δηλώνουν αναποφάσιστοι, επέλεξε να μην παρακολουθήσει τις παρεμβάσεις του πρωθυπουργού στη Θεσσαλονίκη. Αυτό ερμηνεύεται ως αδιαφορία για τις εξηγήσεις που έδωσε ο κ. Καραμανλής για την απόφασή του να προχωρήσει σε εκλογές, αλλά και σε ό,τι αφορά το πρόγραμμα που παρουσίασε.
* Οι διαρροές της ΝΔ προς το ΠΑΣΟΚ φαίνεται να παραμένουν σταθερές στο 7%. Οι εκτιμήσεις των πιο μετριοπαθών στελεχών της Ρηγίλλης αναφέρουν ότι θα έπρεπε ήδη να είχαν μειωθεί μετά την ανακοίνωση των εκλογών αλλά και μετά τη διπλή παρέμβαση Καραμανλή από τη Θεσσαλονίκη.
* Οι διαρροές της ΝΔ προς τον ΛΑΟΣ παραμένουν σε επίπεδα υψηλότερα του 4%, γεγονός που σημαίνει ότι το κυβερνών κόμμα έχει αυτή την ώρα έναν διμέτωπο αγώνα να δώσει: Και προς τα δεξιά και προς τα αριστερά του. Σύμφωνα με πληροφορίες ίσως και μέσα στο Σαββατοκύριακο ενταθούν οι επιθέσεις στελεχών της ΝΔ προς τον κ. Καρατζαφέρη στην κατεύθυνση ότι «ψήφος στον ΛΑΟΣ είναι χαμένη ψήφος».

Από τα στοιχεία των ποιοτικών μετρήσεων, το συμπέρασμα το οποίο προκύπτει είναι ότι ο κ. Καραμανλής έχει ένα επιπρόσθετο πρόβλημα το οποίο δεν έχει επιλύσει ακόμη: Δεν έχει πείσει ούτε τους ψηφοφόρους της ΝΔ που σήμερα δηλώνουν αναποφάσιστοι γιατί δεν υλοποίησε στα πεντέμισι χρόνια που πέρασαν όσα σήμερα εξαγγέλλει.

Πιο θετικά για τη ΝΔ είναι τα στοιχεία που αφορούν την εικόνα της κοινής γνώμης για την απόφαση του πρωθυπουργού να προκηρύξει εκλογές εν μέσω οικονομικής κρίσης και έξι μήνες πριν από την έναρξη των διαδικασιών εκλογής Προέδρου της Δημοκρατίας.

Σύμφωνα με τις συγκεκριμένες μετρήσεις οι ψηφοφόροι της ΝΔ αλλά και ένα σημαντικό τμήμα εκείνων που δηλώνουν αναποφάσιστοι έχουν πειστεί ότι η προσφυγή στις κάλπες ήταν μονόδρομος για τον κ. Καραμανλή και επίσης θεωρούν ότι ορθά ο πρωθυπουργός δεν άφησε να εξελιχθεί μια περίοδος αβεβαιότητας και πολιτικής αστάθειας.

Η νέα μέτρηση
Η επόμενη μεγάλη μέτρηση που θα γίνει για λογαριασμό της ΝΔ θα αφορά τα ψηφοδέλτια του κυβερνώντος κόμματος και -κυρίως- τις καρατομήσεις στελεχών.

Οι λίστες αναμένεται να δοθούν αύριο ή το αργότερο τη Δευτέρα και σύμφωνα με πληροφορίες εκτός συνδυασμών θα είναι μετά βεβαιότητας και οι κ. Δούκας και Παυλίδης.

Στη Ρηγίλλης θεωρούν ότι η επιλογή των αποκλεισμών θα βοηθήσει προς την κατεύθυνση της συσπείρωσης της κομματικής βάσης και θα ενισχύσει την εικόνα του πρωθυπουργού, η οποία επλήγη εξαιτίας των διαβουλεύσεων που έκανε για το ψηφοδέλτιο Επικρατείας.

Οι στόχοι και τα μηνύματα
Τις επόμενες μέρες η καμπάνια, ετοιμάζονται και γκρίζα σποτ

Στις αρχές της ερχόμενης εβδομάδας θα κάνουν την εμφάνισή τους τα πρώτα διαφημιστικά μηνύματα της ΝΔ. Σύμφωνα με πληροφορίες, κυρίαρχη εικόνα θα είναι αυτή του κ. Καραμανλή, ο οποίος θα εμφανίζεται να μιλά σε πολίτες, να παρακολουθεί την πορεία μεγάλων έργων, αλλά και να συναντά ξένους ηγέτες.

Μέσα από αυτές τις εικόνες, η ΝΔ θα επιχειρήσει να τονώσει το προφίλ του πρωθυπουργού, καθώς θεωρούν ότι ο κ. Καραμανλής παραμένει ως πρόσωπο το ισχυρότερο «χαρτί» της συντηρητικής παράταξης. Παράλληλα, μέσα από τα συγκεκριμένα μηνύματα θα επιχειρήσουν να διαφημίσουν -όσο αυτό είναι δυνατό- το έργο των τελευταίων πεντέμισι ετών.

Παράλληλα, ετοιμάζονται ήδη και μηνύματα που εντάσσονται στο πλαίσιο της «γκρίζας διαφήμισης» και τα οποία θα χρησιμοποιηθούν ανάλογα με την πορεία των ποσοστών συσπείρωσης της κομματικής βάσης της ΝΔ. Οι οριστικές αποφάσεις για το συγκεκριμένο θέμα αναμένεται να ληφθούν τη μεθεπόμενη εβδομάδα, όταν θα έχει γίνει πιο ξεκάθαρη η εικόνα για την πρόοδο της συσπείρωσης των ψηφοφόρων της ΝΔ.

Το κυβερνών κόμμα συνεργάζεται ήδη με τις εταιρείες που παραδοσιακά επιλέγει στις εκλογικές αναμετρήσεις. Συγκεκριμένα:

* MRB. Είναι η εταιρεία που διενεργεί για λογαριασμό της ΝΔ τις δημοσκοπήσεις. Τα στοιχεία τα παραδίδει στον κ. Γ. Λούλη, ο οποίος σε συνεργασία με τον πρόεδρο κ. Δημ. Μαύρο κάνει τις τελικές αναλύσεις των στοιχείων.
* Spot Thomson. Εχει την ευθύνη για την υλοποίηση των τηλεοπτικών διαφημιστικών μηνυμάτων που θα αρχίσουν να προβάλλονται τις επόμενες ημέρες. Συνεργάζεται με τον κ. Β. Αντώναρο και τους κ. Δασκαλάκη και Ζακυνθινό.
* Civitas. Εχει την ευθύνη για την επεξεργασία των κειμένων που θα χρησιμοποιηθούν προεκλογικά, αλλά και των συνθημάτων που θα κυριαρχήσουν τις επόμενες ημέρες.
ΒΗΜΑ

nonews-news

Δεν υπάρχουν σχόλια: