Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2009

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Ν. ΕΒΡΟΥ



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΛΕΝΗΣ ΤΣΙΑΟΥΣΗ
Γεννήθηκα στις 17 Αυγούστου του 1965, στα Μαράσια, του σημερινού Δήμου Τριγώνου, σαν δεύτερη κόρη, του Παναγιώτη Τσιαούση, αγρότη τότε κι αργότερα εργάτη στον ΟΣΕ και της Ιωάννας Τσέρνα αγρότισσας από τον Άρζο. Η καταγωγή και των δυο γονιών μου από την Αίνο, την Ανδριανούπολη και την Προύσα.

Τα πρώτα μου βήματα, οι πρώτες μου λέξεις, τα πρώτα μου γράμματα τα έκανα στα Μαράσια. Όμως ο τόπος μικρός και η διπλανή Ορεστιάδα ήταν ο μόνος δρόμος για το Γυμνάσιο και το Λύκειο.

Εκεί, από το Επαγγελματικό Λύκειο, πήρα το απολυτήριο μου με άριστα, για να ανοίξω τα φτερά μου αργότερα, ως τέταρτη, στην Σχολή Κοινωνικής Εργασίας της Αποστολικής Διακονίας της Ελλάδας. Τα χρόνια πέρασαν γρήγορα και το πτυχίο Κοινωνικής Εργασίας, από το ΤΕΙ της Αθήνας, ήρθε το 1987.

Άτομο ανήσυχο, με περισσή ενέργεια κα αγάπη για τις ρίζες μου, ασχολήθηκα με τον χορό στο Λύκειο Ελληνίδων της Ορεστιάδας και στον ΜΓΣ Ορέστη παίζοντας μπάσκετ. Ο λόγος του Ανδρέα Παπανδρέου με συνεπήρε και το 1981, οργανώθηκα στην Νεολαία του ΠΑΣΟΚ δίνοντας μου την ευκαιρία να διοχετεύσω την ενέργεια μου στον κοινό αγώνα για ένα καλύτερο αύριο, για τον τόπο μου και την Ελλάδα.

Στην προσωπική μου ιστορία, σταθμός στάθηκε η γνωριμία και στην συνέχεια ο γάμος μου με τον Ιωάννη Μπουλιέρη Αστυνομικό και η γέννηση των δυο κοριτσιών μας. Της 22χρονης Κατερίνας καθηγήτριας χορού και της Ιωάννας 14 χρονών μαθήτριας Γυμνασίου.

Τα πρώτα βήματα

Από τα πρώτα χρόνια της ένταξης μου στο ΠΑΣΟΚ, ασχολήθηκα με τον συνδικαλισμό και τα κοινά ως μαθήτρια, από το 1981 και ως φοιτήτρια από το 1983 σαν μέλος της Σπουδάζουσας Νεολαίας του Κινήματος. Από το 1987, με το πέρας των σπουδών μου, συνέχισα τον αγώνα μου από την Τ.Ο. Ορεστιάδας και από το 1998 έως σήμερα, λόγω της εργασίας μου, στην Οργάνωση της Αλεξανδρούπολης, κρατώντας πάντα τους δεσμούς μου με τον Βόρειο Έβρο. Οι θέσεις μου αυτές, μου έδωσαν την ευκαιρία να εκπροσωπήσω τον τόπο μου, ως εκλεγμένη σύνεδρος στο 3ο, 4ο και 5ο Συνέδριο του Κινήματος.

Το 1989 διορίστηκα Κοινωνική Λειτουργός στον Εθνικό Οργανισμό Πρόνοιας στο Διδυμότειχο.

Για τρία περίπου χρόνια, εργάστηκα ως Κοινωνική Λειτουργός, στο Εθνικό Ίδρυμα Υποδοχής και Αποκατάστασης Παλιννοστούντων σε Διδυμότειχο, Σουφλί και Δίκαια, βοηθώντας στην προσπάθεια ένταξης των συμπατριωτών μας.

Το 1995 μετατέθηκα στην Αλεξανδρούπολη και τον Εθνικό Οργανισμό Πρόνοιας Αλεξανδρούπολης, συνεχίζοντας την εργασία μου στο Κέντρο Παροχής Κοινωνικών Υπηρεσιών του Δήμου Αλεξανδρούπολης.

Μια νέα αρχή

Το 2002 μου έγινε η τιμή, να μετουσιώσω σε έργο, την ανάγκη μου να βοηθήσω τον τόπο μου, μέσα από τους κόλπους της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης και εκλέχθηκα ως 5η στον συνδυασμό «Ενότητα-Δημιουργία-Προοπτική».

Οι ανάγκες πολλές και η προσπάθεια μεγάλη για να υλοποιηθούν τα όνειρα και οι δεσμεύσεις μας για τον Έβρο. Ως Πρόεδρος στην Αναπτυξιακή Εταιρεία Έβρου από το 2003 έως το 2004 και αντινομάρχης Διοίκησης, Οικονομικών και Προγραμματισμού το 2006, προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις για το καλύτερο, με συνέπεια στις δεσμεύσεις μου απέναντι στους πολίτες.

Το 2006 εκλέγομαι για δεύτερη φορά στην 4η θέση ως Νομαρχιακή Σύμβουλος, και ως πρώτη γυναικεία παρουσία σε ψήφους, με τον συνδυασμό «Κοινωνική Συμμαχία 2006». Μεγάλη η τιμή και δύσκολο το έργο, που όμως με πολλή δουλειά και τη συνεργασία με όλους τους φορείς, παράχθηκε έργο σημαντικό για τον Έβρο και την ευρύτερη περιοχή της διευρυμένης Νομαρχίας Ροδόπης Έβρου.

Από τις θέσεις του Αντινομάρχη Διοίκησης, Προγραμματισμού, Τουρισμού, Πολιτισμού και Πολεοδομικών Τεχνικών Έργων τις χρονιές 2007 και 2008 και ως Πρόεδρος της Αναπτυξιακής Εταιρείας του Έβρου και της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής του Νομού το 2009, προσπάθησα για την ανάπτυξη, την παραγωγή έργου και την προβολή του νομού μας σε όλο τον κόσμο, ώστε να γίνει τόπος επίσκεψης από Έλληνες και ξένους.

Όμως ζωή δεν είναι μόνο πολιτική. Ζωή είναι η καθημερινότητα. Η συναναστροφή με τον κόσμο, τους φίλους και φυσικά την οικογένεια, κομμάτια μιας ζωής για να είναι πλήρης.

Η αγάπη μου για την παράδοση και την προστασία του τόπου με οδήγησαν να γίνω ιδρυτικό μέλος των συλλόγων Δασοπροστασίας Ν. Έβρου και του «Ιππικού Πολιτιστικού Ομίλου Πελταστές», παράλληλα συμμετείχα και συμμετέχω στους συλλόγους, Κοινωνικής Μέριμνας, Κυριών και Δεσποινίδων και του Συνδέσμου Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδας.

Το 2009 ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Α. Παπανδρέου με επέλεξε να συμμετάσχω στο ψηφοδέλτιο του Κινήματος στον Έβρο. Με την δική σας βοήθεια θα γραφτεί το επόμενο κεφάλαιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: