Βαριές σκιές για τη διαχείριση του ΕΟΤ και του υπουργείου Τουρισμού από τον Κώστα Μαρκόπουλο καθώς νέα χρέη του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) ανακαλύπτει συνεχώς η καινούργια πολιτική ηγεσία, με απόφαση της οποίας τριμελές κλιμάκιο του Σώματος Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης εγκαθίσταται από σήμερα στα γραφεία του Οργανισμού και αρχίζει εξονυχιστικούς οικονομικούς ελέγχους για τη διετία 2008-2009. Πρόκειται για... δύο χρονιές στη διάρκεια των οποίων διογκώθηκε το χρέος τού ΕΟΤ στα διεθνή έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα μαζικής ενημέρωσης. Αθροιστικά, από το 2006 μέχρι σήμερα το συνολικό χρέος τού ΕΟΤ εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 150 εκατ. ευρώ, γεγονός που αποτελεί τη μεγαλύτερη τροχοπέδη στη διαφημιστική καμπάνια του 2010.
Την τελευταία τετραετία, στον προϋπολογισμό του ΕΟΤ εγγραφόταν κάθε χρόνο κονδύλι ύψους περίπου 40 εκατ. ευρώ για την προβολή και διαφήμιση της χώρας στο εξωτερικό. Για την τρέχουσα χρονιά δεν θα υπάρξει καινούργια διαφημιστική καμπάνια, καθώς αποφασίστηκε να «τρέξει» η καμπάνια τού 2009 με τις απαραίτητες διορθώσεις. Λόγω των οικονομικών προβλημάτων, φέτος η διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να περιοριστεί αισθητά. Στόχος του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού είναι να αρχίσει αμέσως «μία αξιοπρεπής και στοχευμένη διαφήμιση στο εξωτερικό». Όμως, απαραίτητη προϋπόθεση γι΄ αυτό είναι και η εξόφληση μέρους των οφειλών στα μεγάλα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα και έντυπα. Μόνο στο CΝΝ οι οφειλές ανέρχονται σε 2,5 εκατ. ευρώ, στο ΒΒC περίπου 1,5 εκατ. ευρώ, όπως επίσης και στο Τravel Channel. Αντίστοιχα χρέη υπάρχουν προς μεγάλες εφημερίδες και έντυπα. Για τον λόγο αυτό, στα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου, έγιναν οι πρώτες πληρωμές- ύψους 15 εκατ. ευρώ- με χρήματα που δόθηκαν στον ΕΟΤ από το υπουργείο Οικονομικών.
Επίσης, στην προσπάθεια που έχει ξεκινήσει για το οικονομικό συμμάζεμα του ΕΟΤ, φέτος αποφασίστηκε η συμμετοχή του Οργανισμού μόνο σε 54 διεθνείς διεθνείς εκθέσεις.
Την τελευταία τετραετία, στον προϋπολογισμό του ΕΟΤ εγγραφόταν κάθε χρόνο κονδύλι ύψους περίπου 40 εκατ. ευρώ για την προβολή και διαφήμιση της χώρας στο εξωτερικό. Για την τρέχουσα χρονιά δεν θα υπάρξει καινούργια διαφημιστική καμπάνια, καθώς αποφασίστηκε να «τρέξει» η καμπάνια τού 2009 με τις απαραίτητες διορθώσεις. Λόγω των οικονομικών προβλημάτων, φέτος η διαφημιστική δαπάνη αναμένεται να περιοριστεί αισθητά. Στόχος του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού είναι να αρχίσει αμέσως «μία αξιοπρεπής και στοχευμένη διαφήμιση στο εξωτερικό». Όμως, απαραίτητη προϋπόθεση γι΄ αυτό είναι και η εξόφληση μέρους των οφειλών στα μεγάλα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα και έντυπα. Μόνο στο CΝΝ οι οφειλές ανέρχονται σε 2,5 εκατ. ευρώ, στο ΒΒC περίπου 1,5 εκατ. ευρώ, όπως επίσης και στο Τravel Channel. Αντίστοιχα χρέη υπάρχουν προς μεγάλες εφημερίδες και έντυπα. Για τον λόγο αυτό, στα τέλη του περασμένου Δεκεμβρίου, έγιναν οι πρώτες πληρωμές- ύψους 15 εκατ. ευρώ- με χρήματα που δόθηκαν στον ΕΟΤ από το υπουργείο Οικονομικών.
Επίσης, στην προσπάθεια που έχει ξεκινήσει για το οικονομικό συμμάζεμα του ΕΟΤ, φέτος αποφασίστηκε η συμμετοχή του Οργανισμού μόνο σε 54 διεθνείς διεθνείς εκθέσεις.
fimotro
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου