Το ποσό της εισφοράς μειώνεται κατά 20% υπό τη ρητή προϋπόθεση η εταιρεία να απασχολεί Έλληνες ναυτικούς σε αριθμό που αντιστοιχεί τουλάχιστον στο 1% του συνολικού αριθμού των μελών του πληρώματος. Το ποσό της εισφοράς επίσης μειώνεται κατά 7% για κάθε επιπλέον ελληνικό λιμάνι που προσεγγίζει το πλοίο.
«Η σύμβαση διασφαλίζει απολύτως τα συμφέροντα του δημοσίου χωρίς να περιορίζει τη δραστηριοποίηση των εταιρειών με περιττές γραφειοκρατικές διαδικασίες» δήλωσε ο υπουργός Θαλάσσιων Υποθέσεων, Γιάννης Διαμαντίδης. Σύμφωνα, με τον υπουργό από την άρση του καμποτάζ αναμένεται να τονωθεί αισθητά ο τουρισμός.
«Η πρωτοβουλία αυτή είναι εξαιρετικά σημαντική για τον τουρισμό» τόνισε ο υπουργός Πολιτισμού, Παύλος Γερουλάνος και πρόσθεσε ότι «η άρση του καμποτάζ ήταν ένα αίτημα του κλάδου εδώ και πολλά χρόνια και ήταν μία από τις πρώτες δεσμεύσεις της κυβέρνησης».
«Η άρση του καμποτάζ στην κρουαζιέρα αποτελεί μια μεγάλη αναπτυξιακή ευκαιρία για τη χώρα μας, ιδιαίτερα σε αυτές τις δύσκολες ώρες. Πρέπει, όμως, να γίνει με ορθό τρόπο και να μην εκφυλίζεται σε μια μορφή αδειοδότησης αμφίβολης αποτελεσματικότητας, όπως συμβαίνει σήμερα, και μάλιστα με απίστευτη γραφειοκρατία» υποστήριξαν σε ανακοίνωσή τους ο υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εμπορικής Ναυτιλίας της ΝΔ, Γιάννης Πλακιωτάκης και η Υπεύθυνη του τομέα πολιτικής ευθύνης Τουριστικής Ανάπτυξης, Όλγα Κεφαλογιάννη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου