newpost.gr
Στον ανασχηματισμό, ο Χάρης Παμπούκης υποβαθμίστηκε, στη θέση του βρέθηκε ο Ηλίας Μόσιαλος. Ο αναπληρωτής υπουργός θέλει να ξαναγίνει υπουργός, και μάλιστα υπουργός Ναυτιλίας. Δεν δίστασε λοιπόν να πει δημόσια, ότι η κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας ήταν λάθος και ότι το λιμενικό και η ακτοφυλακή θα πρέπει να επανέλθουν στο υπουργείο. Για όλα αυτά έχει ενημερώσει και τον Πρωθυπουργό.
Επί της ουσίας, ο Παμπούκης έχει δίκιο. Η επαναφορά του λιμενικού στο Ναυτιλίας είναι πάγιο αίτημα του ελληνικού εφοπλισμού, και οι Λιμενικοί είναι οι μόνοι που μπορούν αποκαταστήσουν τη λειτουργία του υπουργείου, αυτοί άλλωστε το «έτρεχαν» τα προηγούμενα χρόνια. Ο Παμπούκης δεν ενδιαφέρεται τόσο να γίνει προϊστάμενος ενός στρατιωτικού σώματος αλλά να μπορεί το υπουργείο να λειτουργήσει. Επίσης να ικανοποιήσει μια επιθυμία των εφοπλιστών που είναι η μόνη του ελπίδα για την προσέλκυση επενδύσεων.
Δύσκολα θα πετύχει πάντως το στόχο του. Οι παλινωδίες με το υπουργείο Ναυτιλίας δεν είναι κάτι που θέλει να θυμάται ο Γιώργος, ο οποίος έκανε το λάθος να το καταργήσει δυο φορές – τη δεύτερη ένα υπουργείο Μαϊμού στο οποίο θήτευσε ο Γ. Διαμαντίδης. Δεν του αρέσει επίσης η κριτική στις αποφάσεις του. Λέγεται ότι η Ρεγγίνα Βάρτζελη, που αποτελεί τον ισχυρό πόλο του Μαξίμου και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απομάκρυνση του Χάρη από το πλευρό του Γιώργου δεν είδε με καθόλου καλό μάτι τις δηλώσεις του. Όμως ο Παμπούκης δεν έχει τίποτε να χάσει, η σχέση του με το Γιώργο και το Μαξίμου έχουν υποβαθμιστεί μετά τον ανασχηματισμό, αυτός ο κύκλος εύνοιας του κ. Παπανδρέου μοιάζει να ολοκληρώθηκε.Ο Παμπούκης είναι απέξω, όπως και άλλα παιδιά του Γιώργου.
Η πρωτοβουλία του δεν άρεσε ούτε στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Χρ. Παπουτσή, που δεν θέλει να χάσει αρμοδιότητες, ούτε πολύ περισσότερο στο Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, που ούτε τον αναπληρωτή του θέλει να δει να αυτονομείται, ούτε να χάσει την αρμοδιότητα για τους εφοπλιστές. Κάποιοι στην κυβέρνηση ακόμα θυμούνται, ότι ήθελε να πάρει την αρμοδιότητα για την ποντοπόρο ναυτιλία, όταν ακόμα ήταν υπουργός Προστασίας του Πολίτη.
Επί της ουσίας, ο Παμπούκης έχει δίκιο. Η επαναφορά του λιμενικού στο Ναυτιλίας είναι πάγιο αίτημα του ελληνικού εφοπλισμού, και οι Λιμενικοί είναι οι μόνοι που μπορούν αποκαταστήσουν τη λειτουργία του υπουργείου, αυτοί άλλωστε το «έτρεχαν» τα προηγούμενα χρόνια. Ο Παμπούκης δεν ενδιαφέρεται τόσο να γίνει προϊστάμενος ενός στρατιωτικού σώματος αλλά να μπορεί το υπουργείο να λειτουργήσει. Επίσης να ικανοποιήσει μια επιθυμία των εφοπλιστών που είναι η μόνη του ελπίδα για την προσέλκυση επενδύσεων.
Δύσκολα θα πετύχει πάντως το στόχο του. Οι παλινωδίες με το υπουργείο Ναυτιλίας δεν είναι κάτι που θέλει να θυμάται ο Γιώργος, ο οποίος έκανε το λάθος να το καταργήσει δυο φορές – τη δεύτερη ένα υπουργείο Μαϊμού στο οποίο θήτευσε ο Γ. Διαμαντίδης. Δεν του αρέσει επίσης η κριτική στις αποφάσεις του. Λέγεται ότι η Ρεγγίνα Βάρτζελη, που αποτελεί τον ισχυρό πόλο του Μαξίμου και έπαιξε σημαντικό ρόλο στην απομάκρυνση του Χάρη από το πλευρό του Γιώργου δεν είδε με καθόλου καλό μάτι τις δηλώσεις του. Όμως ο Παμπούκης δεν έχει τίποτε να χάσει, η σχέση του με το Γιώργο και το Μαξίμου έχουν υποβαθμιστεί μετά τον ανασχηματισμό, αυτός ο κύκλος εύνοιας του κ. Παπανδρέου μοιάζει να ολοκληρώθηκε.Ο Παμπούκης είναι απέξω, όπως και άλλα παιδιά του Γιώργου.
Η πρωτοβουλία του δεν άρεσε ούτε στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη, Χρ. Παπουτσή, που δεν θέλει να χάσει αρμοδιότητες, ούτε πολύ περισσότερο στο Μιχάλη Χρυσοχοϊδη, που ούτε τον αναπληρωτή του θέλει να δει να αυτονομείται, ούτε να χάσει την αρμοδιότητα για τους εφοπλιστές. Κάποιοι στην κυβέρνηση ακόμα θυμούνται, ότι ήθελε να πάρει την αρμοδιότητα για την ποντοπόρο ναυτιλία, όταν ακόμα ήταν υπουργός Προστασίας του Πολίτη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου