Αθήνα
Απάντηση στο ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ έδωσε το υπουργείο Παιδείας στο θέμα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών. Τα δύο κόμματα εξέδωσαν ανακοινώσεις με τις οποίες εκφράζουν «έκπληξη και προβληματισμό» επειδή το υπουργείο Παιδείας προχώρησε στην αποστολή του πορίσματος για την αξιολόγηση στους φορείς, χωρίς καμία ενημέρωση και συνεργασία με τα κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση.
Όπως σημειώνει το υπουργείο Παιδείας, «μετά την ολοκλήρωση της Δημόσιας Διαβούλευσης, θα συνταχθεί το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος 'για το σύστημα αξιολόγησης της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος' το οποίο θα τεθεί σε διαβούλευση στην Εθνική Διακομματική Επιτροπή για την Παιδεία και στα κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση».
Στην ίδια ανακοίνωση το υπουργείο Παιδείας αναφέρει ακόμη ότι τη Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012, παρεδόθη η Πρόταση της Ομάδας Εργασίας για το σύστημα αξιολόγησης της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου. Την ίδια ημέρα η Πρόταση, καθώς και τα ευρήματα των απαντήσεων του ερωτηματολογίου που δόθηκαν από μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, δημοσιοποιήθηκαν με Δελτίο Τύπου του Υπουργείου και η Πρόταση αναρτήθηκε στο Διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου και τέθηκε σε Δημόσια Διαβούλευση.
Όπως σημειώνει το υπουργείο Παιδείας, «μετά την ολοκλήρωση της Δημόσιας Διαβούλευσης, θα συνταχθεί το Σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος 'για το σύστημα αξιολόγησης της ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος' το οποίο θα τεθεί σε διαβούλευση στην Εθνική Διακομματική Επιτροπή για την Παιδεία και στα κόμματα που στηρίζουν την κυβέρνηση».
Στην ίδια ανακοίνωση το υπουργείο Παιδείας αναφέρει ακόμη ότι τη Δευτέρα, 12 Νοεμβρίου 2012, παρεδόθη η Πρόταση της Ομάδας Εργασίας για το σύστημα αξιολόγησης της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου. Την ίδια ημέρα η Πρόταση, καθώς και τα ευρήματα των απαντήσεων του ερωτηματολογίου που δόθηκαν από μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας, δημοσιοποιήθηκαν με Δελτίο Τύπου του Υπουργείου και η Πρόταση αναρτήθηκε στο Διαδικτυακό τόπο του Υπουργείου και τέθηκε σε Δημόσια Διαβούλευση.
Newsroom ΔΟΛ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου