Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Διαλύεται η εταιρεία Καμμένος...




«Ο άνθρωπος λέει πράγματα τρελά, δεν βγάζουμε άκρη» ...

ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ κανόνας ότι «κακό χωριό τα λίγα σπίτια», αλλά ας μου επιτραπεί παρακαλώ να συμπάσχω με τον πρόεδρο του κόμματος Π. Καμμένος και Σία Ανεξάρτητοι Ελληνες, Πάνο Καμμένο, ο οποίος αντιμετωπίζει δεινή εσωκομματική κρίση.

ΠΑΡΟΤΙ είναι μεγάλος ο πειρασμός να...

την αποδώσω σε συνωμοσία του παγκοσμίου κεφαλαίου και των σκοτεινών σιωνιστικών δυνάμεων, των οποίων ο πρόεδρος Πάνος αποτελεί αδυσώπητο αντίπαλο, είμαι σε θέση να διαβεβαιώσω ότι τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά.

ΟΛΑ οφείλονται στο γεγονός ότι εξαρχής σε αυτό το κόμμα υπήρχε μια αδυναμία να αντιληφθούν τα στελέχη το μέγεθος της πολιτικής αξίας που αντιπροσωπεύει ο πρόεδρος Πάνος. Αρκετές φορές κατά το παρελθόν μού είχαν τηλεφωνήσει διάφοροι για να μου εκμυστηρευθούν ότι «ο άνθρωπος λέει πράγματα τρελά, δεν βγάζουμε άκρη».

ΝΑΙ, γιατί όταν αποφάσισαν να ενταχθούν στο κόμμα του έλεγε κάτι διαφορετικό. Ασε που ακόμη και αυτό, να ενταχθούν δηλαδή σε ένα κόμμα του οποίου αρχηγός θα ήταν ο Καμμένος, από μόνο του κάτι δείχνει, έτσι δεν είναι;

ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ. Νομίζω πως, βασικά, αυτό που έκανε το ποτήρι να ξεχειλίσει - τα είχα καταγράψει προ μηνός - ήταν η μπαρούφα (με το συμπάθιο, κύριε πρόεδρε) να τιμωρήσει η Ελλάδα την ευρωζώνη για τις καθυστερήσεις στην καταβολή της δόσης, πληρώνοντας με δολάρια τις υποχρεώσεις της! Και ακόμη το φλερτ με τους βρετανούς Συντηρητικούς, οι οποίοι είναι κατά του ευρώ και θέλουν και την Ελλάδα εκτός Ευρώπης.

ΤΑ ΟΣΑ συνέβησαν χθες, μου είπε πολύ σοβαρό στέλεχος της ΝΔ, «ήταν απλώς η προδιαγεγραμμένη πορεία ενός πολιτικού συνονθυλεύματος το οποίο συγκροτήθηκε χωρίς αρχές, αξίες και, κυρίως, θέσεις, αλλά στόχευσε απολύτως στον θυμό και στην απογοήτευση των ελλήνων ψηφοφόρων, φορώντας τον αντιμνημονιακό μανδύα»...

ΣΤΑΜΑΤΩ εδώ, υιοθετώντας απολύτως το σχόλιο έτερου κυβερνητικού παράγοντα τον οποίο ρώτησα πώς σχολιάζουν στην κυβέρνηση τις εξελίξεις στο Π. Καμμένος και Σία Ανεξάρτητοι Ελληνες κόμμα:
- Εχουμε μια στενοχώρια, τι να σου πω. Δεν μπορούμε να αρθρώσουμε λέξη...

ΨΕΜΑΤΑ λέει, πάρτι οργανώνουν...

ΑΠΟ ΤΗΝ πλευρά μου, ως όφειλα, ρώτησα αν μετά τις εξελίξεις θα δεχθούν ως «απολωλός πρόβατο» τον Κώστα «φίλο Σαμαρά» Μαρκόπουλο και τον Χρήστο «είμαι καραμανλικός, τιμή μου και καμάρι μου» Ζώη.

- Για τον Ζώη δεν ξέρω να σου πω. Αλλά για τον Μαρκόπουλο, εγώ πρώτος πρώτος θα το εισηγηθώ!

ΔΙΕΚΡΙΝΑ μια ειρωνεία την οποία άφησα ασχολίαστη, και είπα να τηλεφωνήσω στον φίλο μου Τερένσιο Ταχύ ή, επί το γνωστότερον, Τέρενς Κουίκ. Δυστυχώς, ξενέρωσα με το που άνοιξε η γραμμή. Το ringtone παρέπεμπε ευθέως σε Θύρα 7 - «Ολυμπίκ, Ολυμπίκ, Ολυμπιακέ, ομάδα ομαδάρα μου» - και το πώς το ανέχθηκα εγώ ένας (κατα)πράσινος είναι ένα θαύμα.

ΤΟΝ ΒΡΗΚΑ κουρασμένο, άρτι αφιχθέντα από το Βουκουρέστι, ως μέλος κοινοβουλευτικής επιτροπής. Ρώτησα για τις εξελίξεις.
Μου ανέφερε ότι «αυτά δεν έχουν ξαναγίνει». Εννοούσε προφανώς την στα όρια του σόου φυγή του προέδρου Πάνου από τη συνεδρίαση της Διοικούσας Επιτροπής και τα όσα ακολούθησαν στους διαδρόμους της Βουλής (να τον κυνηγούν ο γίγαντας Γιάννης Μανώλης, ο Ζώης και άλλοι φωνάζοντάς του «στάσου, μη φεύγεις», και ο πρόεδρος κατακόκκινος να αρνείται: «Φεύγω, δεν θέλω»).
ΘΕΛΩ να τον ενημερώσω, γιατί μάλλον τα αγνοεί, ότι αυτά έχουν ξαναγίνει. Και μάλιστα στο ΠΑΣΟΚ, επί παντοδυναμίας του, με αρχηγό και πρωθυπουργό τον Κώστα Σημίτη. Ο οποίος στη διάρκεια μιας δραματικής συνεδρίασης του Εκτελεστικού Γραφείου το 2001, απαυδημένος από την κριτική και τις υπονομεύσεις που δεχόταν, σηκώθηκε να φύγει, δηλώνοντας ότι παραιτείται. Τον πρόλαβαν ο Λαλιώτης και κάτι άλλοι στην πόρτα, την ώρα που γύριζε το πόμολο...

Γιώργος Παπαχρήστος

Δεν υπάρχουν σχόλια: