Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Απολογήθηκε η Ευφρ.Λαμπροπούλου «Με ξεγέλασε ο Τσοχατζόπουλος, μέσω του Ζήγρα» είπε η λογίστρια


«Με ξεγέλασε ο Τσοχατζόπουλος, μέσω του Ζήγρα» είπε η λογίστρια
  (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )

Αθήνα
Τον ρόλο του Ακη Τσοχατζόπουλου στην υπόθεση με τις μίζες έδειξε στην απολογία της η λογίστρια του πρώην Υπουργού Ευφροσύνη Λαμπροπούλου, η οποία ομολόγησε μεν δικά της σφάλματα, ωστόσο έδειξε τον πρώην υπουργό λέγοντας ότι «μέσω του Ζήγρα, με ξεγέλασε».

«Ο Νίκος Ζήγρας, το 2004 πια, μου είπε ότι το ακίνητο της Διονυσίου Αρεοπαγίτου ήταν του υπουργού. Και από τότε αρχίζουν τα σφάλματα μου, τα χοντρά. Εψαχναν να βρουν έναν κάτοικο του εξωτερικού για να καλυφθεί το θέμα του πραγματικού ιδιοκτήτη», είπε η Ευφροσύνη Λαμπροπούλου οριοθετώντας τον ρόλο του Ακη Τσοχατζόπουλου και τη δική της εμπλοκή.

Νωρίτερα δεν είχε υποπέσει κάτι αντίστοιχο στην αντίληψη της καθώς είχε μόνο ενασχόληση με φορολογικά θέματα. Το 2007 πια απέκτησε και προσωπική γνώση ότι το επίδικο ακίνητο είναι του Ακη Τσοχατζόπουλου. Η ίδια είπε ότι «μέσω του Ζηγρα» την «ξεγέλασε ο Τσοχατζόπουλος».

Ο πρόεδρος της έδρας ρώτησε την κατηγορούμένη: «Αναλαμβάνετε εσείς το τίμημα, άλλα δεν κάνατε τίποτα σε ανύποπτο χρόνο. Τι σας απέτρεψε;» Η κ. Λαμπροπούλου απάντησε: «Είχα δέος γι' αυτόν τον άνθρωπο που ήταν παντοδύναμος. Εξάλλου και εγώ συνέχισα το παράνομο. Το σύστημα ήταν με έναν δικό μου άνθρωπο από το εξωτερικό ως ιδιοκτήτη εμπλέκοντας στην υπόθεση τον κουμπάρο μου Νίκο Γεωργουλάκη, ο οποίος μου είχε ατέλειωτη εμπιστοσύνη».

Αποτιμώντας το τι έχει γίνει στην υπόθεση, η κατηγορούμενη είπε ότι «μέσω του Ζήγρα με ξεγέλασε ο Τσοχατζόπουλος».

Σε καμιά περίπτωση πάντως, όπως ισχυρίστηκε, ακόμα και αν πήγαινε το μυαλό της ότι ήταν πίσω από τις εξωχώριες εταιρείες ο Τσοχατζόπουλος δεν περνούσε η ιδέα ότι τα λεφτά αυτά ήταν από παράνομη προέλευση.
Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: