Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2013

Νομοτεχνικές βελτιώσεις στο παρά πέντε για «διαθέσιμους» εκπαιδευτικούς...

Πέντε νομοτεχνικές βελτιώσεις κατέθεσε την Τετάρτη στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας κ. Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος, στο άρθρο 82 του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών.

Οι τέσσερις αφορούν βελτιώσεις στο πλαίσιο για τις μετατάξεις των...
εκπαιδευτικών από την τεχνική εκπαίδευση. Η πέμπτη τροπολογία αφορά τους εκπαιδευτικούς της Σιβιτανίδειου Δημόσιας Σχολής Τεχνών και Επαγγελμάτων. Οι εκπαιδευτικοί των υπό κατάργηση ειδικοτήτων της εν λόγω σχολής μετατάσσονται υποχρεωτικά εώς τις 22 Ιουλίου σε προσωποπαγείς θέσεις της ίδιας κατηγορίας, είτε ως εκπαιδευτικό προσωπικό του ΙΕΚ του Ιδρύματος, είτε ως διοικητικό προσωπικό στις υπηρεσίες της Σχολής.

Εν τω μεταξύ, όπως επανέλαβε και στην χθεσινή του ομιλία στη Βουλή ο υπουργός, οι μαθητές της Β' τάξης των ΕΠΑΣ και της Γ' τάξης του ΕΠΑΛ, οι οποίοι έχουν επιλέξει και παρακολουθήσει μία από τις 46 υπό κατάργηση ειδικότητες, θα συνεχίσουν κανονικά τις σπουδές τους, την επόμενη σχολική χρονιά, με ωρομίσθιους καθηγητές.

Παράλληλα, οι εκπαιδευτικοί, οι οποίοι είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού ή διδακτορικού διπλώματος, μετατάσσονται υποχρεωτικά στην Διεύθυνση εκπαίδευσης στην οποία υπάγονται, σε συνιστώμενες με την πράξη μετάταξης προσωποπαγείς θέσεις διοικητικού προσωπικού, της ίδιας κατηγορίας. Ενδέχεται, όμως, οι εκκρεμείς μετατάξεις των εκπαιδευτικών να διενεργούνται και σε κλάδο κατώτερης κατηγορίας, εφόσον οι ενδιαφερόμενοι καθηγητές συναινούν προς αυτό.

Σύμφωνα με τις νέες βελτιωμένες διατάξεις ο ποσοτικός προσδιορισμός των κενών θέσεων στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, καθώς και ο υπολογισμός του πλεονάζοντος εκπαιδευτικού προσωπικού που πρόκειται να μετατεθεί ανά ειδικότητα και Διεύθυνση Εκπαίδευσης, υλοποιείται με διαπιστωτική πράξη του υπουργείου, έπειτα από εισήγηση της γενικής διεύθυνσης προσωπικού πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, με βάση την επεξεργασία και τον συσχετισμό των στοιχείων που έχουν καταχωρηθεί από τους κατά τόπους διευθυντές εκπαίδευσης...
BHMA

Δεν υπάρχουν σχόλια: