Θεσσαλονίκη
Αλλάζει και στη Θεσσαλονίκη ο τρόπος διανομής των προϊόντων της Coca-Cola Τρία Έψιλον τα οποία θα μεταφέρονται πλέον μέσω εξωτερικών συνεργατών (φορτηγών δημόσιας χρήσης).
Ήδη έχουν ανακοινωθεί απολύσεις εργαζομένων στο τμήμα διακίνησης και γι' αυτό οι εργαζόμενοι προχωρούν σε 24ωρη απεργία από τις 6 το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι τις 6 το απόγευμα της Τρίτης.
Οι εργαζόμενοι θα καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους σε γενική συνέλευση που θα γίνει το απόγευμα της Τρίτης, μετά τη λήξη της απεργίας.
Τα αρμόδια στελέχη της εταιρείας ανέφεραν στο ΑΠΕ ότι η αλλαγή αυτή στον τρόπο διακίνησης, ο οποίος εφαρμόζεται ήδη από πολλές μεγάλες εταιρείες στην Ελλάδα, επ' ουδενί επηρεάζει «τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη (αποθήκη, πωλήσεις και άλλα υποστηρικτικά τμήματα), που θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά, ή την υπόλοιπη Ελλάδα», ενώ πρόσθεσαν ότι «η εταιρεία έχει λάβει μέριμνα για να διασφαλίσει τους καλύτερους δυνατούς όρους για τους 33 εργαζόμενους στο τμήμα διακίνησης στης Θεσσαλονίκης».
Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στην εταιρεία, Γρηγόρης Παπαδόπουλος, επισήμανε ότι ήδη τη Δευτέρα κοινοποιήθηκαν απολύσεις σε 12 εργαζομένους στο τμήμα διακίνησης, ενώ άλλες 11 έχουν προγραμματιστεί για την Τρίτη και οι υπόλοιπες για την 1η Νοεμβρίου.
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, οι εργαζόμενοι που θα απολυθούν θα λάβουν αποζημιώσεις πολύ υψηλότερες σε σχέση με αυτές που προβλέπει ο νόμος. Παράλληλα, όπως υποστήριξαν, την τελευταία διετία, η εταιρεία έχει καταβάλει σημαντική προσπάθεια για να βρεθεί λύση, έχοντας καταθέσει συνολικά τέσσερις προτάσεις στους εργαζόμενους, χωρίς όμως να βρει ανταπόκριση από το σωματείο τους ή από το τριτοβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο.
Μεταξύ των προτάσεων που κατατέθηκαν, περιλαμβανόταν -όπως υποστηρίζουν- και αυτή που έδινε στους οδηγούς και βοηθούς της Θεσσαλονίκης τη δυνατότητα να εξακολουθήσουν να συνεργάζονται με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, αφού τους παραχωρηθεί δωρεάν η κυριότητα των φορτηγών αυτοκινήτων ιδιοκτησίας της, προκειμένου με αυτά ν' αναλάβουν εκείνοι –ως ανεξάρτητοι επιτηδευματίες- τη διανομή των προϊόντων, είτε ιδρύοντας ατομική εταιρεία είτε μέσω τρίτης εταιρείας που θα ίδρυαν από κοινού.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, στους εργαζόμενους είχε προσφερθεί και η δυνατότητα τριετούς ή πενταετούς συμβολαίου συνεργασίας με την εταιρεία για τη διανομή των προϊόντων της στη Βόρεια Ελλάδα.
Ήδη έχουν ανακοινωθεί απολύσεις εργαζομένων στο τμήμα διακίνησης και γι' αυτό οι εργαζόμενοι προχωρούν σε 24ωρη απεργία από τις 6 το απόγευμα της Δευτέρας μέχρι τις 6 το απόγευμα της Τρίτης.
Οι εργαζόμενοι θα καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους σε γενική συνέλευση που θα γίνει το απόγευμα της Τρίτης, μετά τη λήξη της απεργίας.
Τα αρμόδια στελέχη της εταιρείας ανέφεραν στο ΑΠΕ ότι η αλλαγή αυτή στον τρόπο διακίνησης, ο οποίος εφαρμόζεται ήδη από πολλές μεγάλες εταιρείες στην Ελλάδα, επ' ουδενί επηρεάζει «τα υπόλοιπα τμήματα της εταιρείας στη Θεσσαλονίκη (αποθήκη, πωλήσεις και άλλα υποστηρικτικά τμήματα), που θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά, ή την υπόλοιπη Ελλάδα», ενώ πρόσθεσαν ότι «η εταιρεία έχει λάβει μέριμνα για να διασφαλίσει τους καλύτερους δυνατούς όρους για τους 33 εργαζόμενους στο τμήμα διακίνησης στης Θεσσαλονίκης».
Σε δηλώσεις του, ο πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στην εταιρεία, Γρηγόρης Παπαδόπουλος, επισήμανε ότι ήδη τη Δευτέρα κοινοποιήθηκαν απολύσεις σε 12 εργαζομένους στο τμήμα διακίνησης, ενώ άλλες 11 έχουν προγραμματιστεί για την Τρίτη και οι υπόλοιπες για την 1η Νοεμβρίου.
Σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, οι εργαζόμενοι που θα απολυθούν θα λάβουν αποζημιώσεις πολύ υψηλότερες σε σχέση με αυτές που προβλέπει ο νόμος. Παράλληλα, όπως υποστήριξαν, την τελευταία διετία, η εταιρεία έχει καταβάλει σημαντική προσπάθεια για να βρεθεί λύση, έχοντας καταθέσει συνολικά τέσσερις προτάσεις στους εργαζόμενους, χωρίς όμως να βρει ανταπόκριση από το σωματείο τους ή από το τριτοβάθμιο συνδικαλιστικό όργανο.
Μεταξύ των προτάσεων που κατατέθηκαν, περιλαμβανόταν -όπως υποστηρίζουν- και αυτή που έδινε στους οδηγούς και βοηθούς της Θεσσαλονίκης τη δυνατότητα να εξακολουθήσουν να συνεργάζονται με την Coca-Cola Τρία Έψιλον, αφού τους παραχωρηθεί δωρεάν η κυριότητα των φορτηγών αυτοκινήτων ιδιοκτησίας της, προκειμένου με αυτά ν' αναλάβουν εκείνοι –ως ανεξάρτητοι επιτηδευματίες- τη διανομή των προϊόντων, είτε ιδρύοντας ατομική εταιρεία είτε μέσω τρίτης εταιρείας που θα ίδρυαν από κοινού.
Μάλιστα, σύμφωνα με τα ίδια στελέχη, στους εργαζόμενους είχε προσφερθεί και η δυνατότητα τριετούς ή πενταετούς συμβολαίου συνεργασίας με την εταιρεία για τη διανομή των προϊόντων της στη Βόρεια Ελλάδα.
Newsroom ΔΟΛ, με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου