Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2014

«Δεν δικαιούμαι να είμαι απών» Επιστρέφει στη ΝΔ ο Νικήτας Κακλαμάνης


Επιστρέφει στη ΝΔ ο Νικήτας Κακλαμάνης
Έξι μήνες και κάτι ημέρες έλειψε από τη ΝΔ ο Νικήτα Κακλαμάνης   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )

Αθήνα
Την επιστροφή του στην ΝΔ ανακοίνωσε ο διαγραφείς Ν. Κακλαμάνης. «Βλέποντας την ανταπόκριση όλων των ιστορικών στελεχών της ΝΔ στο προσκλητήριο ενότητας του προέδρου του κόμματος, Αντώνη Σαμαρά, κατάλαβα ότι δεν δικαιούμαι να είμαι απών» δήλωσε.

Ο κ. Κακλαμάνης είχε σήμερα, Πέμπτη, μακρά συνάντηση με τον πρωθυπουργό -με πρωτοβουλία του κ. Σαμαρά- και όπως επισημαίνει ο βουλευτής «ήρθησαν όλες οι παρεξηγήσεις και όπως είναι αυτονόητο, αποδέχθηκα με χαρά την πρόσκληση του για την επανένταξή μου στην Κοινοβουλευτική Ομάδα και στο κόμμα της ΝΔ».

Και καταλήγει: «Η μακρόχρονη φιλία μου με τον Αντώνη Σαμαρά και η επί δεκαετίες παρουσία μου στην παράταξη ήταν ο καταλύτης της σημερινής θετικής εξέλιξης».

Μετά την επιστροφή του κ. Κακλαμάνη στη ΝΔ η δύναμη της κυβερνητικής πλειοψηφίας ανέρχεται στους 155 βουλευτές.

Ο Νικήτας Κακλαμάνης είχε διαγραφεί από την Κοινοβουλευτική Ομάδα της ΝΔ τον περασμένο Μάρτιο μετά το «όχι» στο άρθρο 1 του πολυνοοσχεδίου που αφορούσε στην εργαλειοθήκη του ΟΟΣΑ και το κοινωνικό μέρισμα.

Αμέσως μετά, ο πρωθυπουργός είχε ανακοινώσει τη διαγραφή του από την ΚΟ της ΝΔ.
Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: