Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΦΩΚΙΔΑΣ

ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΗ - Σήμερα θέλω να πω την δική μου αλήθεια:

Συνέντευξη amfissapress.gr:
- Κυρία Παπαθανάση, από τη λήξη της θητεία σας ως βουλευτής Φωκίδας μέχρι πριν την προκήρυξη των εκλογών της 25ης Ιανουαρίου 2015, δεν είχατε -κατά πολλούς- εμφανή πολιτική δράση, αν και η αλήθεια είναι ότι παρακολουθήσατε όλα τα ζητήματα της Φωκίδας από κοντά. Γιατί αποφασίσατε
ξανά τώρα να περάσετε στην πρώτη γραμμή και να διεκδικήσετε την εμπιστοσύνη των πολιτών;
Η συμμετοχή στα κοινά και η επιλογή να πολιτεύεσαι με άποψη δεν έχει να κάνει με εύκολες συνθήκες και πιθανές πρωτιές ούτε φυσικά με «δημόσιες παρεμβάσεις» σε χοροεσπερίδες με φωτογραφήσεις .
Εγώ ποτέ δεν ήμουν αυτό. Έχω ακόμη την δύναμη του να μην κρύβομαι και να λέω τη δική μου αλήθεια , απέναντι σε κάθε ρεύμα, τάση ή συνθήκη.
Σας θυμίζω για παράδειγμα, πως πριν ακόμη βγω βουλευτής είχα την δύναμη να πάω και πάρω δημόσια θέση (ΝΑΙ σε αυστηρούς περιβαλλοντικούς όρους και έλεγχο, ΝΑΙ σε ανταποδοτικά υπέρ των Δήμων και Κοινοτήτων , ΝΑΙ σε νέες θέσεις εργασίας στον κλάδο και όχι σε απολύσεις) στην Αποστολιά, όπου σε συγκέντρωση οικολογικών οργανώσεων κατά των μεταλλείων συγκεντρώθηκαν εκεί οι εργαζόμενοι από τα μεταλλεία. Επίσης, όταν αυτοδιοικητικοί άνδρες οργάνωναν φιέστες προπηλακισμού μου με αφορμή τον Καλλικράτη δεν κάθισα σπίτι μου, με πολιτικά επιχειρήματα τους αντιμετώπισα. Σήμερα οι ίδιοι, συμμετέχοντες εκ νέου στο θεσμό, δεν θυμάμαι να διέθεσαν σταγόνα αυτοκριτικής.

Σήμερα θέλω να πω την δική μου αλήθεια: Ότι χρειάζεται να ενωθούμε και όχι να σπέρνουμε περισ-σότερο μίσος. Ότι πρέπει και μπορεί να υπάρξει ένα εθνικό σχέδιο που θα προτείνει μεταρρυθμίσεις και πολιτικές παραγωγικής αναδιάρθρωσης με προοδευτικό πρόσημο. Ότι είναι εθνικός στόχος η κοινωνική συνοχή, το κράτος πρόνοιας κα η δημιουργία βιώσιμων θέσεων απασχόλησης. Ότι το πελατειακό κράτος δεν έχει θέση στο σήμερα και ότι μόνο μια ακηδεμόνευτη από μικρά και μεγάλα συμφέροντα πολιτική μπορεί να δώσει και πάλι ελπίδα και προοπτική στους πολίτες.
Ότι για τον τόπο μας βοηθάμε και δουλεύουμε από κοινού , από όποια θέση.
Η πολιτική θέση μας δεν συνεπάγεται ότι δεν ακούμε και δεν βλέπουμε το τι γίνεται γύρω μας
Σε μια περίοδο τόσο ρευστή – αλήθεια που θα είναι όλοι οι μύθοι σε έξι μήνες από τώρα – ζητώ να μιλήσω . Τόσο απλά..http://anydaynews.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: