Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

Β. Παπανδρέου: Είναι ολοφάνερη η άκαιρη και συνδυαστική στοχοποίησή μου...



Αναφορά της πρώην υπουργού του ΠΑΣΟΚ, στην Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου...
Έγγραφο στην Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου απέστειλε η πρώην υπουργός του ΠΑΣΟΚ Βάσω Παπανδρέου, στον απόηχο πρωτοσέλιδου δημοσιεύματος της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» για τη διεξαγωγή ελέγχου από το ΣΔΟΕ των περιουσιακών της στοιχείων.

Αφού παραθέτει τα περιουσιακά της στοιχεία, υποστηρίζει ότι...
«δεν υφίσταται καμία εύλογη αφορμή για τη διενέργεια του ελέγχου», για την οποία πάντως και ζητά να ολοκληρωθεί άμεσα και να της χορηγηθεί αντίγραφο του πορίσματος, προκειμένου να αποκαταστήσει δημόσια το όνομά της. 

Ζητά ακόμα περαιτέρω έρευνα των κινήτρων της «παράνομης διαρροής» και των άλλων περιστάσεων της «άκαιρης και ατεκμηρίωτης», όπως την χαρακτηρίζει, στοχοποίησής της, σημειώνοντας ότι θα ζητήσει την τιμωρία όσων εν γνώσει τους, επιχείρησαν να την καταστήσουν ύποπτη συμπεριφοράς που απάδει σε πολιτικό πρόσωπο, καθόσον «με τον τρόπο που διεδόθησαν τα ανωτέρω, ετρώθη ήδη η τιμή και η υπόληψή μου, επιφυλασσόμενη κάθε νομίμου δικαιώματός μου να στραφώ κατά παντός υπαιτίου, που θα προκύψει από την έρευνα», όπως λέει.

Διαβάστε ολόκληρη της αναφορά-αίτηση της πρώην υπουργού προς την Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου : 

Προς την κα Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου

ΑΝΑΦΟΡΑ - ΑΙΤΗΣΗ
Βάσως Παπανδρέου του Ανδρέα, κατοίκου Αθηνών, οδός Ακαδημίας 28.

Αξιότιμη κα Εισαγγελεύ, 

Από πρωτοσέλιδο πηχυαίο τίτλο και με υπερμέγεθες εσωτερικό δημοσίευμα της κυριακάτικης εφημερίδας “Πρώτο Θέμα”, πληροφορήθηκα ότι το ΣΔΟΕ διενεργεί έλεγχο για τα περιουσιακά μου στοιχεία. 

Ως πολίτης αυτής της χώρας και με μακρά πορεία στα δημόσια πράγματα, τόσο της Ελλάδας όσο και της Ενωμένης Ευρώπης, θεωρώ ως αυτονόητη και θεμελιώδη την υποχρέωσή μου να αποδέχομαι κάθε νόμιμο έλεγχο από τις αρμόδιες αρχές με προθυμία και πνεύμα θετικής συνεργασίας. Ιδίως όπως προβλέπεται από το Σύνταγμα, τον Κανονισμό της Βουλής και το Νόμο. Η δεδομένη προθυμία μου και ετοιμότητα καθίσταται ολοφάνερη, διότι, προσωπικά και εγώ έχω παρέμβει και πρωταγωνιστήσει στο παρελθόν για τον έλεγχο πολιτικών προσώπων και δημοσίων υπαλλήλων.

Από την ανάμειξή μου στα κοινά και συνεχώς μέχρι και σήμερα καταθέτω ανελλιπώς τις κάθε είδους αναγκαίες δηλώσεις (φορολογικές – «πόθεν έσχες»), όπως προβλέπεται στον νόμο. Από αυτές προκύπτει ότι κατέχω: 

- Ένα διαμέρισμα 143 τ.μ. στο Χαλάνδρι που το αγόρασα το 1993 με δάνειο. 
- Ένα γραφείο στην οδό Ακαδημίας 140 τ.μ. που το αγόρασα το 2005 με τα χρήματα από την πώληση δύο διαμερισμάτων που κληρονόμησα από την αδελφή της μητέρας μου. 
- Ένα αγρόκτημα 6 στρεμμάτων και μια αγροτική κατοικία 50 τ.μ. που κληρονόμησα από τη μητέρα μου. 
- Ένα Ε.Ι.Χ αυτοκίνητο HONDA, 1300 κυβικών, το οποίο απέκτησα το έτος 2010.

Έχω καταθέσεις στις ελληνικές (μόνο) τράπεζες, από τα νόμιμα εισοδήματά μου ως Βουλευτή, Υπουργού και Επιτρόπου της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. 
Δεν έχω κανένα άλλο περιουσιακό στοιχείο. Ούτε στην Ελλάδα. Ούτε στο εξωτερικό. Δεν έχω άλλα τραπεζικά ή χρηματιστηριακά προϊόντα ή τίτλους. Δεν συμμετέχω, με οποιαδήποτε ιδιότητα, σε οποιαδήποτε εταιρία ή επιχείρηση. Και φυσικά δεν έχω οποιαδήποτε σχέση με εξωχώριες (off shore) εταιρίες. 

Δεν υφίσταται λοιπόν καμία εύλογη αφορμή για τη διενέργεια του ελέγχου. Αντίθετα, η επιλογή της συγκεκριμένης χρονικής, πολιτικής και κοινωνικής συγκυρίας, που διακρίνεται από συνθήκες σκληρής δοκιμασίας του Λαού και πολιτική αβεβαιότητα, και η αμεσότητα της διαρροής του εγγράφου του ΣΔΟΕ, δημιουργούν τις συνθήκες να πληγεί η τιμή και η υπόληψή μου. Χωρίς οποιαδήποτε δικαιολογία και αφορμή. Είναι ολοφάνερη η άκαιρη και συνδυαστική στοχοποίησή μου σε θέματα ηθικής και καθαρότητας στη δημόσια δράση μου. Η πορεία μου στον κοινωνικό και πολιτικό μου βίο υπήρξε και είναι διαφανέστατη και όσοι επιχείρησαν να τη σπιλώσουν, καταδικάστηκαν αμετακλήτως.

Συνεπώς ζητώ από Εσάς να δώσετε στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων Σας τις κατάλληλες οδηγίες προκειμένου να γίνουν όλες οι νόμιμες ενέργειες, ώστε ο έλεγχος να επισπευσθεί και να ολοκληρωθεί άμεσα. Ζητώ, επίσης, να παραγγείλετε τη χορήγηση σε εμένα αντιγράφου του πορίσματος που θα συνταχθεί, προκειμένου να καταστεί δυνατό να αποκαταστήσω δημόσια το όνομά μου από την επελθούσα προσβολή και να στραφώ κατά των υπαιτίων.

Επίσης, εφόσον επιβεβαιωθούν και από τη δική σας πλευρά, όπως ακραδάντως εκτιμώ, οι πιο πάνω ισχυρισμοί μου, Σας ζητώ να προχωρήσετε σε περαιτέρω έρευνα των κινήτρων, της παράνομης διαρροής και των άλλων περιστάσεων της άκαιρης και ατεκμηρίωτης στοχοποίησής μου, που έγινε χωρίς να συντρέχει οποιαδήποτε ένδειξη ή τεκμήριο. Αυτονόητο είναι ότι θα ζητήσω την τιμωρία όσων, εν γνώσει τους, επιχείρησαν να με καταστήσουν ύποπτη συμπεριφοράς που απάδει σε πολιτικό πρόσωπο, καθόσον με τον τρόπο που διεδόθησαν τα ανωτέρω, ετρώθη ήδη η τιμή και η υπόληψή μου, επιφυλασσόμενη κάθε νομίμου δικαιώματός μου να στραφώ κατά παντός υπαιτίου, που θα προκύψει από την έρευνα.

Πιστεύω ότι η προστασία και υπεράσπιση της νομιμότητας δεν περιορίζεται μόνο στη δίωξη των αξιόποινων πράξεων. Περιλαμβάνει και την προστασία του δημοκρατικού και κοινοβουλευτικού πολιτεύματος, οσάκις επιχειρείται η υπονόμευσή του από τον αδικαιολόγητο και ατεκμηρίωτο διασυρμό των προσώπων που το έχουν υπηρετήσει με εντιμότητα. 

Με την επιφύλαξη κάθε νομίμου δικαιώματος να στραφώ κατά παντός υπευθύνου που θα προκύψει εκ της ερεύνης.

Πληρεξούσιό μου και αντίκλητο διορίζω τον Δικηγόρο Αθηνών Ιωάννη Παπαδογιαννάκη (Α.Μ ΔΣΑ 4756, κατοίκου Αθηνών, Πλατεία Βικτωρίας αρ. 5 τηλ. 2108237325), τον οποίο εξουσιοδοτώ να καταθέσει και την παρούσα Αναφορά- Αίτησή μου.

Αθήνα, 19/3/2015
Με τιμή 

Βάσω Παπανδρέου

real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: