Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Στην ανακρίτρια η δικηγόρος του Βλαστού


της Βασιλικής Κόκκαλη

Σοκ στο δικηγορικό κόσμο έχει προκαλέσει η κλήτευση της δικηγόρου Ελισάβετ Πούλιου από την 25η τακτική ανακρίτρια που χειρίζεται την υπόθεση της απαγωγής του εφοπλιστή Περικλή Παναγόπουλου.

Η συγκεκριμένη δικηγόρος, που εκπροσωπούσε νομικά τον Παναγιώτη Βλαστό -ο οποίος θεωρείται ως εγκέφαλος της ομάδας των «16» που εμπλέκονται στην απαγωγή του εφοπλιστή – εμφανίζεται να συνομιλεί μαζί του και να τον συμβουλεύει να «μπει άλλος μπροστά» για να εξαφανίσουν τον ισοβίτη Κ. Ναστούλη!

Σε βάρος της δικηγόρου έχει ασκηθεί ποινική δίωξη για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση. Η απολογία της ενώπιον της ανακρίτριας θα γίνει την ερχόμενη Τετάρτη μετά την προθεσμία που η ίδια ζήτησε και έλαβε σήμερα.


Απόσπασμα του απίστευτου μεταξύ της δικηγόρου και του Π. Βλαστού διαλόγου έχει ως εξής:

ΒΛΑΣΤΟΣ: Το θέμα ξέρεις ποιο είναι; Οτι εκεί που ήταν να βγω εγώ σε 2 μήνες και έλεγα άντε να μου κόψουν μια - δυο άδειες, εγώ τώρα που θα φάω 2 χρόνια υποδικία θα μου φύγει η ψυχή χωρίς άδειες, χωρίς τίποτα.
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Και θα πάρει και θα πάρει ο άλλος.
ΒΛΑΣΤΟΣ: Καλά ο άλλος, άστον να πάρει, μακάρι να πάρει ο άλλος. Μακάρι.
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Από τη μια μεριά καλύτερα, κάτσε λίγο ακόμα μέσα...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ρε συ Ελλη βέβαια.
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Χωρίς άδεια για να μη συναντηθείτε έξω στην άδεια, άστο καλύτερα.
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ελλη είσαι καλά ρε συ Ελλη; Μόλις βγω έξω εγώ θα γέλαγες σου λέω ... (ακατάληπτο), θα τον εξαφάνιζα, πλάκα μου κάνεις;
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Τι;
ΒΛΑΣΤΟΣ: Εγώ...
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Θα σε χώνανε μέσα πάλι μωρέ.
ΒΛΑΣΤΟΣ: Θα τον εξαφάνιζα, δεν κατάλαβες τι σου λέω, θα τον είχα εξαφανίσει, δεν κατάλαβες, θα ...εξαφανιζότανε.
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Θα σε χώνανε μέσα πάλι.
ΒΛΑΣΤΟΣ: Πού θα με χώνανε, άμα εξαφανιζότανε και δεν υπήρχε πουθενά πτώμα, για πες μου;
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Τι;
ΒΛΑΣΤΟΣ: Θα τον εξαφάνιζα σου λέω, δεν θα υπήρχε πουθενά τίποτα...
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Ααα...
ΒΛΑΣΤΟΣ: Πλάκα μου κάνεις;
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: (γέλια)
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ασε ρε συ Ελλη, εγώ είμαι ειδικός, μην ανησυχείς γι αυτό.
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Αχ, τι να πω;
ΒΛΑΣΤΟΣ: ... (ακατάληπτο) τα χέρια πίσω και θα τον βουτήξω μέσα στη θάλασσα και άντε να τον βρούνε μετά και θα λέγανε ότι την κοπάνησε στην Αργεντινή..
.ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Καλύτερα να τον κάνουν άλλοι, να χεις και το κεφάλι σου ήσυχο.
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι αυτό λέω, χαζός είμαι;
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Αυτό είναι το καλύτερο, κατάλαβες;
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ακου να σου πω κάτι, ξέρεις κάτι Ελλη; Ακου να γελάσεις τώρα.
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Αμα έχεις και προσωπικό μένος να ξέρεις ότι κάνεις λάθη.ΒΛΑΣΤΟΣ: Δεν κάνω λάθη εγώ, να ξέρεις.
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: Εμένα ο τρίτος, ο τρίτος που είναι ξέρω εγώ αμέτοχος δεν έχει το προσωπικό πάθος αυτό, κατάλαβες, κάνει πιο σωστά τη δουλειά.
ΒΛΑΣΤΟΣ: Ναι, ναι. Ελλη κάνεις λάθος.
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: ... (ακατάληπτο) να του χώσει και καμία από κοντά εκείνη την ώρα, κατάλαβες; Και να πλησιάσει και πολύ.
ΒΛΑΣΤΟΣ: Α καλά εγώ, μούρη με μούρη.
ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ: ... (ακατάληπτο) κάνεις κάνα τέτοιο λάθος.ΒΛΑΣΤΟΣ: Εγώ κάνω, μούρη με μούρη πηγαίνω.
.protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια: