Οι ρυθμίσεις αυτές αφορούν:
· Την καταβολή του Φόρου Προστιθέμενης αξίας σε δόσεις
· Την αναστολή πλειστηριασμών για χρέη έως 200.000 ευρώ προς τις τράπεζες
· Την απόσυρση των αυτοκινήτων
· Το νομοσχέδιο απλοποίησης των διαδικασιών για την ίδρυση νέων επιχειρήσεων
· Αλλά και δημοπρατήσεις έργων.
Αυτά παγώνουν, ενώ κανείς δεν ξέρει εάν μετά τις εκλογές και εφόσον προκύψει κυβέρνηση θα υλοποιηθούν.
Μία ακόμα ζημία περιμένουν να μετρήσουν οι εισαγωγείς αυτοκινήτων, οι οποίοι περιμένοντας τα νέα μέτρα, προχώρησαν σε παραγγελίες μαζικού χαρακτήρα.
Σημαντικές είναι και οι εκκρεμότητες που αφήνει πίσω του το υπουργείο Περιβάλλοντος και Δημοσίων Έργων.
Υπογραφή σύμβασης, η έκδοση ερμηνευτικής εγκυκλίου για τους ημιυπαίθριους και η κύρωση από τη Βουλή της σύμβασης με τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού και του νέου ρυθμιστικού σχεδίου της Αθήνας.
Επίσης, οι αποκρατικοποιήσεις της ΔΕΠΑ και της Λάρκο παραπέμπονται στο μέλλον και στο νέο οικονομικό επιτελείο.
Ακόμη, «παγώνει» η επέκταση του προγράμματος χρηματοδότησης, ύψους 40 εκατ. ευρώ, των ΚΤΕΛ, που εξήγγειλε την περασμένη Δευτέρα, εγκαινιάζοντας το νέο σταθμό της ΚΤΕΛ Χαλκιδικής, ο υπουργός Ευριπίδης Στυλιανίδης.
.nooz.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου