Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Δεν κατεβαίνει υποψήφιος με το ΠΑΣΟΚ στην Πέλλα ο Γ. Πασχαλίδης

Δεν κατεβαίνει υποψήφιος με το ΠΑΣΟΚ στο νομό Πέλλας ο πρώην υπουργός Γιώργος Πασχαλίδης, o οποίος είχε συμπεριληφθεί στα ψηφοδέλτια που ανακοίνωσε το ΠΑΣΟΚ .

Την απόφαση του αυτή κοινοποίησε με γραπτή δήλωση στην οποία αναφέρει μεταξύ άλλων: «Αφού ευχαριστήσω τον πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου και τα μέλη του Εθνικού Συμβουλίου για την απόφαση τους, μετά την πρόταση της Ν.Ε. Πέλλας, να με εντάξουν εκ νέου στους συνδυασμούς του κινήματος, θα ήθελα να κάνω γνωστό ότι δεν επιθυμώ εν τέλει να είμαι υποψήφιος στις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου 2009. Στις συνθήκες που διαμορφώνονται σήμερα στο Νομό Πέλλας παραχωρώ, στο όνομα της χρήσιμης ανανέωσης, τη θέση που μου προτάθηκε στο ψηφοδέλτιο στη νεότερη γενιά των στελεχών που εκδήλωσαν αληθινό ενδιαφέρον συμμετοχής στις εκλογικές διαδικασίες».

Ο κ. Πασχαλίδης προσθέτει: «Συνεχίζω τον πολιτικό μου αγώνα υπέρ των θέσεων του ΠΑΣΟΚ και των πολιτών της Πέλλας χωρίς ιδιότητες τίτλων και αξιωμάτων, όπως έπραξα άλλωστε και στα πέτρινα χρόνια (2005-2009), μετά την βάρβαρη αφαίρεση της βουλευτικής μου ιδιότητας με το πραξικόπημα των λευκών ψηφοδελτίων αλλά και στο σύνολο της πολιτικής μου διαδρομής στα 35 χρόνια ενεργούς παρουσίας στους πολιτικούς και κοινωνικούς αγώνες πάντα μέσα από τις γραμμές του ΠΑΣΟΚ.

Θυμίζω σε όσους έχουν λόγους να ξεχνούν αυτή τη θλιβερή ιστορία των λευκών ψηφοδελτίων, πως στις 9 Μαΐου 2005, με την απόφαση 12/2005 του εκλογοδικείου, οδηγήθηκα παρανόμως εκτός κοινοβουλίου με την επιλεκτική, μόνο στη Πέλλα και για μια φορά μόνο κατά παγκόσμια πρωτοτυπία, προσμέτρηση των λευκών ψηφοδελτίων στο εκλογικό μέτρο. Αυτό που σήμερα έχει σημασία, είναι η επιστροφή της κλεμμένης έδρας στο ΠΑΣΟΚ, για αυτό και καλώ τους πολιτικούς μου φίλους να συμβάλλουν στη μεγάλη νίκη του κινήματος στις 4 Οκτωβρίου 2009. Όπως έχω υποστηρίξει, με την προκήρυξη των εκλογών, καινούριες μέρες ξημερώνουν στην Ελλάδα και την Πέλλα. Η κατάρρευση της κυβέρνησης της Ν.Δ. ανοίγει το δρόμο για τη νέα αλλαγή που χρειάζεται ο τόπος».

nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: