Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α ΠΕΙΡΑΙΑ



ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ - ΝΤΕΝΤΙΔΑΚΗ ΕΛΛΗ

Γεννήθηκα και κατοικώ στον Πειραιά, Είμαι κόρη του Αντώνη Ντεντιδάκη επί σειρά ετών βουλευτή και πρώην Υπουργού Εμπορικής Ναυτιλίας στην Α’ Πειραιά. Η καταγωγή μου είναι από την Κρήτη και την Ύδρα. Η μητέρα μου κατάγεται από την Αρκαδία, το γένος Βαγιοπούλου.

ΣΠΟΥΔΕΣ :

Φοίτησα στο Αρσάκειο Ψυχικού και δραστηριοποιήθηκα στο μαθητικό κίνημα στις αρχές της δεκαετίας του 90. Φοίτησα στο τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στη προσχολική ηλικία και στη συνέχεια στη Νομική σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Γνωρίζω Αγγλικά, Γαλλικά και Ισπανικά.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΉ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ :

Ως εκπαιδευτικός έκανα άσκηση σε Δημόσιο σχολείο ενώ παράλληλα παρακολούθησα μαθήματα νοηματικής γλώσσας και προσέφερα εθελοντική εργασία στο Ελληνικό Παιδικό Μουσείο. Σήμερα είμαι μέλος του δικηγορικού συλλόγου Πειραιώς ασκώντας μαχόμενη δικηγορία.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ :

Είμαι μέλος της Δ.Ο. Καμινίων από το 1994. Στις εκλογές της 7ης Μαρτίου και 16ης Σεπτεμβρίου ήμουν υποψήφια στην Α’ Πειραιά. Στην συνέχεια έλαβα μέρος στην ανασυγκρότηση του κόμματος ως μέλος του ΕΣΥΑΝ.

Το 2005 εκλέχθηκα μέλος του Εθνικού Συμβουλίου και ορίσθηκα υπεύθυνη στη γραμματεία του τομέα πολιτικών νεολαίας. Ως μέλος της κεντρικής οργανωτικής επιτροπής συνέβαλα στην επανίδρυση της νεολαίας ΠΑ.ΣΟ.Κ. Στη συνέχεια συμμετείχα στο τομέα γυναικών, ενώ σήμερα είμαι υπεύθυνη στο κομμάτι διαδικτύου στο τομέα εμπορικής ναυτιλίας και νησιώτικης πολιτικής.



Δεν υπάρχουν σχόλια: