«Καλημέρα» είναι το σύνθημα της νέας διαφημιστικής καμπάνιας που θα ξεδιπλώσει σύντομα ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) σε όλες τις ξένες αγορές για την προβολή του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό.
Η φετινή καμπάνια δεν κόστισε ούτε ένα ευρώ, όπως χαρακτηριστικά ανακοίνωσε χθες η υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Άντζελα Γκερέκου, καθώς αποφασίστηκε να αξιοποιηθεί ήδη υπάρχον υλικό, «το οποίο αναδιαμορφώθηκε και ανανεώθηκε», με την προσθήκη ενός νέου κεντρικού στοιχείου, της απλής, καθημερινής και ευρέως γνωστής ελληνικής λέξης «Καλημέρα».
Στη διάρκεια παρουσίασης των 10 νέων τηλεοπτικών σποτ που δημιούργησε χωρίς κανένα κόστος η εταιρεία Le Spot, η κ. Γκερέκου τόνισε ότι «η λογική πίσω από την επιλογή αυτή ήταν να χρησιμοποιήσουμε μία λέξη η οποία να συμπυκνώνει συμβολικά όλα εκείνα τα πράγματα που είναι η Ελλάδα και ο τουρισμός της».
Ως μουσική επένδυση για το διαφημιστικό θα χρησιμοποιηθεί «Το χαμόγελο της Τζοκόντα» του Μάνου Χατζιδάκι, του οποίου την άδεια χρήσης προσέφερε αφιλοκερδώς ο κληρονόμος του Γ. Χατζιδάκις.
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), Νίκος Αγγελόπουλος, στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι για πρώτη φορά υπάρχει συνεργασία του ιδιωτικού τομέα με την πολιτική ηγεσία του τουρισμού στον σχεδιασμό της διαφημιστικής καμπάνιας. Και στο Διαδίκτυο
Στο μεταξύ, φέτος για πρώτη φορά θα δοθεί ιδιαίτερο βάρος και στην προβολή του ελληνικού τουρισμού μέσω του Διαδικτύου. Στο εξής, μέσω του νέου portal του ΕΟΤ (www. visitgreece. gr) το οποίο συνδέεται ευθέως με τη φετινή καμπάνια θα υπάρχει μια ισχυρή κεντρική παρουσία στο Ιντερνετ, η οποία θα γίνεται ολοένα και πιο δυναμική.
Πάντως, στη χειρότερη περίοδο για τη χώρα, το κόστος της διαφημιστικής προβολής της Ελλάδας για το 2010 εκτιμάται ότι θα υπερβεί τα 10-12 εκατ. ευρώ.
tanea.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου