Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Η αλήθεια θα λάμψει Στον Εισαγγελέα όλα τα στοιχεία για Παπακωνσταντίνου και Ραπτόπουλο

Στον εισαγγελέα βρίσκονται πλέον όλα τα στοιχεία με τις αποκαλύψεις του «Πρώτου Θέματος» για το πολύκροτο σκάνδαλο της Express Service και την κάλυψη που παρέχει στον ιδιοκτήτη της Γιάννη Ραπτόπουλο ο υπουργός Οικονομικών κ. Γιώργος Παπακωνσταντίνου.

Επίσης, μήνυση κατά του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου για συκοφαντική σε βάρος του δυσφήμιση κατέθεσε το πρωί της Δευτέρας ο δικηγόρος του Θέμου Αναστασιάδη κ. Μιχάλης Δημητρακόπουλος, αναφορικά με τις δημόσιες δηλώσεις του πρώτου, στην υπόθεση των αποκαλύψεων της εφημερίδας «ΘΕΜΑ» για την ευνοϊκή μεταχείριση του επιχειρηματία της Express Service Γιάννη Ραπτόπουλου. Στην μήνυσή του ο Θέμος Αναστασιάδης μεταξύ άλλων αναφέρει ότι « ο υπουργός με την δημόσια ανακοίνωση του στις 27 Μαρτίου 2011, εν γνώσει του διέδωσε γεγονότα ψευδή, με σκοπό να πλήξει την τιμή και την υπόληψη μου… Κατά συνέπεια ο εγκαλούμενος με γνώση και άμεσο δόλο διέδωσε στο κοινό ότι «εγώ προσπάθησα να εκφοβίσω και να παρακωλύσω την έρευνα των αρμοδίων υπηρεσιών», προκειμένου έτσι να πλήξει την επαγγελματική μου αξιοπιστία και συνακόλουθα να θέσει σε αμφιβολία την εγκυρότητα των αποκαλύψεων της εφημερίδας μας σε βάρος του» .

Επίσης αναφέρει ότι την 2.4.2011 ο υπουργός εξέδωσε δεύτερη δημόσια δήλωσή του, σύμφωνα με την οποία, εν γνώσει της αναληθείας διέδωσε ότι «Η προσπάθεια εκφοβισμού συνεχίζεται. Δεν πρόκειται όμως να σταματήσει την έρευνα που ήδη διενεργείται από το ΣΔΟΕ, κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας για τον κ. Αναστασιάδη ….». Τέλος, στο κείμενο της μήνυσης αναφέρεται ότι « …Ο εγκαλούμενος βαπτίζει τις δημοσιογραφικές αποκαλύψεις «εκφοβισμό και προσπάθεια παρακώλυσης των ερευνών του ΣΔΟΕ», αναβιώνοντας μνήμες και συμπεριφορές εποχής Κοσκωτά.

Ο εγκαλούμενος διαδίδει ενσυνείδητα ψεύδη σε βάρος μου, κατ’ εξακολούθηση, στην απέλπιδα προσπάθεια του να αφυδατώσει την δυναμική των αποκαλύψεων της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα». Εγώ, όποιες αντιρρήσεις έχω για το σύννομο των ενεργειών του εγκαλούμενου Υπουργού, τις διατυπώνω με σαφήνεια εγγράφως, είτε απευθύνοντας εξωδίκους δηλώσεις μου προς τον ίδιο, όπως έχω συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα, είτε με ενυπόγραφα δημοσιεύματα…).

Η μήνυση κατατέθηκε στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου κ. Ιωάννη Τέντε ενώ παράλληλα η εφημερίδα προχώρησε και σε κατάθεση αναφοράς στον ίδιο διά του δημοσιογράφου Δημήτρη Μαρκόπουλου, με όλα τα στοιχεία και τα δημοσιεύματα αναφορικά με τις αποκαλύψεις της εφημερίδας για την υπόθεση Express Service .

Στόχος αυτών των ενεργειών είναι η πλήρης διαλεύκανση ενός σημαντικού πολιτικοοικονομικού σκανδάλου που το «ΘΕΜΑ» ανέδειξε επί δύο συνεχόμενες εβδομάδες, σε μια περίοδο που οι Έλληνες πολίτες δοκιμάζονται. Κι αυτό διότι οι απαντήσεις που δόθηκαν από τη μεριά του υπουργού Οικονομικών τόσο σε ό,τι αφορά την διάθεση εκ μέρους του επιστροφής ΦΠΑ ύψους 27 εκατ. ευρώ στην ατομική εταιρεία του κ. Ραπτόπουλου όσο και σε σχέση με την μετέπειτα μεταβίβαση συμβολαίων από την καταχρεωμένη στο Δημόσιο Express Service Α.Ε. προς την ατομική εταιρεία Ιωάννης Ραπτόπουλος, γεννούν εύλογες απορίες.

Από τη μεριά της, η εφημερίδα μας δηλώνει πως δεν θα σταματήσει την έρευνα, παρά τις συνεχείς προσπάθειες φίμωσής της τόσο από τον εμπλεκόμενο επιχειρηματία (να θυμίσουμε πως απορρίφθηκε η αίτηση ασφαλιστικών μέτρων με την οποία ζητούσε να μην αναφέρεται η εφημερίδα στ΄ όνομά του) όσο και από τον υπουργό Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος μέσα από συκοφαντικές δυσφημίσεις επιχειρεί συμψηφισμό και πρόκληση βλάβης στην αξιοπιστία τόσον της εφημερίδας όσο και προσωπικά του Θέμου Αναστασιάδη.


To πλήρες κείμενο

Το πλήρες κείμενο της μήνυσης του Θέμου Αναστασιάδη έχει ως ακολούθως:

ΕΓΚΛΗΣΗ

Θεμιστοκλή (Θέμου) Αναστασιάδη του Βύρωνος και της Αλίκης,που γεννήθηκε στην Αθήνα την 01ι-01-1958, Δημοσιογράφου, εγγάμου, κατοίκου Αμαρουσίου οδός Αποστόλου Παύλου αρ. 6, κατόχου του Α.Δ.Τ. Χ678321/ 17-03-2004 του Τ.Α. Κηφισιάς Αττικής,
ΚΑΤΑ
Γεωργίου Παπακωνσταντίνου, Υπουργού Οικονομικών.

----------------

Είμαι δημοσιογράφος και εκδότης της Κυριακάτικης Εφημερίδας «Πρώτο Θέμα». Η εφημερίδα μας είναι από τις πρώτες μέρες της κυκλοφορίας της πρώτη στις προτιμήσεις του αναγνωστικού κοινού και αυτό οφείλεται - προεχόντως - στην μάχιμη και αποκαλυπτική δημοσιογραφία, την οποία υπηρετεί. Ως εφημερίδα, δεν έχουμε επιδίωξη προμηθειών και έργων από το Δημόσιο , και για το λόγο αυτό ελέγχουμε με συνέπεια και τεκμηρίωση την εκάστοτε εξουσία, όπως -άλλωστε - είναι η αυτονόητη υποχρέωση του Ανεξάρτητου Τύπου.

Στα πλαίσια της άνω δημοσιογραφικής μας παράδοσης, στο φύλλο της Κυριακής της 27 Μαρτίου 2011, αναφερθήκαμε στον επιχειρηματία και ιδιοκτήτη της EXPRESS SERVICE, κ. Ιωάννη Ραπτόπουλο και στην προνομιακή σχέση του με το Υπουργείο Οικονομικών.

Συγκεκριμένα - μεταξύ των άλλων - αναδείξαμε ότι το τεράστιο ύψος των οφειλών του άνω επιχειρηματία προς το Δημόσιο δεν συγχωρεί την κατά 50% άρση της δέσμευσης των τραπεζικών λογαριασμών του και επίσης ότι δεν επιτρέπεται η επιστροφή 27.000.000 ευρώ Φ.Π.Α στον ανωτέρω, πριν εκκαθαρισθούν οι υποχρεώσεις ίου προς το Δημόσιο. Άλλωστε, όπως είναι γνωστό, ο ΦΠΑ δεν καταβάλλεται από τον επιχειρηματία αλλά από τους πελάτες του, επομένως σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αν αυτός έχει κακώς καταβληθεί δεν μπορεί να επιστραφεί στον επιχειρηματία ή να συμψηφισθεί με άλλες οφειλές του επιχειρηματία προς το Δημόσιο.

Ο εγκαλούμενος Υπουργός, αυθημερόν (27 Μαρτίου 2011) εξέδωσε δημόσια ανακοίνωση, στην οποία, μεταξύ άλλων, αναφέρει, επί λέξει, τα εξής:

«Τις τελευταίες εβδομάδες ο εκδότης της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα», Θέμος Αναστασιάδης, έχει αποστείλει δύο εξώδικα στον Υπουργό Οικονομικών, Γιώργο Παπακωνσταντίνου, σε συνέχεια απάντησης του Υπουργού σε ερώτηση στη Βουλή, σχετικά με την εκκρεμή έρευνα του Σώματος Δίωξης Οικονομικού Εγκλήματος κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας για υποθέσεις του κ. Αναστασιάδη. Τα εξώδικα αυτά αποτελούν πρωτόγνωρη πρακτική και προφανή προσπάθεια εκφοβισμού και παρακώλυσης της έρευνας των αρμοδίων υπηρεσιών.... Η εποχή που κάποια Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης χρησιμοποιούσαν δήθεν «αποκαλύψεις» νια να σκεπάζουν τις δικές τους υποχρεώσεις απέναντι στο κράτος και μπορούσαν να πετυχαίνουν προνομιακή μεταχείριση έχει περάσει ανεπιστρεπτί».

Την Κυριακή 3 Απριλίου 2011 η εφημερίδα μας ανέδειξε ότι συνιστά σκάνδαλο η κατά 50% αποδέσμευση των λογαριασμών του κ. Ραπτόπουλου, όταν οι εταιρείες αυτού οφείλουν, μεταξύ άλλων ΚΑΙ στο ΙΚΑ εισφορές, που υπερβαίνουν τα 130.000.000 ευρώ.

Αυθημερόν (3 Απριλίου 2011) ο εγκαλούμενος Υπουργός με δημόσια δήλωση του ισχυρίζεται σε σχέση με τα εν λόγω δημοσιεύματα ότι «Η προσπάθεια εκφοβισμού συνεχίζεται. Δεν πρόκειται όμως να σταματήσει η έρευνα που ήδη διενεργείται από το ΣΔΟΒ, κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας για τον κ. Αναστασιάδη, ούτε τις οποίες σχετικές ενέργειες αποφασίσει η Δικαιοσύνη...».

Ο εγκαλούμενος Υπουργός με την δημόσια ανακοίνωση του στις 27 Μαρτίου 2011, εν γνώσει του διέδωσε γεγονότα ψευδή, με σκοπό να πλήξει την τιμή και την υπόληψη μου. Συγκεκριμένα εκμεταλλεύτηκε ένα αληθινό γεγονός, την αποστολή δηλαδή εκ μέρους μου δύο ( 2 ) εξώδικων την 24.2.2011 και 4.3.2011 , απευθυνόμενων προς αυτόν, και ακολούθως παραποιώντας την πραγματικότητα και πλαστογραφώντας εννοιολογικά το περιεχόμενο των εξώδικων μου, διέδωσε ψευδώς προς την κοινή γνώμη ότι επιδίωξη μου ήταν «ο εκφοβισμός» και η «παρακώλυση της έρευνας των αρμοδίων Υπηρεσιών».

Το ψευδές των ισχυρισμών του αποδεικνύεται - παραχρήμα - από το γεγονός ότι τα ανωτέρω εξώδικα δεν κοινοποιήθηκαν σε καμία «αρμόδια Υπηρεσία» αλλά μόνο στον εγκαλούμενο, στο Γραφείο του Πρωθυπουργού και σε τρεις Υπουργούς προσωπικά.

Κατά λογική συνέπεια, πως θα μπορούσα με τις εξώδικες δηλώσεις μου «να εκφοβίσω και πώς να παρακωλύσω την έρευνα των αρμοδίων Υπηρεσιών», όταν αυτές ουδέποτε κοινοποιήθηκαν σε οποιαδήποτε Υπηρεσία από εμένα;;;

Την ύπαρξη των ανωτέρων εξωδίκων μου, γνωστοποίησε ο εγκαλούμενος δημόσια με την άνω δήλωση του και όχι εγώ, καίτοι αυτό θα μου ήταν πολύ εύκολο, λόγω της δημοσιογραφικής μου ιδιότητας.

Επέλεξα να επικοινωνήσω με τον εγκαλούμενο Υπουργό, διά εξώδικων, ασκώντας νόμιμο δικαίωμα μου, γιατί δεν ανήκω στην κατηγορία των εκδοτών, που τηλεφωνικά συνομιλούν με τους εκπροσώπους της Εκτελεστικής Εξουσίας, και γιατί -έτσι- διασφαλίζω την ανεξαρτησία μου.


Από τα προσκομιζόμενα εξώδικα μου (σχετ. 1) σαφώς προκύπτει ότι θεσμικά διατύπωσα τις νομικές ενστάσεις μου, για την ευθεία παρέμβαση του εγκαλουμένου Υπουργού σε εν εξελίξει δικαστική έρευνα, που αφορούσε το πρόσωπο μου. Πουθενά δεν ενυπάρχει ίχνος προσπάθειας εκ μέρους μου να εκφοβίσω τον Υπουργό ή να παρακωλύσω την έρευνα των Υπηρεσιών. Επομένως, ο εγκαλούμενος με γνώση και άμεσο δόλο διέδωσε ψευδώς στο κοινό ότι «εγώ προσπάθησα να εκφοβίσω και να παρακωλύσω την έρευνα των αρμοδίων υπηρεσιών», προκειμένου έτσι να πλήξει την επαγγελματική μου αξιοπιστία και συνακόλουθα να θέσει σε αμφιβολία την εγκυρότητα των αποκαλύψεων της εφημερίδας μας σε βάρος του.

Ο εγκαλούμενος είχε στα χέρια του τα εξώδικα μου περισσότερο από 40 ημέρες περίπου, πριν προβεί στην ανωτέρω δημόσια δήλωση. Αν αισθανόταν πραγματικά ότι υπέκρυπτα ή διέπραττα με αυτά «προσπάθεια εκφοβισμού και παρακώλυση της έρευνας των αρμοδίων υπηρεσιών» όφειλε άμεσα να με εγκαλέσει στον αρμόδιο Εισαγγελέα.

Εκείνος -όμως- μόλις η εφημερίδα μας, άρχισε να αναδεικνύει το θέμα Ραπτόπουλου, χαλκεύοντας την πραγματικότητα διέδωσε ενσυνείδητα ψεύδη σε βάρος μου, εμφανίζοντας με -δημόσια- ως άνθρωπο που δήθεν εκφοβίζει τις υπηρεσίες και παρακωλύει την έρευνα αυτών. Ο εγκαλούμενος ακολούθησε την πεπατημένη οδό ορισμένων προκατόχων του, οι οποίοι, όταν ο Τύπος αποκαλύπτει σκάνδαλα, καθυβρίζουν και συκοφαντούν τους δημοσιογράφους (είναι νωπές ακόμη οι μνήμες από το σκάνδαλο Κοσκωτά).

Ο εγκαλούμενος ευελπιστεί ότι διαδίδοντας αυταπόδεικτα ψεύδη σε βάρος μου, θα αποδυναμώσει την εγκυρότητα των αποκαλύψεων της εφημερίδας μας.

Ο εγκαλούμενος στις 3 Απριλίου 2011, μόλις η εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» αποκάλυψε ότι ο κ. I. Ραπτόπουλος οφείλει ΚΑΙ εισφορές στο Ι.Κ.Α. πάνω από 130.000.000 ευρώ κατά συνέπεια η οποιαδήποτε επιστροφή χρημάτων σε αυτόν από το Υπουργείο Οικονομικών θα συνιστά σκάνδαλο, κατά την προσφιλή τακτική του εξέδωσε την άνω μνημονευόμενη δεύτερη δημόσια δήλωση του, σύμφωνα με την οποία, εν γνώσει της αναληθείας διέδωσε ότι «Η προσπάθεια εκφοβισμού συνεχίζεται. Δεν πρόκειται να σταματήσει την έρευνα που ήδη διενεργείται από το ΣΔΟΕ* κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας για τον κ. Αναστασιάδη ......».

Ο εγκαλούμενος Υπουργός, κατ* εξακολούθηση πλέον, με συκοφαντεί, διαδίδοντας ψευδώς , εν γνώσει της αναλήθειας των λεγομένων του, ότι «συνεχίζω την προσπάθεια εκφοβισμού αλλά η έρευνα του ΣΔΟΕ δεν θα σταματήσει». Ο εγκαλούμενος βαπτίζει τις δημοσιογραφικές αποκαλύψεις «εκφοβισμό και προσπάθεια παρακώλυσης των ερευνών του ΣΔΟΕ», αναβιώνοντας συμπεριφορές εποχής Κοσκωτά. Ο εγκαλούμενος διαδίδει ενσυνείδητα ψεύδη σε βάρος μου, κατ' εξακολούθηση, στην απέλπιδα προσπάθεια του να αφυδατώσει την δυναμική των αποκαλύψεων της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα» και να με βλάψει προσωπικά.

Εγώ, όποιες αντιρρήσεις έχω για το σύννομο των ενεργειών του εγκαλούμενου Υπουργού, τις διατυπώνω με σαφήνεια εγγράφως, είτε απευθύνοντας εξώδικους δηλώσεις μου προς τον ίδιο, όπως έχω συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα, είτε με ενυπόγραφα δημοσιεύματα. Ας φέρει ο εγκαλούμενος ένα μάρτυρα από τον ΣΔΟΕ ή οποιαδήποτε άλλη Δημόσια Αρχή, που να καταθέσει ότι εγώ του άσκησα την ελάχιστη πίεση, για την εκκρεμή υπόθεση μου ενώπιον της Δικαιοσύνης, αλλιώς ας ζητήσει δημόσια συγγνώμη για την χυδαία και συκοφαντική δυσφήμιση , που -εξακολουθητικά- διαπράττει σε βάρος μου.

Ο εγκαλούμενος Υπουργός ισχυρίσθηκε ενώπιον τρίτων (Α.Π. 1459/2000) δυσφημιστικά γεγονότα ψευδή εν γνώσει της αναλήθειας. Ως δυσφημιστικό γεγονός νοείται κάθε περιστατικό του εξωτερικού κόσμου, που ανάγεται στο παρελθόν ή το παρόν, υποπίπτει στις αισθήσεις και είναι δεκτικό αποδείξεως και αντίκειται στην ηθική και στην ευπρέπεια (Α.Π. 257/2001). Ως γεγονότα θεωρούνται και οι αξιολογικές κρίσεις και χαρακτηρισμοί, όταν αμέσως ή εμμέσως υποκρύπτονται συμβάντα, δηλαδή συνδέονται και σχετίζονται με γεγονότα κατά τέτοιο τρόπο, ώστε ουσιαστικώς να προσδιορίζουν την ποσοτική και ποιοτική τους βαρύτητα (Α.Π. 35/1999). Το γεγονός που διέδωσε ο Υπουργός είναι αντικειμενικά ψευδές (Α.Π. 257/01), το κοινολόγησε δε κατά περιεχόμενο σαφές και ορισμένο (Α.Π. 35/99), βλάπτει δε ευθέως την προσωπική και επαγγελματική μου υπόληψη και αξιοπιστία (Α.Π. 1391/93). Ο ισχυρισμός του ψευδούς γεγονότος έγινε εν γνώσει της αναλήθειας και με πρόθεση να πληγεί ανεπανόρθωτα η τιμή, η υπόληψη και αξιοπιστία μου (άμεσος δόλος).

Κατ' εξακολούθηση έγκλημα υπάρχει όταν ο δράστης προσβάλλει το ίδιο έννομο αγαθό, με διαφορετικές ομοειδείς πράξεις, που δεν είναι ταυτόχρονες, συνέχονται όμως μεταξύ τους με ενότητα δόλου.

Εκ των ανωτέρω προκύπτει ότι ο εγκαλούμενος Υπουργός διέπραξε σε βάρος μου το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμισης κατ' εξακολούθηση, το οποίο διώκεται σύμφωνα με τα άρθρα 27, 98 και 363 του Π.Κ.


Επειδή η παρούσα είναι νόμιμη, βάσιμη και αληθής

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΕΓΚΑΛΩ


τον Γεώργιο Παπακωνσταντίνου, Υπουργό Οικονομικών και ζητώ την άσκηση ποινικής δίωξης σε βάρος του, για το αδίκημα της συκοφαντικής δυσφήμησης κατ' εξακολούθηση (άρθρ. 363 του ΠΚ).

Δηλώνω ότι παρίσταμαι ως Πολιτικώς Ενάγων και αιτούμαι χρηματική ικανοποίηση λόγω ηθικής βλάβης το ποσό των 44 ευρώ με επιφύλαξη και διορίζω πληρεξουσίους δικηγόρους και αντικλήτους μου τους Μιχάλη Δημητρακόπουλο (Α.Μ.Δ.Σ.Α. 12512) και Αρτέμιδα Αναστασιάδου (Α.Μ.Δ.Σ.Α. 11076), κατοίκους Αθηνών (Ραγκαβή 85, 114 75 Αθήνα, τηλ: 210 7211218).

Αθήνα,4 Απριλίου 2011
Οι Πληρεξούσιοι Δικηγόροι του εγκαλούντος
protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: