Σάββατο 30 Ιουλίου 2011

Δεν έχει τέλος η ντροπή με τους ταξιτζήδες

Κατέλαβαν το αεροδρόμιο «Μακεδονία», κλείνουν το νέο λιμάνι της Πάτρας


http://img.protothema.gr/9C8C20FD00A19F20F3BC268024AC5345.jpg

Μετά τη χθεσινή απίστευτη ταλαιπωρία που έζησαν οι Θεσσαλονικείς εξαιτίας του κυκλοφοριακού χάους που προκλήθηκε στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Νέων Μουδανιών από το «μπλόκο» των ταξιτζήδων, σήμερα έχουμε έναν πραγματικό «Γολγοθά» για τις οικογένειες που δεν διαθέτουν δικό τους μεταφορικό μέσο και είναι εκ των πραγμάτων υποχρεωμένοι με τις αποσκευές ανά χείρας να χρησιμοποιούν τα Μέσα για να εξυπηρετηθούν, την ίδια ώρα που οι Αθηναίοι αδειούχοι έχουν ως μόνο σωτήριο μέσο το Μετρό, το οποίο χρησιμοποιούν για να κατέβουν μετά στην Ομόνοια, εκεί όπου απεγνωσμένα αναζητούν κάποια στάση λεωφορείου που θα τους οδηγήσει στον προορισμό τους.

Οι ιδιοκτήτες ταξί της Θεσσαλονίκης το πρωί του Σαβάτου έκαναν κατάληψη στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», εκεί όπου παρέταξαν τα οχήματά τους και κατευθύνθηκαν πεζοί στον τερματικό σταθμό.

Συγκεκριμένα, οι αυτοκινητιστές συγκεντρώθηκαν στις 9 το πρωί στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης- Μουδανίων, στο ύψος εμπορικού κέντρου, και από εκεί κατευθύνθηκαν στο αεροδρόμιο Μακεδονία.

Ωστόσο, αργά το μεσημέρι οι περίπου 500 οδηγοί ταξί αποχώρησαν ησύχως.

Οι ιδιοκτήτες των ταξί Θεσσαλονίκης θα συνεδριάσουν εκ νέου το απόγευμα για να αποφασίσουν τη μορφή των κινητοποιήσεων τους για την αυριανή ημέρα, ωστόσο σύμφωνα με το γραμματέα του Σωματείου τους Κλήμη Λεοντιάδη οι κινητοποιήσεις τους αναμένεται να είναι σχετικά ήπιες.

Στην Πάτρα τώρα, η «έντονη» παρουσία των οδηγών ταξί είναι άκρως αισθητή. Οι αυτοκινητιστές έχουν αποκλείσει με τα οχήματά τους το νέο λιμάνι της Πάτρας και σχεδιάζουν να ανοίξουν αύριο τα διόδια της γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, ενώ από Δευτέρα σκοπεύουν να κάνουν νέες κινητοποιήσεις, αποκλείοντας δημόσιες υπηρεσίες.

Σε κάθε περίπτωση οι ταξιτζήδες και σήμερα συνεχίζουν να προκαλούν, παρά τα προβλήματα που έχουν επιφέρει στο επιβατικό κοινό και το τεράστιο πλήγμα που έχουν επιφέρει στον τουρισμό της χώρας.

Μετά την άκαρπη συνάντηση της Παρασκευής με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Ραγκούση, οι ιδιοκτήτες ταξί αποφάσισαν να συνεχίσουν επ' αόριστον απεργία τους, σκληραίνοντας ακόμα πιο πολύ τη στάση τους.

Υπενθυμίζεται ότι χθες το απόγευμα, οι ιδιοκτήτες ταξί της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν μηχανοκίνητη πορεία προκαλώντας κυκλοφοριακό κομφούζιο στην εθνική οδό Θεσσαλονίκης-Νέων Μουδανιών, τη στιγμή, μάλιστα, που είχε ξεκινήσει η έξοδος των εκδρομέων του Σαββατοκύριακου και των εκδρομέων του Αυγούστου προς Χαλκιδική.

Η πομπή των αυτοκινητιστών ξεκίνησε περί τις 5 το απόγευμα κι έφτασε έως τον κόμβο της Πορταριάς, κοντά στα Νέα Μουδανιά, απ' όπου επέστρεψε -με κανονικές ταχύτητες- στη Θεσσαλονίκη. Η Τροχαία βρισκόταν επί ποδός και κατηύθυνε την κίνηση των οχημάτων μέσω εναλλακτικών διαδρομών.

Το δεύτερο «χτύπημα» ήρθε από τους αυτοκινητιστές της Λάρισας οι οποίοι προχώρησαν σε συμβολική κατάληψη των Τεμπών για ένα τέταρτο, από τις 8μμ έως τις 8.15μμ.

Ο αποκλεισμός ήταν συμβολικού χαρακτήρα, ενώ στην περιοχή βρισκόταν περί τα 50 ταξί, όπως και οδηγοί, οι όποιοι διαδήλωσαν, φωνάζοντας συνθήματα.

Το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων πάντως εμφανίζεται αποφασισμένο να προχωρήσει στην απελευθέρωση του επαγγέλματος, όπως ανακοίνωσε μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης με τους ιδιοκτήτες ταξί.

Στην ανακοίνωση προστίθεται πως οι κανόνες αυτοί θα διέπουν όλες τις πλευρές του επαγγέλματος, από την έκδοση της άδειας μέχρι την εκπαίδευση των οδηγών, καθώς και τις νέες μορφές και υπηρεσίες ταξί.

Το θρίλερ με την απεργία των ταξιτζήδων πάντως αναμένεται να συνεχιστεί και την επόμενη εβδομάδα. Το απόγευμα της Δευτέρας μάλιστα ο υπουργός Μεταφορών θα συναντηθεί με τους οδηγούς ταξί. Η προγραμματισμένη για την Παρασκευή συνάντηση του κ. Ραγκούση με αντιπροσωπεία των οδηγών ταξί δεν πραγματοποιήθηκε, τόσο εξαιτίας της μεγάλης διάρκειας, που είχε η συνάντηση με τους ιδιοκτήτες, όσο και για το γεγονός ότι δεν πρόλαβαν όλοι οι εκπρόσωποι να προσέλθουν από την επαρχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: