Τετάρτη 26 Μαρτίου 2014

Βουλή: Υπέρ της άρσης ασυλίας 4 βουλευτών της Χρυσής Αυγής...


...η Επιτροπή Δεοντολογίας...


Θετική είναι η εισήγηση της Επιτροπής Δεοντολογίας της Βουλής επί του αιτήματος για άρση ασυλίας των βουλευτών της Χρυσής Αυγής Νίκου Μίχου, Αντώνη Γρέγου, Στάθη Μπούκουρα και Αρτέμη Ματθαιόπουλου. Η...
συνεδρίαση της επιτροπής συνεχίζεται και αύριο για να εξεταστούν και άλλες αιτήσεις άρσης ασυλίας βουλευτών της Χρυσής Αυγής.

Η ακρόαση του Ν. Μίχου κράτησε περίπου 20 λεπτά και εστιάσθηκε στην οπλοκατοχή και τα ναρκωτικά που βρέθηκαν στην οικία του. Ο βουλευτής είπε ότι βρέθηκαν μια καραμπίνα και ένα πιστόλι 9 χιλιοστών (αδίκημα της οπλοκατοχής), «τα οποία τα είχα αφήσει επίτηδες να τα βρει η αντιτρομοκρατική. Είχα όλο το χρόνο να τα πετάξω, αλλά δεν το έκανα, γιατί τα είχα για την προσωπική μου ασφάλεια και επειδή δεν μου είχαν δώσει άδεια για δεύτερο όπλο που δικαιούμαι, από τη στιγμή που άλλοι βουλευτές έχουν 3, 4 και 5 άδειες».

Όπως ισχυρίσθηκε ο Ν. Μίχος «το χειρότερο απ’ όλα είναι ότι ο στρατηγός της Αστυνομίας και το ίδιο το σύστημα, έχει παραχωρήσει άδεια οπλοφορίας σε μεγαλέμπορους ναρκωτικών, κυρίως ηρωίνης και τους έχει για ρουφιάνους και προστατευόμενους μάρτυρες». «Ήμουν και είμαι στόχος της τρομοκρατίας, όπως και κάποιοι άλλοι συναγωνιστές μου, όχι μόνο της εν Ελλάδι, αλλά και ξένων μυστικών υπηρεσιών, όπως η ΜΙΤ και άλλες, επειδή πάμε κόντρα στο έργο τους», ανέφερε.

Για τα ναρκωτικά ο βουλευτής της Χρυσής Αυγής υποστήριξε ότι πρόκειται για «μικροποσότητα ινδικής κάνναβης που βρέθηκε σε μια κρύπτη στο σπίτι μου» και προέρχονται από τον προηγούμενο ενοικιαστή. «Δεν είμαι ηλίθιος να την αφήσω εκεί αφού θα ερευνούσε η Αστυνομία. Ήταν από τον προηγούμενο νοικάρη του σπιτιού, όπως είπε και ο σπιτονοικοκύρης στην Αντιτρομοκρατική, ο οποίος είχε βρει και άλλα στο υπόγειο του σπιτιού και τα είχε πετάξει. Είχα όλο το χρόνο να τα πετάξω και δεν ήμουν ηλίθιος να τα αφήσω εκεί», είπε και πρόσθεσε ότι διώκεται για το πολιτικό του έργο «και για αυτά που έχω αναφέρει μέσα στο Κοινοβούλιο για το παραεμπόριο που γίνεται από μεγαλέμπορους κρέατος και γάλακτος, σπόρων και λιπασμάτων και γι αυτό που έχω πει, για την οικογένεια της Μονσάντο και τα προϊόντα τους».

Ανέφερε δε ότι η Ελλάδα θα πρέπει να κάνει καινούργια συμφωνία με τη Ρωσία και τα κράτη της Βαλτικής για εισαγωγές και εξαγωγές «και να σταματήσουν να μας εκμεταλλεύονται οι Ευρωπαίοι δήθεν σύμμαχοι μας».

Από την πλευρά του ο Αντ. Γρέγος στην 15λεπτη ακρόασή του ανέφερε ότι στο πόρισμα των 190 σελίδων που συνέταξαν οι ανακρίτριες «δεν εμπλέκομαι πουθενά, δεν αναφέρεται πουθενά το όνομά μου». Απαντώντας στο ερώτημα αν είχε γνώση παράνομων δράσεων του κόμματος ο βουλευτής είπε ότι «δεν έχω μαντικές ικανότητες για να ξέρω τι θα κάνει ο κάθε οπαδός της Χρυσής Αυγής στην Ελλάδα, την Αυστραλία και οπουδήποτε αλλού, ή αν κάποιος βάλει μπλούζα με τα διακριτική της Χρυσής Αυγής». «Έχω μιλήσει με 137 δικηγόρους και εισαγγελείς και βεβαιώνουν ξεκάθαρα αυτά που σας λέω. Πρόκειται ξεκάθαρα για πολιτική δίωξη, τόσο ο αρχηγός, όσο και η ηγεσία δεν έδωσαν τέτοιες εντολές για βίαιες ενέργειες οι οποίες θα έθεταν σε κίνδυνο τη νομιμότητα του κόμματος. Εντάχθηκα νομίμως σε ένα κόμμα αναγνωρισμένο από τον Άρειο Πάγο», υποστήριξε.

Ο Αρτ. Ματθαιόπουλος κατέθεσε ένσταση για την συμμετοχή στην Επιτροπή του εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ Παναγιώτη Ρήγα, ισχυριζόμενος ότι είναι μάρτυρας κατηγορίας. Η αίτηση απερρίφθη.

Η Επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής εξέτασε και το υπόμνημα που απέστειλε ο βουλευτής Στάθης Μπούκουρας και αποφάσισε να εισηγηθεί την άρση της ασυλίας του...
naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: