Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Ξυνίδης: Δεν θα αφήσουμε τον Παπανδρέου να παραιτηθεί! ...



Απογοητευμένα εμφανίζονται αρκετά προεδρικά στελέχη του ΠΑΣΟΚ για το ενδεχόμενο να αποχωρήσει ο Γιώργος Παπανδρέου απο την αρχηγία του Κινήματος και αρχίζουν σιγά, σιγά να ... σκέφτονται την... ζωή τους χωρίς τη Βουλή.

Χαρακτηριστικά ήταν τα οσα είπε χθες ο Σωκράτης Ξυνίδης σε συνέντευξη τύπου στην εκλογική του περιφέρεια, την Ξάνθη. Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης αφού έπλεξε το «εγκώμιο» του πρώην πρωθυπουργού λέγοντας πως «το πολιτικό κεφάλαιο Παπανδρέου δεν έχει εξαντληθεί», υποστήριξε πως ακόμα και αν ο πρώην πρωθυπουργός θελήσει να παραιτηθεί απο την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ«υπάρχουν άνθρωποι που δεν θα το επιτρέψουν σε μια προσωπικότητα με το δικό του πολιτικό κεφάλαιο».

Και ο ίδιος κατέληξε, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να αποχωρήσει απο την πολιτική. «Όνειρό μου δεν ήταν να γίνω βουλευτής, Υπουργός ή Γραμματέας. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να συνεχίσω τη ζωή μου εκεί που την άφησα. Αν και εφόσον υπάρχει στη χώρα διήγηση που δίνει νόημα σε μια συλλογική προσπάθεια, θα είμαι με αυτό. Εάν δεν υπάρχει δεν θα είμαι»
parapolitika.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια: