Την έκρηξη του αναπληρωτή υπουργού Εθνικής Άμυνας Γιάννη Ραγκούση προκάλεσε το νομοσχέδιο για την απελευθέρωση (την ποια;) της αγοράς των ταξί.
Ο Υπ.Υποδομών Μάκης Βορίδης κατέθεσε ένα νομοσχέδιο που προστατεύει με απόλυτο τρόπο τους σημερινούς ιδιοκτήτες, κάτι που ουσιαστικά τους είχε υποσχεθεί από καιρού.
Ο Γιάννης Ραγκούσης παρέθεσε τις παρακάτω συγκεκριμένες ενστάσεις του:
-Το νομοσχέδιο αντιμετωπίζει την δημόσια περιουσία, όπως είναι οι άδειες επιβατηγών οχημάτων δημοσίας χρήσης, ως ιδιωτική περιουσία του κατόχου, η οποία μεταβιβάζεται, κληρονομείται και δωρίζεται, άρα διατηρείται η "μαύρη" αγορά, η...
...παραοικονομία και η φοροδιαφυγή.
-Με το εφεύρημα του αλγόριθμου, δεν δίνεται καμία νέα άδεια στην Αττική, στη Θεσσαλονίκη, αλλά και στις περισσότερες περιοχές της Ελλάδας.
-Κλείνει πριν κάν ανοίξει και η αγορά των ειδικής μίσθωσης οχημάτων (εννεαθέσιων τουριστικών προμισθωμένων).
-Οι έδρες των ταξί παραμένουν, πλην Αττικής, οι προ-Καποδίστρια Τοπικές κοινότητες και δεν λαμβάνεται υπόψη η νέα διοικητική δομή της χώρας.
Επίσης, ο κ. Ραγκούσης είπε ότι με το νομοσχέδιο αυτό οι εταιρείες ταξί θα μπορούν να έχουν έως το 10% των αδειών, πχ στην Αττική, ενώ το νομοσχέδιο που είχε εισηγηθεί εκείνος, ως υπουργός Μεταφορών, προέβλεπε τη δυνατότητα για δέκα άδειες ανά εταιρεία. Χαρακτήρισε δε το νομοσχέδιο ως «θλιβερή εξαίρεση που προστατεύει τα στενά συμφέροντα μιας μικρής ολιγαρχίας, μια θλιβερή εξαίρεση κοινωνικά άδικη και πολιτικά ανήθικη».
Δυστυχώς, η κυβέρνηση του τεχνοκράτη Παπαδήμου μοιάζει έτοιμη να συνθηκολογήσει με τους ιδιοκτήτες ταξί οι οποίο για ακόμα μια φορά κερδίζουν τη μάχη।
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου