Τετάρτη 9 Μαΐου 2012

Σκληρό «όχι» Καρατζαφέρη σε Σαμαρά - «Όχι» και από Ντόρα



Σκληρό «όχι» Καρατζαφέρη σε Σαμαρά - «Όχι» και από Ντόρα
Χρησιμοποιώντας βαρείς χαρακτηρισμούς ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, Γιώργος Καρατζαφέρης απέρριψε το ενωτικό κάλεσμα του προέδρου της ΝΔ, Αντώνη Σαμαρά, για την Κεντροδεξιά, ενώ την ίδια ώρα, η Ντόρα Μπακογιάννη φαίνεται να αρνείται την πρόσκληση.

Ο κ. Καρατζαφέρης μέσω του τηλεοπτικού του σταθμού επιτέθηκε στον πρόεδρο της ΝΔ αποκαλώντας τον «δοσίλογο» και «προδότη». «Μου λένε για συνεργασίες. Με ποιον να πάω; Με αυτόν που πρόδωσε, με αυτόν που δεν είχε το θάρρος να πάει και να φιλήσει το μνήμα της γυναίκας που τον έκανε άνθρωπο, που τον έκανε υπουργό σε ηλικία 38 ετών;» είπε χαρακτηριστικά, σχολιάζοντας την κηδεία της Μαρίκας Μητσοτάκη.

Ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ συνέχισε την επίθεση στον κ. Σαμαρά κατηγορώντας τον ότι εμμένει στην προσφυγή στις κάλπες, έχοντας ως στόχο την πρωθυπουργία. «Μου έλεγε ότι θα "με κάνει η Μέρκελ πρωθυπουργό"» τόνισε ο κ. Καρατζαφέρης, σχολιάζοντας: «Σε έκανε η Μέρκελ... κιμά».

«Δεν έχω καμία όρεξη να ανακατευτώ, εγώ θα είμαι παρών, όταν το επιβάλλουν οι καταστάσεις του μη παρέκει» είπε, συμπληρώνοντας ότι αισθάνεται «αηδιασμένος» με τα πέντε κόμματα που θα μπουν στη Βουλή.

O πρόεδρος του ΛΑΟΣ συμπλήρωσε: «Και τώρα τι έχουμε; Ο πονηρός Βενιζέλος κάθεται στην άκρη και λέει "κόψτε τον λαιμό σας", ο Σαμαράς τα έχει χάσει και ο Τσίπρας φοβάται να γίνει πρωθυπουργός».

Από τα πυρά δεν γλίτωσαν ούτε οι... ψηφοφόροι λέγοντας: «Τώρα, έτσι που έγιναν τα πράγματα, ζητήστε από τον Τσίπρα, τον Καμμένο και τον Μιχαλολιάκο να σώσουν τη χώρα» ενώ για τους πρώην ψηφοφόρους του, που επέλεξαν Χρυσή Αυγή είπε ότι αισθάνθηκαν «προδομένοι από τον Καρατζαφέρη σαν να ήταν γκόμενες που απατήθηκαν. Και τώρα παίρνουν τηλέφωνα και μου λένε ότι το μετάνιωσαν».

Την ίδια ώρα, οι πληροφορίες φέρουν και την Ντόρα Μπακογιάννη να αρνείται το κάλεσμα του Αντώνη Σαμαρά. 
 http://newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: