Τετάρτη 23 Μαΐου 2012

Χρηματισμό στελεχών του για να φύγουν από τον ΛΑΟΣ καταγγέλλει ο Γ.Καρατζαφέρης

Σκληρή επίθεση στη ΝΔ


«Ερχονται βουλευτές και μου λένε "ήρθαν και μου είπαν, τι λογαριασμό έχω σε κάθε τράπεζα, τι χρωστάω σε κάθε τράπεζα και πως θα μηδενιστεί"» είπε ο κ.Καρατζαφέρης
«Ερχονται βουλευτές και μου λένε "ήρθαν και μου είπαν, τι λογαριασμό έχω σε κάθε τράπεζα, τι χρωστάω σε κάθε τράπεζα και πως θα μηδενιστεί"» είπε ο κ.Καρατζαφέρης   (Φωτογραφία:  ΑΠΕ )


Αθήνα
Βαρείς υπαινιγμούς για πιέσεις που περιελάμβαναν ακόμη και χρηματισμό στελεχών του προκειμένου να φύγουν από τον ΛΑΟΣ διατύπωσε ο πρόεδρος του κόμματος Γιώργος Καρατζαφέρης στον Βήμα 99,5.
 O Γ.Καρατζαφέρης στον ΒΗΜΑ 99,5


«Βεβαίως και μιλάω για χρηματισμό. Ποιός είπε όχι. Πόσα τους υποσχέθηκαν, είπαν σε βουλευτές θα σου δώσουμε τόσα» είπε.

Και πρόσθεσε: «Άλλος πουλάει τον εαυτό του για 5.000-6.000 κι άλλος για 500 εκατομμύρια. Είναι οι εύκολοι. Εγώ δεν ξέρω με αυτούς που έφυγαν τι έγινε. Ξέρω τι είπαν σε αυτούς που δεν έφυγαν».

»Ερχονται βουλευτές και μου λένε "ήρθαν και μου είπαν, τι λογαριασμό έχω σε κάθε τράπεζα, τι χρωστάω σε κάθε τράπεζα και πως θα μηδενιστεί". Δηλαδή αυτά δεν μπορεί να τα ξέρει ένα κόμμα, σαφώς τους τα δώσανε. Και ο κύριος Σαμαράς που ήξερε να εξυπηρετεί τους Αμερικανούς στο παρελθόν, θυμίζω το 1993, που βγήκε ο Κριστόφερ, ο υπουργός Εξωτερικών και είπε "εκλογές 10 Οκτωβρίου" και είχαμε εκλογές 10 Οκτωβρίου, χρησιμοποίησαν τον πρόθυμο κύριο Σαμαρά. Άρα γνωρίζουν πάρα πολύ καλά τι γίνεται πως γίνεται και γιατί γίνεται».

Χαρακτήρισε, επίσης, «αποστασία» την αποχώρηση των βουλευτών του, ενώ για τη ΝΔ πρόσθεσε: «Δεν τους ενδιαφέρει πώς θα μαζέψουν ψήφους, αλλά πώς θα διαλύσουν τον Καρατζαφέρη».

Υποστήριξε, επίσης, ότι η ΝΔ βολιδοσκόπησε και το στενό του συνεργάτη και πρώην αναπληρωτή υπουργό Άμυνας Γ.Γεωργίου και έκανε λόγο για «πολιτική αγυρτεία, αλητεία και ανικανότητα» από την πλευρά της ΝΔ. «Αυτούς δεν τους ενδιαφέρει να μαζέψουν ψήφους. Τους ενδιαφέρει πώς θα διαλύσουμε τον Καρατζαφέρη».
Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: