Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

Παραιτήθηκε από την ηγεσία της Δράσης ο Στέφανος Μάνος

Μετά το εκλογικό αποτέλεσμα


  (Φωτογραφία:  Fosphotos )


Αθήνα
Την παραίτησή του από την ηγεσία της Δράσης, υπέβαλε το απόγευμα της Τρίτης στην Κεντρική Επιτροπή του κόμματος, ο Στέφανος Μάνος, ζητώντας παράλληλα από το όργανο του κόμματος να κινήσει τη διαδικασία για την ανάδειξη του διαδόχου του. Ξεκαθαρίζει δε ότι θα παραμείνει ενεργό μέλος του κόμματος.

Σε επιστολή του ο κ. Μάνος αναφέρει ότι η Δράση «είναι η παράπλευρη απώλεια» της συσπείρωσης των ψηφοφόρων στη ΝΔ, προκειμένου να αποτραπεί η ανάδειξη του ΣΥΡΙΖΑ σε πρώτο κόμμα. Παράλληλα, εκφράζει την πρόθεσή να στηρίξει με τις δυνάμεις του την κυβέρνηση Σαμαρά. Σαμαρά. Όσο πιο μεταρρυθμιστική είναι η κυβέρνησή του, τόσο θερμότερη θα είναι η υποστήριξή μας» αναφέρει.

«Σε όλη μου την πολιτική διαδρομή θεωρούσα υποχρέωσή μου να περιγράφω την πραγματικότητα με ειλικρινή ωμότητα, αδιαφορώντας για τις αντιδράσεις. Θεωρούσα επίσης υποχρέωση μου να επιλέγω πάντα το γενικό συμφέρον πάνω από το ειδικό. Τη συγκεκριμένη πρόταση αντί της αοριστολογίας.

»Ο Ελληνικός λαός δεν ενέκρινε τη στάση μου. Προτίμησε πολιτικούς και κόμματα διαφορετικών προδιαγραφών. Βοηθήθηκε (χειραγωγήθηκε) σε αυτό από ποικίλους παράγοντες της επιχειρηματικής και μιντιακής "ελίτ" που, πάλι εξ αιτίας της συμπεριφοράς μου, αισθάνονταν διαχρονικά αντιπάθεια μέχρι και εχθρότητα απέναντι μου. Το αποτέλεσμα ήταν όμως σε βάρος της Δράσης. Η Δράση, με νέο αρχηγό, θα έχει απαλλαγεί από αυτό το βάρος» συμπληρώνει ο κ. Μάνος.
Newsroom ΔΟΛ

Δεν υπάρχουν σχόλια: