Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

ΘΕΤΕΙ ΕΑΥΤΟΝ ΕΚΤΟΣ ΑΕΚ Ο ΚΑΤΙΔΗΣ...


Λίγες ώρες αφότου κλήθηκε σε απολογία από την διοίκηση της ΑΕΚ και τον ισόβιο αποκλεισμό από όλες τις Εθνικές ομάδες που του επιβλήθηκε από την ΕΠΟ, ο Γιώργος Κατίδης εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία παραδέχεται ότι ο τρόπος με τον οποίο ...
πανηγύρισε το γκολ απέναντι στην Βέροια ήταν λανθασμένος και αδικαιολόγητος.
Επιπλέον, τονίζει ότι η ΑΕΚ δεν έχει καμία ευθύνη και θέτει εαυτόν εκτός ομάδας.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του Γιώργου Κατίδη:

«Οφείλω να ομολογήσω πως είμαι απόλυτα απαράδεκτος και νιώθω άθλια για όσα προκάλεσα με την άστοχη όσο και βλακώδη ενέργειά μου. Αναφέρομαι στον πανηγυρισμό μου στο νικητήριο γκολ που σημείωσα στο ματς της ΑΕΚ με αντίπαλο την Βέροια με αποτέλεσμα αντί για χαρά να μοιράσω πίκρα και πόνο στον κόσμο της ομάδας αλλά και στα αποδυτήρια και τους συμπαίκτες μου που τιμώ, σέβομαι και αγαπώ όπως και οι ίδιοι μπορούν να επιβεβαιώσουν. Δεν υπάρχει λόγος να ψάχνω για δικαιολογίες.

Είμαι λάθος. Είμαι αδικαιολόγητος και αυτό που έγινε θα το πληρώσω με πολύ πόνο αφού δεν υπάρχει κάποιος να μην έχει διαπιστώσει ότι παρά τα μόλις 20 χρόνια ζωής μου είμαι πολύ κοντά στο να βάλω τέλος στην όποια ποδοσφαιρική καριέρα έχω μπροστά μου. Θέλω κατ' αρχήν να ζητήσω ειλικρινά και ταπεινά συγνώμη προς την ομάδα μου την ΑΕΚ και τον κόσμο της που προσέβαλλα μη γνωρίζοντας τι ακριβώς έκανα στον πανηγυρισμό μου. Το ότι δεν γνώριζα δεν αποτελεί δικαιολογία. Ούτε το νεαρό της ηλικίας μου.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.sport-fm.gr/article/663717
http://fimotro.blogspot.gr/2013/03/blog-post_5338.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: