ΧΟΝΤΡΗ ΑΡΠΑΧΤΗ ΣΤΟ ΤΑΙΠΕΔ
ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ Ο ΕΜΙΡΗΣ ΤΟΥ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ
Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν στο αμαρτωλό ΤΑΙΠΕΔ του παγκοσμίως αγνώστου δήθεν μάνατζερ Γ. Εμίρη. Όπως αποκαλύπτει το fmvoice.gr την ίδια ώρα που οι καουμπόιδες της...
τρόικας ζητούν νέα μέτρα, τα οποία θα ισοπεδώσουν τον όποιο κοινωνικό ιστό έχει απομείνει, το ΤΑΙΠΕΔ μοιράζει στα golden boys του ευρώ σαν να είναι… μαρουλόφυλλα.
Με την τρόικα να έχει δημιουργήσει «θηλιά» στον λαιμό των ελλήνων πολιτών και να ζητά να σφίξει και άλλο το σχοινί, προκειμένου να βουλώσει το δημοσιονομικό κενό με μέτρα τα οποία όμως δεν έχουν σχέση με δημοσιονομικές δαπάνες ,όπως οι μαζικές απολύσεις και η απελευθέρωση των πλειστηριασμών ακινήτων, στο ΤΑΙΠΕΔ το «πάρτυ» συνεχίζεται. Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το Ταμείο, αναζητείται εταιρία που θα αναλάβει την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας.
«Πάρτυ» επικοινωνίας
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση:
“Το προς ανάθεση έργο απαρτίζεται από δύο μέρη.
2.1 Επικοινωνιακή στρατηγική και υλοποίησή της
2.1.1. Συνδρομή του ΤΑΙΠΕΔ στο σχεδιασμό και στη διαμόρφωση της επικοινωνιακής του στρατηγικής, καθώς επίσης και αναμόρφωσή της σύμφωνα με τις εξελίξεις του προγράμματος και του ευρύτερου περιβάλλοντος.
2.1.2. Σχεδιασμός και υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής και των προωθητικών ενεργειών του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων ανά κοινό-στόχος.
2.1.3. Διοργάνωση παρουσιάσεων, συναντήσεων και προωθητικών ενεργειών για την ενημέρωση του ευρύτερου επενδυτικού κοινού και συμμετοχή σε ανάλογες εκδηλώσεις.
2.1.4. Υποστήριξη και διαχείριση Δημοσίων Σχέσεων (Public Relations) και Δημοσίων Υποθέσεων (Public Affairs) του ΤΑΙΠΕΔ.
2.1.5. Επικοινωνιακή στοχοθέτηση του ευρύτερου επενδυτικού κοινού σε όλους τους τομείς που αφορούν στην ιδιωτικοποίηση και την αξιοποίησης της περιουσίας.
2.1.6. Media Relations – συμβουλευτική υποστήριξη στις σχέσεις με τους εκπροσώπους των ΜΜΕ, οργάνωση συναντήσεων και διαχείριση σχετικών καταστάσεων και σχέσης με τα ΜΜΕ.
2.1.7. Παρακολούθηση, παρουσίαση και ανάλυση έντυπης και ηλεκτρονικής δημοσιότητας, περιλαμβανομένων των blogs και social media.
2.1.8. Παραγωγή και κυκλοφορία digital PR.
2.1.9. Διαχείριση Κρίσεων.
2.1.10. Παροχή εκπαίδευσης στα στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με τα μηνύματα και τη μεθοδολογία επικοινωνίας τους.
2.1.11. Καθημερινή συνεχής παρουσία στελέχους της εταιρείας στα γραφεία του ΤΑΙΠΕΔ για άμεση και αδιάλειπτη συνεργασία με τη διοίκηση και τα στελέχη.
2.2. Διαχείριση του ιστότοπου www.hraf.gr
Συνεχής διαχείριση, ανανέωση και εμπλουτισμός του περιεχομένου του ιστότοπου, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. “
Στην ανακοίνωση περιλαμβάνεται και ο προϋπολογισμός του έργου: “Ο συνολικός εκτιμώμενος προϋπολογισμός είναι εκατόν είκοσι χιλιάδες ευρώ (€120.000,00) πλέον ΦΠΑ.”
Βέβαια, θα μπορούσε να πει κανείς πως τα λεφτά (10 χιλιάδες ευρώ το μήνα) δεν είναι και αρκετά, αν αναλογιστεί πως στο έργο περιλαμβάνεται διαχείριση κρίσεων καθώς και εκπαίδευση των στελεχών του ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με τα μηνύματα και τη μεθοδολογία της επικοινωνίας(;), ενώ θα πρέπει να παρακολουθούνται και οι όποιες αναφορές γίνονται στο Ταμείο τόσο σε blogs όσο και στα social media. Με λίγα λόγια, θα λιώσει το Facebook και το Twitter από τους υπαλλήλους.
Πραγματικό αίσχος...
ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑ Ο ΕΜΙΡΗΣ ΤΟΥ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ
Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν στο αμαρτωλό ΤΑΙΠΕΔ του παγκοσμίως αγνώστου δήθεν μάνατζερ Γ. Εμίρη. Όπως αποκαλύπτει το fmvoice.gr την ίδια ώρα που οι καουμπόιδες της...
τρόικας ζητούν νέα μέτρα, τα οποία θα ισοπεδώσουν τον όποιο κοινωνικό ιστό έχει απομείνει, το ΤΑΙΠΕΔ μοιράζει στα golden boys του ευρώ σαν να είναι… μαρουλόφυλλα.
Με την τρόικα να έχει δημιουργήσει «θηλιά» στον λαιμό των ελλήνων πολιτών και να ζητά να σφίξει και άλλο το σχοινί, προκειμένου να βουλώσει το δημοσιονομικό κενό με μέτρα τα οποία όμως δεν έχουν σχέση με δημοσιονομικές δαπάνες ,όπως οι μαζικές απολύσεις και η απελευθέρωση των πλειστηριασμών ακινήτων, στο ΤΑΙΠΕΔ το «πάρτυ» συνεχίζεται. Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το Ταμείο, αναζητείται εταιρία που θα αναλάβει την παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας.
«Πάρτυ» επικοινωνίας
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση:
“Το προς ανάθεση έργο απαρτίζεται από δύο μέρη.
2.1 Επικοινωνιακή στρατηγική και υλοποίησή της
2.1.1. Συνδρομή του ΤΑΙΠΕΔ στο σχεδιασμό και στη διαμόρφωση της επικοινωνιακής του στρατηγικής, καθώς επίσης και αναμόρφωσή της σύμφωνα με τις εξελίξεις του προγράμματος και του ευρύτερου περιβάλλοντος.
2.1.2. Σχεδιασμός και υλοποίηση της επικοινωνιακής στρατηγικής και των προωθητικών ενεργειών του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων ανά κοινό-στόχος.
2.1.3. Διοργάνωση παρουσιάσεων, συναντήσεων και προωθητικών ενεργειών για την ενημέρωση του ευρύτερου επενδυτικού κοινού και συμμετοχή σε ανάλογες εκδηλώσεις.
2.1.4. Υποστήριξη και διαχείριση Δημοσίων Σχέσεων (Public Relations) και Δημοσίων Υποθέσεων (Public Affairs) του ΤΑΙΠΕΔ.
2.1.5. Επικοινωνιακή στοχοθέτηση του ευρύτερου επενδυτικού κοινού σε όλους τους τομείς που αφορούν στην ιδιωτικοποίηση και την αξιοποίησης της περιουσίας.
2.1.6. Media Relations – συμβουλευτική υποστήριξη στις σχέσεις με τους εκπροσώπους των ΜΜΕ, οργάνωση συναντήσεων και διαχείριση σχετικών καταστάσεων και σχέσης με τα ΜΜΕ.
2.1.7. Παρακολούθηση, παρουσίαση και ανάλυση έντυπης και ηλεκτρονικής δημοσιότητας, περιλαμβανομένων των blogs και social media.
2.1.8. Παραγωγή και κυκλοφορία digital PR.
2.1.9. Διαχείριση Κρίσεων.
2.1.10. Παροχή εκπαίδευσης στα στελέχη του ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με τα μηνύματα και τη μεθοδολογία επικοινωνίας τους.
2.1.11. Καθημερινή συνεχής παρουσία στελέχους της εταιρείας στα γραφεία του ΤΑΙΠΕΔ για άμεση και αδιάλειπτη συνεργασία με τη διοίκηση και τα στελέχη.
2.2. Διαχείριση του ιστότοπου www.hraf.gr
Συνεχής διαχείριση, ανανέωση και εμπλουτισμός του περιεχομένου του ιστότοπου, στην ελληνική και αγγλική γλώσσα. “
Στην ανακοίνωση περιλαμβάνεται και ο προϋπολογισμός του έργου: “Ο συνολικός εκτιμώμενος προϋπολογισμός είναι εκατόν είκοσι χιλιάδες ευρώ (€120.000,00) πλέον ΦΠΑ.”
Βέβαια, θα μπορούσε να πει κανείς πως τα λεφτά (10 χιλιάδες ευρώ το μήνα) δεν είναι και αρκετά, αν αναλογιστεί πως στο έργο περιλαμβάνεται διαχείριση κρίσεων καθώς και εκπαίδευση των στελεχών του ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με τα μηνύματα και τη μεθοδολογία της επικοινωνίας(;), ενώ θα πρέπει να παρακολουθούνται και οι όποιες αναφορές γίνονται στο Ταμείο τόσο σε blogs όσο και στα social media. Με λίγα λόγια, θα λιώσει το Facebook και το Twitter από τους υπαλλήλους.
Πραγματικό αίσχος...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου