Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

Αθανασίου: "Με θίγουν προσωπικά αυτά που λέει ο Μπαλτάκος"...


«Δεν έχω παρέμβει στην υπόθεση της Χρυσής Αυγής»
  «Ούτε η Δικαιοσύνη στήνεται ούτε οι δικαστικοί λειτουργοί μπαίνουν στο παιχνίδι να εμπλέκουν κανέναν», είπε ο υπουργός Δικαιοσύνης, Χ. Αθανασίου, στο πρωινό του ΑΝΤ-1, με αφορμή την κρυφή συνομιλία Μπαλτάκου-Κασιδιάρη.
Όπως είπε  «η...
φιλοσοφία μου και η ιστορία μου δεν θα μου επέτρεπαν να κάνω καμία παρέμβαση στη Δικαιοσύνη. Δεν έχω παρέμβει στην υπόθεση της Χρυσής Αυγής».

Ο υπουργός Δικαιοσύνης ζήτησε εξηγήσεις από τον Μπαλτάκο και εκείνος του είπε ότι συζήτησε με τον Κασιδιάρη για να τον αποφύγει.

«Με θίγουν προσωπικά αυτά που λέει ο Μπαλτάκος στο βίντεο», συμπλήρωσε, σημειώνοντας ότι το μόνο που έκανε είναι ότι ζήτησε να ενημερωθεί για την υπόθεση.

Ο  Αθανασίου, όπως τόνισε, δε σκέφτηκε να παραιτηθεί παρά τις ανακοινώσεις του ΣΥΡΙΖΑ. «Σε καμία περίπτωση δε σκέφτηκα να παραιτηθώ. Αυτά είναι αστειότητες. Παραιτούνται όσοι αδυνατούν να ανταποκριθούν στα καθήκοντά τους. Ο ΣΥΡΙΖΑ να ασχολείται με τα εσωτερικά του προβλήματα. Βρίσκεται σε δεινή θέση. Καλά θα κάνει να ασχολείται με τις παλινωδίες στο εσωτερικό του», κατέληξε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: