Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Μάγδα Φύσσα: Είδα το παιδί μου στον νεκροθάλαμο...


Συγκλονίζει η Μάγδα Φύσσα: Είδα το παιδί μου στον νεκροθάλαμο – Προσπάθησα να τον ζεστάνω να σηκωθεί… - Media Προσπάθησα να τον ζεστάνω να σηκωθεί…
Η κατάθεση της μάνας του Παύλου Φύσσα, Μάγδας, συνεχίζεται και συγκλονίζει (δείτε λεπτό προς λεπτό την κατάθεση, ΕΔΩ). 
Λίγα μόλις μέτρα μακρυά από τον δολοφόνο του παιδιού της, Ρουπακιά, μιλά για τη νύχτα της δολοφονίας του Παύλου. 
Η...
κυρία Μάγδα Φύσσα, δήλωσε μεταξύ άλλων:
Φτάνω στο Κρατικό και βλέπω συγγενείς και φίλους και δεν περιμένω να μου πει κανείς τίποτα. Ρωτάω, βλέπω δυο γιατρούς τρέχω μέσα. Ένας άντρας και μια γυναίκα. Με κοίταγε στα μάτια η γυναίκα και δεν μου έλεγε. Τους παρακάλεσα να μου πουν τι έχει γίνει με το παιδί μου αρχίζω να τραβάω τα παραβάν. Αν δεν μου πείτε τώρα τι έχει γίνει τους είπα. Ο γιατρός μου έδωσε ένα χάπι και μου είπε την αλήθεια. Ότι ο Παύλος έφυγε. Λέω "πως είναι δυνατόν πως έφυγε;" Μου είπε οτι τον μαχαίρωσαν στην καρδιά η Χρυσή Αυγή. Αλλά μου είπε "σας παρακαλώ πολύ τον έχουν πιάσει".

Τον ρώτησα: "Πώς έγινε; Δεν γινόταν κατι;" Μου είπε ότι δεν υπήρχε περίπτωση να σωθεί και δεν θα προλαβαίναμε. Τότε ζητάω να πάω να δω το παιδί μου. Πράγματι πήγα στον θάλαμο. Πέντε και μισή το απόγευμα μιλάγαμε και είπαμε ότι θα τα πούμε το πρωί. Στις τρεις είδα το παιδί μου στον νεκροθάλαμο. Όσο γι αυτούς που λένε οτι τον τρόμαξαν τους είπα πως δεν τρόμαξε. Προσπάθησα να τον ζεστάνω να σηκωθεί...

Δεν υπάρχουν σχόλια: