Πέμπτη 15 Οκτωβρίου 2009

Παράδοση Δημήτρη Σιούφα στον Φίλιππο Πετσάλνικο

"Εχω την πεποίθηση ότι θα πετύχετε και σας δίνω την καλύτερη ευχή: Να έχετε τη χαρά να παραδώσετε στο διάδοχό σας, μια ισχυρότερη και λειτουργικότερη Βουλή για το καλό του λαού και της Δημοκρατίας", τόνισε ο απερχόμενος πρόεδρος της Βουλής Δημήτρης Σιούφας, παραδίδοντας στο νέο πρόεδρο της Βουλής Φίλιππο Πετσάλνικο.

Η εκλογή μου με επιφορτίζει με μεγάλες ευθύνες που αυξάνονται από την εμπιστοσύνη προς το πρόσωπό μου, απάντησε από την πλευρά του ο κ. Πετσάλνικος, υπογραμμίζοντας ότι στόχος του είναι μια ανοικτή Βουλή στο λαό και στην κοινωνία και ενίσχυση της διαφάνειας στο νομοθετικό έργο.

Στο τέλος της τελετής ρωτήθηκε ο τέως πρόεδρος της Βουλής Δημ. Σιούφας αν αληθεύει ότι μέχρι και χθες έκανε διορισμούς, καθώς και ο νέος πρόεδρος για το τι θα πράξει εκείνος για τις καταγγελίες αυτές.

Ως πρόεδρος της Βουλής και ασκώντας ως σήμερα τα καθήκοντά του ενήργησα κατά τρόπο θεσμικά υπεύθυνο, ήταν η απάντηση του Δημήτρη Σιούφα.

Δεν θα αμφισβητήσω οποιαδήποτε ενέργεια έγινε σύμφωνα με τις προβλέψεις του Κανονισμού της Βουλής. Δεν έχω υπόψη μου τις καταγγελίες που λέτε, απάντησε ο Φίλιππος Πετσάλνικος.

Ο κ. Πετσάλνικος εξελέγη Πρόεδρος της Βουλής με 168 ψήφους. Βρέθηκαν επίσης 130 λευκά ψηφοδέλτια και ένα άκυρο. Το απόγευμα θα εκλεγούν οι επτά αντιπρόεδροι. Τρεις από το κυβερνών κόμμα και ανά ένας από τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
nooz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: